Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er definitivt med på en tur rundt/ved Østensjøvannet. Gjør jo at vi blir tvunget til å faktisk fotografere litt, og ikke bare sette oss ned på første og beste serveringssted :)

Likevel - Noen bli vel kanskje med ned til byen igjen for noen øl etter et par-tre timer foto?

Oppmøte ca kl. 15:00 på Skøyenåsen t-banestasjon høres bra ut. Linje 3 mot Mortensrud går kl 14:37 fra Jernbanetorget og er på Skøyenåsen 14:50 ifølge ruter.no.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Ack... Jeg er på jobb til kl 16 på lørdag... Så da får jeg ikke vært med, skal på jobb på søndag og, så da blir det dårlig med øl på by'n og... :(

Det å bli med på en liten øl på lørdags ettermiddag er ikke nødvendigvis en ivitasjon til en "full-rulle-flatfyll" kveld ;)

Det er ne som sier meg at det er ingen som tror meg på overnevnte påstand ....

Lenke til kommentar

Det å bli med på en liten øl på lørdags ettermiddag er ikke nødvendigvis en ivitasjon til en "full-rulle-flatfyll" kveld ;)

Det er ne som sier meg at det er ingen som tror meg på overnevnte påstand ....

Neida... Men nå fant jeg akkurat ut at jeg ikke skal jobbe på søndag likevel... :p Så da blir jeg med på noen øl... ;) Ser forresten at "The World" ligger i Oslo, den skal være der frem til lørdag kl 18, så da tar jeg turen ned etter jobben, så kan vi vel møtes en plass i byen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Jeg kunne tenkt meg å være med på et treff ved Østensjøvannet. Er det bare å henge seg på?

Ja, det er bare å henge seg på.

Jeg kunne også tenkt meg å henge på. Vel to år siden sist hvis jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar

Oppmøte ca kl. 15:00 på Skøyenåsen t-banestasjon høres bra ut. Linje 3 mot Mortensrud går kl 14:37 fra Jernbanetorget og er på Skøyenåsen 14:50 ifølge ruter.no.

Hvordan er det med folk som kommer utenbys fra? Er det greit å møtes på Skøyenåsen; eller er det stemning for samling på jernbanetorget 14:25 for å reise samlet oppover?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Godt spørsmål!

Det er vel fugler som Østensjøvannet er kjent for, men jeg kommer til å fotografer alt og ingenting som vanlig :)

Det går jo også å ha Østensjøvannet som utgangspunkt, ta bilder der, for så å rusle mot byen via f.eks. Manglerud og Svartdalsveien (ev. Fagerlitrappa), Kværner etc. Der er det jo varierende arkitektur slik som både eldre blokker, villastrøk, funkishus etc. I tillegg fine utsiktspunkt.

Lenke til kommentar

Det virker i grunn som en veldig fin tur, men jeg tror det blir litt langt til å være en fototur med mengder av stopp underveis. Vi får eventuelt ta det opp ved oppmøte på Skøyenåsen :)

En runde rundt Østensjøvannet (grusveien) er ca. 4 km.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...