CardinalGuzman Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Neste byggeprosjekt på brygga får sikkert navnet QR code Hehe. Så har vi jo også gode gamle html-kode, eller enda bedre: binary code. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Noen som vet om man kan bytte rute dersom man angrer seg? Det burde jo være mulig; du kan jo prøve å sende en epost til Oslo Kamera-klubb. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Noe treff denne helgen? Ikke for min del. I morgen drar jeg til Madeira på ferie. (For øvrig er det mulig det er streik fra midnatt av, så ikke bli overrasket om det er lite aktivitet på sidene fremover.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg skal bort i helgen, så det passer dårlig for min del. Neste helg ser derimot bedre ut. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Neste helg høres storartet ut, som en slags oppvarming til nasjonal fotovandring. Lørdag 18. eller søndag 19.? ** Lykke til med kravene, Are. Og ikke minst. Ønsker deg en helt gjennomsnitlig ferie på Madeira. Selv det vil være milevis over det som er vår skjebne her den neste uka. Endret 10. mai 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Begge dager passer for min del - det er jo fri på mandag også, så det er et tredje alternativ ... Men lørdag ettermiddag er vel egentlig et greit tidspunkt. Butikkene stenger uansett tidlig. Hvilken rute? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Skal vi driste oss til Botanisk hage på Tøyen? Åle oss frem blant rom-drit og gjørme? Værmeldinga lover ikke veldig bra, meg jeg satser noen kroner på at værmeldinga for 8 dager frem ikke stemmer helt. Vi tåler vel noen vanndråper, alle sammen? Men står vi i fare for å drukne kan vi jo heller drukne våre sorger på flere steder i ganske umiddelbar nærhet. Eller er sentrum et tryggere alternativ hvis værmeldingen med ganske så mye regn holder seg? Endret 10. mai 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Botanisk hage er sikkert greit det; men kjenner at jeg ikke er i makromodus om dagen ... Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 ... men kjenner at jeg ikke er i makromodus om dagen ... Kan du ikke endre det i menyen? 3 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hehe. Jeg er like gjerne med på en tur vandrende gatelangs i gamlebyen, eller byen forøvrig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Kan du ikke endre det i menyen? Nei, så det nok en grunn til at jeg må få meg et nytt kamera edit: Ved en nærmere sjekk fant jeg et valg for "Flower" på min G3 - skeptisk Endret 10. mai 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Hehe. Jeg er like gjerne med på en tur vandrende gatelangs i gamlebyen, eller byen forøvrig. Hvis det er mange andre som er interessert i Botanisk hage ,så blir jeg med på det - det er jo uansett et sosialt tiltak også. Vandre gatelangs har vi gjort en del, er det noen interessante deler av byen vi ikke har gjort enda? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hva med tur rundt Østensjøvannet? Ok, det er et stykke unna sentrum - men det er mye forskjellig å ta bilde av der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Der har jeg ikke vært, så det er jo absolutt en mulighet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Østensjøvannet frister faktisk litt. Hvilket klokkeslett er det man tenker seg? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Østensjøvannet frister faktisk litt. Hvilket klokkeslett er det man tenker seg? Østensjøvannet. Jeg er muligens med på det. Klokkeslett og dag? Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg kunne tenkt meg å være med på et treff ved Østensjøvannet. Er det bare å henge seg på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Østensjøvannet. Jeg er muligens med på det. Klokkeslett og dag? Dagen er lørdag den 18. mai. Klokkeslett er mer diffust. Jeg vil tro at rundt 15:00 bør være en fin tid. Jeg kunne tenkt meg å være med på et treff ved Østensjøvannet. Er det bare å henge seg på? Ja, det er bare å henge seg på. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 15:00 er nok bra. Ser av pent.no at det skal være "helt ok vær" fra 14 og utover. Det ser ut til at det kan være litt vått så noe annet enn sandaler kan være lurt. Måten man kommer dit enklest er å ta t-banen linje 3 østover og gå av på Skøyenåsen. Det er ca 15 minutter fra Jernbanetorget. Det er også en parkeringsplass der om man heller tar bilen. Tenker at vi går ned ved Østensjø skole, før vi går inn i bushen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå