GCardinal Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg blir ca. 10min forsinket... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Takk for et trivelig spontan-treff. Foreslår at vi poster eventuelle blink-skudd i mini-treff-bilde-tråden. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Men pokker. Jeg så jo ikke denne før nå. Og nå sitter jeg på lesesalen. For en gangs skyld har jeg heller ikke med meg kamera. Pokker ta. Jeg fikk det ikke med meg før idag... Ja, ja, jeg får trøste meg med at jeg fikk gjort en hel del andre ting i går. Endret 2. mai 2013 av CardinalGuzman Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Noen her som skal delta på årets høydepunkt, Tom Waits-løpet, førstkommende lørdag? Løpet er heldigvis ikke så slitsomt, da det er ca 20 drikkestasjoner langs løypa. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg skal skrive på mastern min. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 tja, får se. Skal bort på middag så vet ikke helt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Det kunne jo vært morsomt å være med på. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Så... Hvilken rute frister mest under Nasjonal fotovandring? http://oslokameraklu...?ref=checkpoint For meg står det nok i størst grad mellom rute 1 og 2, som begge inneholder områder der jeg ikke har vært så ofte. Endret 6. mai 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har meldt meg på rute 1. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg kommer kanskje til å velge rute 5. Det er noen år siden jeg har vært ved Oslo sin fjordkant. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Så... Hvilken rute frister mest under Nasjonal fotovandring? http://oslokameraklu...?ref=checkpoint For meg står det nok i størst grad mellom rute 1 og 2, som begge inneholder områder der jeg ikke har vært så ofte. Angående rute 3: Det foregår en hel masse graving langs Akerselva, så det går ikke å gå langs selve elva på store deler av ruten. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Angående rute 3: Det foregår en hel masse graving langs Akerselva, så det går ikke å gå langs selve elva på store deler av ruten. Det kan jo like gjerne bety FLERE gode fotomuligheter under ruten som færre. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det kan jo like gjerne bety FLERE gode fotomuligheter under ruten som færre. Færre ender og hasjselgere, flere gravemaskiner Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Så... Hvilken rute frister mest under Nasjonal fotovandring? http://oslokameraklu...?ref=checkpoint For meg står det nok i størst grad mellom rute 1 og 2, som begge inneholder områder der jeg ikke har vært så ofte. Jeg er fan av rute 2, men det er mest fordi jeg har bodd der i tre år og kjenner strøket rimelig godt. Det samme kan dog sies om rute 1. Fan av begge! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har nå meldt meg på rute 1 jeg også. Valgte den da jeg syns den virker litt mer variert enn rute 2. Litt av alt liksom. Ekebergskrenten og skogsti, gamlebyen, middelalderparken og tilslutt "nybyen" Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Da blir det vel fort det samme for min del også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hva er Barcode? Det er de nye byggene som har blitt bygget bak operaen. Endret 7. mai 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hva er Barcode? Neste byggeprosjekt på brygga får sikkert navnet QR code Endret 7. mai 2013 av Nautica 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg har nå meldt meg på rute 1 jeg også. Valgte den da jeg syns den virker litt mer variert enn rute 2. Litt av alt liksom. Ekebergskrenten og skogsti, gamlebyen, middelalderparken og tilslutt "nybyen" Noen som vet om man kan bytte rute dersom man angrer seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå