ZoDz Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 da må du hente meg anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 På søndag er er det til og med meldt bra vær! Skulle vel bare mangle for oss engasjerte Akam-folk fra hovedstaten. Noen som kunne tenke seg å dra på botanisk hage på dagtid? Jeg har i hvertfall et objektiv å prøve ut. Selv for de uten et ordetlig makroobjektiv, kan vel dette være interessant. Du har vel i hvertfall makro, tomsi. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg har fått en slags aksept fra kona for å dra ut søndag kveld (ARGH! det krasjer med Canada Grand Prix!), så da tenker jeg det blir henting på Universitetsplassen ca. 19:30. Om jeg har forstått det riktig, så sitter IceFox og Zettec på - da har jeg en, eller til nød to plasser til. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Tror spjuk og johannesk kanskje skal være med. Mulig å dytte inn alle i bilen din, Anew? Og botanisk hage anyone? Lenke til kommentar
johannesk Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg var i utgangspunktet veldig keen på å bli med, men fant ut at jeg må jobbe søndag kveld, så det passer dårlig.. Men dere får ha god tur så er jeg med neste gang! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 De som anew ikke har plass til, kan sitte på med meg. Christian86 har tinget et sete, så det er ihvertfall to ledige. Eller tre tynne ... Sandvika ca. 19:00 høres fornuftig ut - hvis vi iiike starte tidligere da? Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 De som anew ikke har plass til, kan sitte på med meg. Christian86 har tinget et sete, så det er ihvertfall to ledige. Eller tre tynne ... Sandvika ca. 19:00 høres fornuftig ut - hvis vi iiike starte tidligere da? Tom jeg tar forbehold, viser seg at jeg skal på stranden sender en melding i morgen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 De som anew ikke har plass til, kan sitte på med meg. Christian86 har tinget et sete, så det er ihvertfall to ledige. Eller tre tynne ... Sandvika ca. 19:00 høres fornuftig ut - hvis vi iiike starte tidligere da? Tom jeg tar forbehold, viser seg at jeg skal på stranden sender en melding i morgen. Den er grei. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Fortsatt ingen som har lyst til å ta en tur innom botansik hage? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Fortsatt ingen som har lyst til å ta en tur innom botansik hage? Der er det mye fint å fotografere ja....fotograferte der forrige søndag jeg... RandiA Lenke til kommentar
johannesk Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg er med til botanisk hage en dag IceFox, men ikke idag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Fortsatt ingen som har lyst til å ta en tur innom botansik hage? Det kan være moro. Sett det på lista. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg jobebr dessverre fra 10-3 imorra men rekker kveldsgreiene. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Jeg er med til botanisk hage en dag IceFox, men ikke idag Lista må settes nå! Jeg tenker å stikke de i hvertfall. Er ikke skummelt å ta T-banen til Tøyen alene da? EDIT: Meningen å sitere tomsi. Endret 7. juni 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Argh, kan dessverre ikke komme, en server som har "gått i bakken" på jobben. Kos dere ute i det fine været. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Idag er det til og med godt vær egnet for landskap. Litt skyer på himmelen og greier. Når drar vi? Både jeg og Zettec trenger skyss. Johannesk og spjuk kan ikke være med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Hvis anew ikke kan hente dere ved nasjonalteateret; så kan jeg hente dere i Sandvika. Har avtalt med me Christian86 å møte han i Sandvika 19:00 Og da har jeg plass til 2 til. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Et stykke for oss å ta toget helt til Sandvika da. Hvor langt er det å kjøre fra Sandvika til Krokskogen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Et stykke for oss å ta toget helt til Sandvika da. Hvor langt er det å kjøre fra Sandvika til Krokskogen? 25-30 minutter. edit: Dere må igjennom Sandvika for å komme ditt uansett. Og toget tar 12-18min avhengig av om dere velger en melkerute eller ikke. Tom Endret 8. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå