Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det jeg liker med dere Nikon-brukere. Blir ikke så frista av de dyre lektøyene deres. Når Zodz kjøper noe som er digg, så enten har jeg kjøpt det allerede, eller så er det ikke så usaklig dyrt.

Tom

ikke akkurat billig for 28mm f/1.8, 50mm /1.4 og 100mm macro. Så det så!Hehe. Meeen, 5d, agregator, studio blitser, etc kommer til å svi skikkelig i lommeboka.

Lenke til kommentar
Det er det jeg liker med dere Nikon-brukere. Blir ikke så frista av de dyre lektøyene deres. Når Zodz kjøper noe som er digg, så enten har jeg kjøpt det allerede, eller så er det ikke så usaklig dyrt.

Tom

ikke akkurat billig for 28mm f/1.8, 50mm /1.4 og 100mm macro. Så det så!Hehe. Meeen, 5d, agregator, studio blitser, etc kommer til å svi skikkelig i lommeboka.

Jeg klarte meg med en 28mm f/2.8, så det ble billig. 50mm f/1.4 står på lista (alternativ Sigma sin). Når det gjelder macro, så kommer jeg vel til å gå for noe annet enn den jeg har idag (Sigma 50mm f/2.8 Macro), men jeg er usikker på hvilken brennvidde jeg skal legge meg på. 5D er ikke billig, men 5DMkII er mye dyrere, og den frister alt for mye.

Tom

edit 8mm f/2.8 ble litt feil

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
når jeg skrev 5d mente jeg selvfølgelig den nye^^ trøøøøtt

Aaah. Da blir det dyyyrt.

Nå ble jeg fryktelig i tvil om jeg tar med to hus eller ikke. Er det virkelig noe poeng?

Neh...

I morgen? Nei. Reis så lett som mulig. Ta med nok batterier og minnekort. Og stativet.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Det har jeg vettu. Greit, da er jeg på FV kl. 16.40 elns. Dere er der da eller? Hvorfor FV?

350D-en min krangler. Igjen. Samme feil som de fikset i vinter. Blitsen fyrer av når den er lukket. Dvs kamera registrerer ikke at blitsen har blitt lukket igjen etter å ha vært åpnet.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...