Trondster Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 På gang ? Vi har vært sammen 5 måneder vi da. ;-) rett skal være rett ...hihihihihihGratulerer! Tusen takk Oi - hadde jeg ikke fått med meg! Gratulerer til begge to!! Flytter ellers selv til Norge (og Kongsberg) over helgen, så jeg blir nok mer med på Akam-treff utover.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 Oi - hadde jeg ikke fått med meg! Gratulerer til begge to!! Takker på vegne av oss begge. Flytter ellers selv til Norge (og Kongsberg) over helgen, så jeg blir nok mer med på Akam-treff utover.. Det høres bra ut Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvilken dato har vi blitt enige om å treffes? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Hvilken dato har vi blitt enige om å treffes? Så langt har vi ikke kommet enda Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Det skal bli dritvarmt og mye sol hele neste uke. Hva med f.eks. onsdag kveld? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Jeg stemmer yeah! Ruteforslag: Oslo S - Dronning Eufemias gate - Kong Håkon 5s gate - Gamlebyen - Grønland Deler av Dronnings Eufemias gate og Kong Håkon 5s gate har jo nylig åpnet. Da får vi med oss det blodferske, nye Oslo og en god dose av gamlebyen. Oppmøteforslag: Onsdag 23/7, kl 16:30 på ved infotavla på Oslo S, så de som jobber ordinært også har mulighet til å bli med Endret 22. juli 2014 av Andreasfe Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Dersom noen hjelper meg med å huske på dette blir jeg også med. Bill mrk: Teflonhjerne. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg er vel ferdig 16:00, så tar jeg 54-bussen ned til sentrum. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Blir kanskje med på dette. Hadde vært fint med en fototur. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Da er det bare å lade batteriene til i morgen. Velkommen til fototreff i et stekende varmt Oslo. Anbefaling - legg igjen det tyngste fotoutstyret ditt Endret 22. juli 2014 av Andreasfe Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Heldigvis ikke fullt så varmt her jeg er (Hellas), men skulle gjerne vært med, håper det blir et nytt treff snart, er hjemme igjen fra mandag av. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2014 Dere får ha en fin tur - det blir nok veldig hett Jeg blir ikke med denne gang, så jeg håper også på et nytt treff snart. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg merker at jeg ikke orker å gå i byen i denne varmen. Det er rett og slett over min smerteterskel. (Også må jeg antageligvis jobbe overtid.) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg merker at jeg ikke orker å gå i byen i denne varmen. Det er rett og slett over min smerteterskel. (Også må jeg antageligvis jobbe overtid.) Feiging! (Dessuten skulle du minne meg på dette treffet, noe du ennå ikke har gjort. Glemmer jeg å komme er det DIN feil!) For øvrig skulle det ikke forundre meg mye om dagens treff blir en serie av vannhullbesøk med litt foto innimellom. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Jeg er enig, Eivind. Jeg er temmelig solbrent fra i går. Var en tur ute nå nettopp for å handle (after-sun) . 33 grader i skyggen blir litt i varmeste laget. Særlig når man skal traske litt rundt med en stekende sol. Det er vel ikke så mange igjen da, så da avlyser vi. Informerer du Are? Hvis noen har nummeret til CardinalGuzman så er det fint hvis han blir informert. I tilfelle de ikke leser forumet nå en snau time før tiltenkt oppmøte. La oss heller banke ny dag. Temperaturmessig skal det roe seg fra lørdag (27-28 grader). Neste uke er det fortsatt meldt sommerlig, men mer behagelige temperaturer på 20-25 grader. Jeg er åpen for alle dager fremover, bortsett fra søndag og tirsdag. Så, la oss lufte disse datoene: Lørdag 26. Mandag 28. Onsdag 30. Endret 23. juli 2014 av Andreasfe Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 For øvrig skulle det ikke forundre meg mye om dagens treff blir en serie av vannhullbesøk med litt foto innimellom. Du mener slik som samtlige fototreff har vært de siste årene? 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Det er vel ikke så mange igjen da, så da avlyser vi. Øyh! Jeg som har satt himmel og jord i bevegelse for å få fatt i nyeobjektivet tidsnok, i tillegg til at fruen ikke har medberegnet meg i middagsplanene i dag! Jeg har for øvrig ikke nr til CardinalGuzman. Eller oversikt over hvem som skulle være med, for den saks skyld. Lenke til kommentar
eks Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Trodde et øyeblikk at jeg hadde gått glipp av et fototreff, men ja. det er alt for varmt i dag. Hadde bare blitt til at vi gikk svette fra skygge til skygge mellom alle vannhullene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå