tomsi42 Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 En rute som vi ikke har gått, er fra Smedstad ned til Skøyen. Da kan vi få med oss Øvre og nedre Smedstadsdammen samt diverse industriområder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Smestad/Skøyen den 10. kan passe bra, må bare se an et mulig hinder i veien. På vei fra Smestaddammen er det mulig å gå innom "den hemmelige perlen" Dronningfossen og evt Møllefossen. http://dittoslo.no/ullern-avis-akersposten/nyheter-akersposten/den-hemmelige-perlen-1.7237707 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Smestad/Skøyen den 10. kan passe bra, må bare se an et mulig hinder i veien. På vei fra Smestaddammen er det mulig å gå innom "den hemmelige perlen" Dronningfossen og evt Møllefossen. http://dittoslo.no/ullern-avis-akersposten/nyheter-akersposten/den-hemmelige-perlen-1.7237707 Se der du - et par motiver til og jeg må ta med ekstra minnekort 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 En rute som vi ikke har gått, er fra Smedstad ned til Skøyen. Da kan vi få med oss Øvre og nedre Smedstadsdammen samt diverse industriområder. Dere nei. Men en flittig elvevandrer har selvsagt også gått der . Skader ikke å gjenoppleve det da. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Se der du - et par motiver til og jeg må ta med ekstra minnekort ND-filter og stativ er et møste der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 ND-filter og stativ er et møste der På denne tiden av året holder det nok med stativ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg er med på en vandring fra Smestad til Skøyen neste søndag Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Først dette, så rett til Ullevaal stadion? Ja, det burde gå fint! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Da har vi faktisk klart å bli enig om hvor, hva og når Hvor: Smedstad til Skøyen Hva: Smestadsdammene og Hofselven Når: Søndag 10. november kl. 14:00 Forslår oppmøte i Smedstadkrysset syddvestre hjørne: Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) For de som ikke er kjent: - Ta t-banelinje 2 eller 5 til Smestad (vestover fra sentrum) - Ringveisbussen, busslinje 23, stopper også på Smestad. www.ruter.no Det er dårlig med parkering/umulig å parkere i nærheten. Kommer du med bil anbefales du å kjøre til Oslo sentrum (flere steder med gratis parkering på søndager) og ta t-banen til Smestad (5-10 min). Endret 1. november 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det er dårlig med parkering/umulig å parkere i nærheten. Mulig det er enklere å finne parkering på Skøyen, eller halvveis opp Hoffsveien hvor det er et lite kjøpesenter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Gode forslag til parkering her. Jeg parker nok på jobben (Lysaker), og tar buss 23. Blir det ølsmaking etter vandringen, så blir det buss til jobb på mandag Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Eivind oppfordret meg til å melde fra om mitt nærvær. Kunne kanskje vært gøy å være med, med tanke på at sist treff jeg ble med på var 2 år siden! 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg kan dessverre ikke, pga den årlige hummerfesten hos svigers, men jeg blir gjerne med neste gang om det klaffer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Eivind oppfordret meg til å melde fra om mitt nærvær. Kunne kanskje vært gøy å være med, med tanke på at sist treff jeg ble med på var 2 år siden! Du har vært savnet - det er på tide å komme seg ut å fotgrafere med oss istedet for å fly etter damene hele tiden Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Smestad/Skøyen den 10. kan passe bra, må bare se an et mulig hinder i veien. På vei fra Smestaddammen er det mulig å gå innom "den hemmelige perlen" Dronningfossen og evt Møllefossen. http://dittoslo.no/ullern-avis-akersposten/nyheter-akersposten/den-hemmelige-perlen-1.7237707 Du har vært savnet - det er på tide å komme seg ut å fotgrafere med oss istedet for å fly etter damene hele tiden Ja nå som jeg ser ruten for vandringen, samt en mulig perle på veien, må jeg jo nesten være med. Får bare håpe jeg husker datoen denne gangen. Lenke til kommentar
eks Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg jobber til kl 16 på søndag, men skal ta med meg E-M1 og bli med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 På nåværende tidpunkt ser det ut som at været blir ganske så bra på søndag. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Smestad/ Siden ruten går forbi Smestaddammen kan det være lurt å ta med enten telezoom eller brødsmuler, holder med en av delene Når det gjelder Dronningfossen er det litt kronglete der. Men det er mulig å få bilder av fossen og pytten under uten for mye kratt foran hvis man er villig til å jobbe (dvs balansere litt) for saken. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg ser at jeg ikke rekker treffet. Har en hel del arbeid jeg må få gjort før klokka 17:00 i kveld, og det må nesten få prioritering. Dessverre. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Synd. Jeg stikker ned og tar bussen til Smestad nå. I følge Ruter er jeg der 13:57 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå