ilpostino Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Må vel ta med noe lyssterkt kort og tele i kveld. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg kan ikke i kveld; da skal jeg feire St. Hans med kjæresten Jeg tror onsdag eller torsdag passer best for min del. Og dit vi skal blir det og masse flotte fotomuligheter. Barn som danser rundt blomsterpytet stang, stella polaris, donky boys, Sigvard Dagsland og Caroline Kruger og mye mye mer. Da skal kameraet gå varmt ;-) Gleder meg veldig til å oppleve alt dette sammen med hjertevennen min Er det en Akam-romanse på gang? Hvis treffet det blir på onsdag ser det ut til at jeg kan henge meg på. Henning Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg kan ikke i kveld; da skal jeg feire St. Hans med kjæresten Jeg tror onsdag eller torsdag passer best for min del. Og dit vi skal blir det og masse flotte fotomuligheter. Barn som danser rundt blomsterpytet stang, stella polaris, donky boys, Sigvard Dagsland og Caroline Kruger og mye mye mer. Da skal kameraet gå varmt ;-) Gleder meg veldig til å oppleve alt dette sammen med hjertevennen min Er det en Akam-romanse på gang? Hvis treffet det blir på onsdag ser det ut til at jeg kan henge meg på. Henning På gang ? Vi har vært sammen 5 måneder vi da. ;-) rett skal være rett ...hihihihihih 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 På gang ? Vi har vært sammen 5 måneder vi da. ;-) rett skal være rett ...hihihihihih Gratulerer! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 På gang ? Vi har vært sammen 5 måneder vi da. ;-) rett skal være rett ...hihihihihih Jeg kan ikke i kveld; da skal jeg feire St. Hans med kjæresten Grattis til dere begge. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) På gang ? Vi har vært sammen 5 måneder vi da. ;-) rett skal være rett ...hihihihihih Gratulerer! Tusen takk Endret 23. juni 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg er veldig med på en liten fotovandring enten tirsdag, onsdag eller torsdag denne uken. Etter jobb, altså. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 torsdag passer best for min del. er ferdig på jobb klokken 15 og er fleksibel på tidspunkt etter dette. Lenke til kommentar
eks Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg kan bli med etter jobben i morgen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Pokker, gikk jeg glipp av en luftetur til? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det rant vel litt ut i sanden så du gjorde ikke det. EuroPride paraden er i morgen klokken 13 og vurderer å dra ned til byen og ta bilder. Ser for meg det gir muligheter for å få bilder man ellers ikke får tatt. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det rant vel litt ut i sanden så du gjorde ikke det. EuroPride paraden er i morgen klokken 13 og vurderer å dra ned til byen og ta bilder. Ser for meg det gir muligheter for å få bilder man ellers ikke får tatt. Jeg lurte også på å få med meg denne. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det ble ikke noe av det vi tenkte på, men sommeren er jo ennå ung. Hvordan ser timeplanene deres ut framover? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hvis det passer, er jeg med på en tur i sommer. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg jobber neste uke, men har deretter 2 uker ferie. Hovedsakelig byferie, men sannsynligvis borte 23-26/7. Kan eventuelt bli med på et ettermiddagstreff neste uke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Denne uken og uke 30 blir vanskelig for meg også. ettermiddagstreff i uke 31 burde gå bra. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Uke 31 passer ypperlig for meg, da er jeg hjemme igjen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 På gang ? Vi har vært sammen 5 måneder vi da. ;-) rett skal være rett ...hihihihihih Gratulerer! Tusen takk Jøsses, stort hyggeligere lesning er ikke mulig å få til. Gratulerer, gamle akammerat. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2014 Jøsses, stort hyggeligere lesning er ikke mulig å få til. Gratulerer, gamle akammerat. Takker og bukker - det er særdeles hyggelig å finne en kjæreste og soulmate på mine "gamle" dager 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå