tomsi42 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Det høres ut som en grei tur det. Kan gå opp ved Uranienborg kirke og ta et pitstop på Oslo Mikrobryggeri. Er du tankeleser? Det var noe slikt jeg hadde tenkt Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er du tankeleser? Det var noe slikt jeg hadde tenkt Jeg vet at du tenkte på det. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ja, leser du ene tanken så hvorfor ikke de andre også? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 BTW, Tomsi, jeg skal en tur innom polet på CC Vest en dag, og lurte på å gå via deg på vei dit. Lyst på en rusletur samme sted som sist, bare litt lenger oppover? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 BTW, Tomsi, jeg skal en tur innom polet på CC Vest en dag, og lurte på å gå via deg på vei dit. Lyst på en rusletur samme sted som sist, bare litt lenger oppover? Det høres fristende ut det. Det er stille og rolig på jobben nå, så jeg kan alltids ta et par timer fri. Alternativt slutte litt tidlig. Ja, leser du ene tanken så hvorfor ikke de andre også? Fordi man må tenker tanker først, før de kan leses? Lite å hente når hodet er tomt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det høres fristende ut det. Det er stille og rolig på jobben nå, så jeg kan alltids ta et par timer fri. Alternativt slutte litt tidlig. OK, sounds good. Må finne en dag da. I'll get back to you. Lenke til kommentar
eks Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Lørdag (i morgen) kan jeg være med... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Lørdag (i morgen) kan jeg være med... Jeg har arbeid å gjøre i heimen i helgen, så det passer litt dårlig, men som vi snakket om tidligere er det vel på tide med en fotovandring snart. Noen som har forslag til dag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Det er avtalt treff lørdag 13:30 - dvs om ca 15 timer. I kveld er vel litt for sent? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 13:30 kan gå, kommer an på om jeg får gjort mitt først. Lenke til kommentar
eks Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis ikke er det bare å møte oss underveis, eller ved et vannhull eller noe... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis ikke er det bare å møte oss underveis, eller ved et vannhull eller noe... Det burde være rimelig lett ettersom vi har avtalt å starte ved Nationalthetateret og jobb oss opp mot Majorstua - via Uranienborg kirke og Microbryggeriet ... Lenke til kommentar
eks Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 En ting som greit kan slås fast er at det blir varmt og godt i dag, husk solkrem... Jeg blir å pakke lett, gidder ikke dra på noen stor slugger i dag... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Pakke lett er et fornuftig råd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Mulig jeg slenger meg med! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Det ble et trivelig treff, selv om det var uforskammet varmt og hardt lys. Jeg laget en bildetråd i tilfelle det er noen som fikk noen blinkskudd. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg kom for sent på gårsdagens treff. Dvs. jeg var på vei inn med Stena Saga da dere knipsa og uffa dere i varmen. Jeg håper vi kan få til et nytt treff litt senere i sommer. Hva med fredag 2. august (ettermiddagstreff) eller lørdag 3. august? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hva med fredag 2. august (ettermiddagstreff) eller lørdag 3. august? Det passer midt i blinken...ser ut som AKAMA allerede har meldt oss på...?! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Gardermoen er litt langt unna for min del. Jeg syns et Oslo-treff på kvelden høres ypperlig ut. Selv klarte jeg å dra en Eivind i går. Jeg kunne banne på at vi snakket om 27. og ikke 20. Skylder på sola. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Selv klarte jeg å dra en Eivind i går. Jeg kunne banne på at vi snakket om 27. og ikke 20. Skylder på sola. Du og ditt forhold til deadlines... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå