Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Det takk og være alle stutene som dro hjem i går fra fjellet, de sto vist i kø frem til 02.00 i natt :p

Til neste år tenker alle stutene at vi venter til siste påskedag siden det ikke var så mye kø den dagen, så blodtipset til neste år er å reise hjem en dag tidligere siden alle vil vente til siste dag denne gangen :)

Neste år har de glemt hva de tenkte i år :D Det var lange køer til langt på natt i fjor også. Vi har reist i 9-10 tiden på morgenen 2. påskedag i flere år; aldri problemer. Og i 2015, så er det fire-felts motorvei fra Kolomoen til Oslo, så da blir problemet mer eller mindre borte.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lørdag den 27/4, så er det planlagt tur til Mølen; hvis det er noen som vil være med, så kan jeg plukke dere opp på Sandvika eller Asker stasjon.

Søndag så er det fototur langs Lysakerelven med fotoklubben, så da får jeg pioritere den.

Lenke til kommentar
Lørdag den 27/4, så er det planlagt tur til Mølen; hvis det er noen som vil være med, så kan jeg plukke dere opp på Sandvika eller Asker stasjon. Søndag så er det fototur langs Lysakerelven med fotoklubben, så da får jeg pioritere den.

Jeg er interessert i å være med! Jeg har aldri vært på Mølen før. Jeg ser det er en øy, går det båt ut dit? Når på lørdagen tenker du å dra?

Lenke til kommentar
Jeg er interessert i å være med! Jeg har aldri vært på Mølen før. Jeg ser det er en øy, går det båt ut dit? Når på lørdagen tenker du å dra?

Mølen er egentlig hele området tror jeg, så vi beveger oss torrskodd. Det er noe mer info i denne tråden. I og med at vi satser på å treffes ved bøkeskogen i Larvik ved 12 tiden, så tenkte jeg å dra fra Sandvika kl. 10:00. Hvis du vil sitte på, så kan jeg hente deg i f.eks. i Asker.

Lenke til kommentar

Mølen er egentlig hele området tror jeg, så vi beveger oss torrskodd. Det er noe mer info i denne tråden. I og med at vi satser på å treffes ved bøkeskogen i Larvik ved 12 tiden, så tenkte jeg å dra fra Sandvika kl. 10:00. Hvis du vil sitte på, så kan jeg hente deg i f.eks. i Asker.

Jeg bor i Oslo, men kan naturligvis ta toget til Sandvika og være der før kl 10.00.

Lenke til kommentar

Lørdag den 27/4, så er det planlagt tur til Mølen; hvis det er noen som vil være med, så kan jeg plukke dere opp på Sandvika eller Asker stasjon.

Søndag så er det fototur langs Lysakerelven med fotoklubben, så da får jeg pioritere den.

Jeg har egentlig jobbehelg neste helg... Men jeg klarte å få meg fri på lørdag, så da kan jeg være med :) Har aldri vært der før, så det blir moro...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...