Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du det har noe særlig potensiale? Byvandring og dere assa.

Har du noen gang vært i bærum annet enn å loke rundt? Bare lurer, jeg ser potensiale, men samtidig ser jeg utfordring fremfor frustrasjon når ting endrer seg hele tiden på jobben....ergo; det har en del med holdningen din å gjøre når du bestemmer hva som er bra eller ikke.

Lenke til kommentar

Natur... :p

Til mitt forsvar har jeg ikke noe i mot urban fotografering. Hadde jeg vært i en storby som f. eks NY eller Hong Kong, skulle jeg ha klart å prestere en del brukbart.

Men et par gågater i Oslo eller Bærum er jeg bare litt skeptisk til. Forrige bytur vi var på, fikk jeg f. eks ikke noe brukbart. Men for det sosiale er det jo greit.

Lenke til kommentar
hmmm...tenker meg følgende da:

Oppmøte kalvøya - sandvika - tanum kirke - Bærums Verk, eventuelt kunne en startet eller avsluttet ved Snarøya, kan være litt moro med blandingen av gamle terminalbygg osv i mørke eller dagslys.

Hvis vi bytter om Sandvika og Kalvøya, så er det en god plan. Vi trenger noen biler, men Sandvika sentrum er bedre

møtested for de som kommer med kollektiv transport.

Jeg har ikke tid før helgen 18-19 oktober. Passer det for andre ?

Tom

Lenke til kommentar

Bærum er ganske mye mer enn Sandvika - gamle Fornebu og ikke minst Telenorcampusen er et godt mål for en ekspedisjon (var på et møte hos Telenor for noen uker siden, og tittet ut på en flokk med fotografer som boltret seg...) - gjerne etter mørkets frembrudd! Bærums verk har også potensiale.

For landskapsbilder har vi jo Bærumsmarka.

Edit: ...men altså - jeg har havnet i den mye omtalte tidsklemma, og sliter med å få være med på noe moro. Imidlertid kan jeg kanskje få til en tur til Fornebu etter mørkets frembrudd i helgen. Tror det kan være ganske kult. Kan evt. møte dere på slutten av en større ekskursjon? Lørdag passer nok i såfall best.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Tror jeg greit klarer å bruke opp Fornebu etter mørkets frembrudd i løpet av oktoberfesten. Jobber jo der ute, og klarer ikke å få somlet meg ut før det blir mørkt.

På den annen side, det er alltids nye motiver. Dessuten blir man jo kjent der ute etter hvert. Trenger noen guide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...