Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne vært med ja, men hadde andre ting som måtte prioriteres denne gangen dessverre.

Slik er det noen ganger.

Jeg ser at det er medlt fint mildt vær på lørdag, og jeg har da tenkt meg en tur inn til Oslo på dagen for å fotografere litt. Er det noen som har lyst til å slenge seg med?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke førstkommende lørdag. Helgen 23-24. november er sannsynligvis siste helgen jeg kan før jul.

Og apropos jul. Kan jo nevne at vi på forrige helgs fototreff ble enige om å foreslå lørdag 28. desember som dato for årets romjulstreff. Det er med andre ord bare å holde av datoen :)

Lenke til kommentar

Kan ikke. En kompis som bor i Stockholm kommer innom, så jeg skal treffe han.

Du kan jo alltids ta ha ham med ;)

Jeg kan ikke førstkommende lørdag. Helgen 23-24. november er sannsynligvis siste helgen jeg kan før jul.

Bummer - dette er siste helg for min del før jul ...

Og apropos jul. Kan jo nevne at vi på forrige helgs fototreff ble enige om å foreslå lørdag 28. desember som dato for årets romjulstreff. Det er med andre ord bare å holde av datoen :)

Det stemmer - hold av datoen.
Lenke til kommentar

Hvis det er noen som har tid til å bli med i morgen, men lurer på når og hvor, så er planen å starte ved Nasjonalteateret i 13:00 tiden. Jeg hadde tenkt meg innom Akershus festning før jeg tar turen oppom slottet og videre opp Bogstadveien. Planen er å ende opp på Microbryggeriet for å prøve ut juleølet deres.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...