tomsi42 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Fine saker. Det er det plass til en til; hvis vi ikke tar med oss for mye utstyr. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har lagt til denne tråden som favoritt slik at jeg får fulgt bedre med på den. tydeligvis gjort det for lite i det siste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Har lagt til denne tråden som favoritt slik at jeg får fulgt bedre med på den. tydeligvis gjort det for lite i det siste. Det er lurt. Har gjort det med flere tråder selv. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg er riktignok opptatt med masterhelvetet for tiden, men har fortsatt lyst til å ta en tur ut nå i mai. Skal vi prøve å spikre en dato? Det er jo en del helger framover nå, men folk er kanskje på hytten eller lignende? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg er riktignok opptatt med masterhelvetet for tiden, men har fortsatt lyst til å ta en tur ut nå i mai. Skal vi prøve å spikre en dato? Det er jo en del helger framover nå, men folk er kanskje på hytten eller lignende? Folk varmer opp til fotovandringa. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Det må være mulig å få til noe - første mulighet er i morgen for min del Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg har også tid i morn, aldri klart å komme meg til treffe før - men i morn tror jeg hadde klart det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Spontantreff i morgen ettermiddag? Frognerparken f.eks.? Eller har noen et bedre forslag? Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Blir det en liten treff i dag eller? ikke så dårlig vær er det heller i dag Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Mulig fruen og jeg er med. Men når? Endret 1. mai 2013 av Aetius Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Sitter og vurderer det. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Spontantreff i morgen ettermiddag? Frognerparken f.eks.? Eller har noen et bedre forslag? Frognerparken er greit for meg/oss. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg er nok ikke klar før i halv-femtiden; passer det? Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Passer når som helst for meg. Sitter å jobber hjemme i dag, så kan ta en tur når som helst. Endret 1. mai 2013 av GCardinal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Da foreslår jeg at vi møtes ved monolitten halv fem. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg er nok ikke klar før i halv-femtiden; passer det? Den e' go'! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Men pokker. Jeg så jo ikke denne før nå. Og nå sitter jeg på lesesalen. For en gangs skyld har jeg heller ikke med meg kamera. Pokker ta. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Men pokker. Jeg så jo ikke denne før nå. Og nå sitter jeg på lesesalen. For en gangs skyld har jeg heller ikke med meg kamera. Pokker ta. Kan ta med meg X100s til deg jeg, om du vil. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Kan ta med meg X100s til deg jeg, om du vil. Du er en slem, slem mann (ja, takk). Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Du er en slem, slem mann (ja, takk). Ja, jeg er så ond atte. Jeg har for øvrig bestilt mitt eget eksemplar, som kommer om en to-tre uker. I tilleg til at jeg nettopp kjøpte meg et søtt lite mFT-kamera, så jeg har hva jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå