tomsi42 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg kan være interessert nå søndag. Når og hvor? Jeg kommer fra Østfold litt ut på dagen, så da må det vli en ettermiddagstur i såfall. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Neeeei, det kan diskuteres. Men må vel bli noenlunde i nærområdet (når man har bil er jo nærområdet ganske stort da). Vet bare at jeg trenger et festbilde en gang i løpet av dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Kanskje et ettermiddagstreff i 4 tiden? Tjuvholmen er vel interessant i fiskeøyeperspektiv? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kan ikke være senere i alle fall, begynner jo snart å skumre allerede da. Tenkte litt på rundt havneområdet egentlig jeg også, så det kan passe bra. Kan jo kontaktes når du nærmer deg byen igjen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Det er et poeng; skumringen kommer tidlig nå. Men jeg rekker inn til 15:00, så vi kan si det istedet. Lenke til kommentar
eks Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hmm... hadde fristet med en tur ut etter jobb i morgen... Må bare undersøke litt, er hjemme i 5-tiden, så da blir det en skumringstur for min del. Siden jeg er student kan det nytes annet med skum etter fototuren... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 Kan godt holde på litt utover for min del. Med eller uten skum. Lenke til kommentar
eks Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kan godt holde på litt utover for min del. Med eller uten skum. Det dukket opp en aldri så liten middagsgreie i Oslo med mor og far, så da trenger dere ikke vente på meg. Får ta det igjen en annen dag. Ack, har alt for mye å gjøre nå om dagen... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det er et poeng; skumringen kommer tidlig nå. Men jeg rekker inn til 15:00, så vi kan si det istedet. OK. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Skal vi møtes ved klokka på Aker brygge? Det er lett å finne frem til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er vel på tide å få sparket i gang et treff igjen snart? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er vel på tide å få sparket i gang et treff igjen snart? Min tanke helt presist gjengitt! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er vel på tide å få sparket i gang et treff igjen snart? Hva skal vi få til? Jeg tittet litt på pent.no og de sier rævva vær på søndag (som er min beste dag), men litt mer ålreit vær på lørdag (som er en litt dum dag for meg). Neste helg er ikke dekka i det hele tatt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Neste helg passer for meg da jeg er i Fredrikstad denne helgen. På lørdag den 9. skal jeg på jazzkonsert i Asker i 2 tiden, tenkte å fotografere litt før det i Askerområdet. Søndagen den 10. er helt åpen Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skal feire bursdagen min fredag 8. november, så jeg er litt usikker på hvordan lørdagen ser ut. Søndag burde være bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Min tanke helt presist gjengitt! Jeg skal feire bursdagen min fredag 8. november, så jeg er litt usikker på hvordan lørdagen ser ut. Søndag burde være bra. Da er neste punkt på lista - hva hvor og når på døgnet. Det blir muligens noen pils etterpå? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Skal vi si søndag 10. november, kl. 14:00, da? Da får vi et par timer med fotolys, uten at det blir altfor tidlig for syvsoverne og de som eventuelt skulle ha tatt seg et glass for mye på lørdagen Endret 31. oktober 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Det høres bra ut, Andreasfe. Da gjenstår hvor Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg oppdaga at jeg skal ta bilder på Ullevaal stadion fra 18:00, så jeg kan ikke begynne å heve glass før etter den tid. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Skal vi si søndag 10. november, kl. 14:00, da? Gjerne for meg, har ingen sterke meninger om eller smarte forslag til hva/hvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå