Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En rute som vi ikke har gått, er fra Smedstad ned til Skøyen. Da kan vi få med oss Øvre og nedre Smedstadsdammen samt diverse industriområder.

Dere nei. Men en flittig elvevandrer har selvsagt også gått der :cool: . Skader ikke å gjenoppleve det da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For de som ikke er kjent:

- Ta t-banelinje 2 eller 5 til Smestad (vestover fra sentrum)

- Ringveisbussen, busslinje 23, stopper også på Smestad.

www.ruter.no

Det er dårlig med parkering/umulig å parkere i nærheten. Kommer du med bil anbefales du å kjøre til Oslo sentrum (flere steder med gratis parkering på søndager) og ta t-banen til Smestad (5-10 min).

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Eivind oppfordret meg til å melde fra om mitt nærvær. Kunne kanskje vært gøy å være med, med tanke på at sist treff jeg ble med på var 2 år siden!

Du har vært savnet - det er på tide å komme seg ut å fotgrafere med oss istedet for å fly etter damene hele tiden ;)

Lenke til kommentar

Smestad/Skøyen den 10. kan passe bra, må bare se an et mulig hinder i veien.
På vei fra Smestaddammen er det mulig å gå innom "den hemmelige perlen" Dronningfossen og evt Møllefossen.

Du har vært savnet - det er på tide å komme seg ut å fotgrafere med oss istedet for å fly etter damene hele tiden ;)

Ja nå som jeg ser ruten for vandringen, samt en mulig perle på veien, må jeg jo nesten være med. Får bare håpe jeg husker datoen denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

På nåværende tidpunkt ser det ut som at været blir ganske så bra på søndag.

http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Smestad/

Siden ruten går forbi Smestaddammen kan det være lurt å ta med enten telezoom eller brødsmuler, holder med en av delene :)

Når det gjelder Dronningfossen er det litt kronglete der. Men det er mulig å få bilder av fossen og pytten under uten for mye kratt foran hvis man er villig til å jobbe (dvs balansere litt) for saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...