Aetius Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Mulig jeg blir med. Jeg trenger et fotografisk spark i gluteus maximus. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Da kan vi kanskje også få med oss det akustiske settet til Frank Znort Quartet på Blå? Det er (som alltid) gratis inngang og det akustiske settet spilles kl 16:00, elektrisk sett fra 20:30. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det var et strålende forslag, hadde selv tenkt på området rundt Vulkan (Mathallen), før jeg så at tomsi allerede hadde foreslått dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Frank Snort Quartet høres mosomt ut - de er alltid festlig. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Da skal jeg prøve å være med jeg også. En annen liten ulempe med folkemuseet er vel at man strengt tatt faktisk ikke har lov å publisere bilder tatt på deres område: http://www.norskfolkemuseum.no/no/Tjenester/Foto-og-filmopptak/ Haha, i alle dager. Det virker ikke som de helt har skjønt hva de skriver. Det er lov å ta bilder (privat), men ikke lov til å publisere dem... Endret 10. september 2013 av ehauger Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Øhm. Jeg trodde dette faktisk var i morgen, inntil jeg så at folk hadde postet bilder fra treffet. Enten har jeg bomma grovt på datoen, eller så har folk lært mer av å se Dr Who enn jeg har. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Nå surrer du, tror jeg Hvor har folk postet bilder fra treffet? Endret 14. september 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Øhm. Jeg trodde dette faktisk var i morgen, inntil jeg så at folk hadde postet bilder fra treffet. Enten har jeg bomma grovt på datoen, eller så har folk lært mer av å se Dr Who enn jeg har. Det var vel forrige treff det, sist søndag. Håper da at treffet i morgen fortsatt er aktuelt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Det var vel forrige treff det, sist søndag. Håper da at treffet i morgen fortsatt er aktuelt? Treffet er i morgen, ja. Aetius tenker kanskje på bildetråden til treffet til trønderene Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg får ikke blitt med i dag.... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Treffet er i morgen, ja. Aetius tenker kanskje på bildetråden til treffet til trønderene Faen, først nå så jeg at det var treff i dag likevel. Jaja, neste gang da. (Jeg så bildene fra Teknisk museum etc og tok det for gitt at det var det treffet jeg hadde tenkt å delta på) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Faen, først nå så jeg at det var treff i dag likevel. Jaja, neste gang da. (Jeg så bildene fra Teknisk museum etc og tok det for gitt at det var det treffet jeg hadde tenkt å delta på) Epic brainfart? Da har jeg opprettet en bildetråd. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg har gått glipp av alle. Det nesten enda bedre. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hiver meg med i tråden her nå som jeg bor i Oslo. Kan hende jeg plutselig dukker opp på neste treff. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Det vil være trivelig - det er lenge siden nå. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det er sant. Sist gang var jeg i byen for å hente 1D III, og kom med tog rett fra en eller annen utagerende fest i Moelv om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Det stemmer nok Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Japp. Dro med meg en (svær og tung) Mac Pro som jeg solgte på Oslo S rett før jeg stakk opp på Fotovideo for å handle kamera. Tung dag, men mener å huske at det var trivelig. Mener å huske god kakao på et eller annet fancy hotell også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Kakaoen på Hotel Bristol, ja En dag med kaldt og elendig vær med andre ord Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Kakaoen på Hotel Bristol, ja En dag med kaldt og elendig vær med andre ord Så praktisk! Jeg jobber i bygget ved siden av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå