tomsi42 Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Det takk og være alle stutene som dro hjem i går fra fjellet, de sto vist i kø frem til 02.00 i natt Til neste år tenker alle stutene at vi venter til siste påskedag siden det ikke var så mye kø den dagen, så blodtipset til neste år er å reise hjem en dag tidligere siden alle vil vente til siste dag denne gangen Neste år har de glemt hva de tenkte i år Det var lange køer til langt på natt i fjor også. Vi har reist i 9-10 tiden på morgenen 2. påskedag i flere år; aldri problemer. Og i 2015, så er det fire-felts motorvei fra Kolomoen til Oslo, så da blir problemet mer eller mindre borte. Endret 1. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er dere ofte på fototur? En gang hver måned? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Prøver å få til minst en tur i måneden. 1 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ingen planlagte turer i de neste ukene? Jobber i Oslo, mulig jeg kommer til å jobbe tors-man. og da tar jeg "helg" tirs. og ons. Kan selvfølgelig ta meg fri når jeg vil på lørdag og søndag, bestemmer dagene selv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Vi har ikke spikret noe enda - det burde kjo være mulig å få til noe mens du er i byen. Jeg selv er en del opptatt utover, så jeg synes dere andre kan prøve å bestemme noe; så blir jeg med hvis jeg kan. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Skal vi prøve å få til noe lørdag 27/4? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg er nok allerede dobbelbooket den lørdagen, så trippelbooking er neppe aktuelt for min del. Men jeg kan søndagen. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Vi holder på å renne rundt på visninger med baby på slep nå for tiden, så jeg må nok se det an. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Vi holder på å renne rundt på visninger med baby på slep nå for tiden, så jeg må nok se det an. Så sneipen ankom endelig? Gratulerer! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Så sneipen ankom endelig? Gratulerer! Takk! Ja, han kom faktisk nøyaktig til samme tid som nattesøvn og normal døgnrytme forsvant. Pussig sammentreff det der... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Takk! Ja, han kom faktisk nøyaktig til samme tid som nattesøvn og normal døgnrytme forsvant. Pussig sammentreff det der... Kjent problematikk - kommer seg delvis om et par års tid... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Lørdag den 27/4, så er det planlagt tur til Mølen; hvis det er noen som vil være med, så kan jeg plukke dere opp på Sandvika eller Asker stasjon. Søndag så er det fototur langs Lysakerelven med fotoklubben, så da får jeg pioritere den. Lenke til kommentar
johnphagen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Lørdag den 27/4, så er det planlagt tur til Mølen; hvis det er noen som vil være med, så kan jeg plukke dere opp på Sandvika eller Asker stasjon. Søndag så er det fototur langs Lysakerelven med fotoklubben, så da får jeg pioritere den. Jeg er interessert i å være med! Jeg har aldri vært på Mølen før. Jeg ser det er en øy, går det båt ut dit? Når på lørdagen tenker du å dra? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Jeg er interessert i å være med! Jeg har aldri vært på Mølen før. Jeg ser det er en øy, går det båt ut dit? Når på lørdagen tenker du å dra? Mølen er egentlig hele området tror jeg, så vi beveger oss torrskodd. Det er noe mer info i denne tråden. I og med at vi satser på å treffes ved bøkeskogen i Larvik ved 12 tiden, så tenkte jeg å dra fra Sandvika kl. 10:00. Hvis du vil sitte på, så kan jeg hente deg i f.eks. i Asker. Lenke til kommentar
johnphagen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Mølen er egentlig hele området tror jeg, så vi beveger oss torrskodd. Det er noe mer info i denne tråden. I og med at vi satser på å treffes ved bøkeskogen i Larvik ved 12 tiden, så tenkte jeg å dra fra Sandvika kl. 10:00. Hvis du vil sitte på, så kan jeg hente deg i f.eks. i Asker. Jeg bor i Oslo, men kan naturligvis ta toget til Sandvika og være der før kl 10.00. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Jeg bor i Oslo, men kan naturligvis ta toget til Sandvika og være der før kl 10.00. Det vil også fungere Du er klar over at det er neste lørdag, og ikke i morgen? Lenke til kommentar
johnphagen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det vil også fungere Du er klar over at det er neste lørdag, og ikke i morgen? Yes! Lenke til kommentar
eks Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Lørdag den 27/4, så er det planlagt tur til Mølen; hvis det er noen som vil være med, så kan jeg plukke dere opp på Sandvika eller Asker stasjon. Søndag så er det fototur langs Lysakerelven med fotoklubben, så da får jeg pioritere den. Jeg har egentlig jobbehelg neste helg... Men jeg klarte å få meg fri på lørdag, så da kan jeg være med Har aldri vært der før, så det blir moro... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har egentlig jobbehelg neste helg... Men jeg klarte å få meg fri på lørdag, så da kan jeg være med Har aldri vært der før, så det blir moro... Morsomt. Møter du også opp i Sandvika kl. 10:00 da? Lenke til kommentar
eks Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Morsomt. Møter du også opp i Sandvika kl. 10:00 da? Ja, det kan jeg gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå