Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kunne tenke seg en tur på dagtid søndag eller mandag? Fruen sover etter nattevakt da, og jeg kan like greit benytte anledningen til å snike meg ut av huset en tur. Kanskje retning Vår Frues Gravlund eller noe?

Jeg er med! Jeg er ikke en sånn pingle som rømmer til fjells. Særlig ikke når byen er stille og rolig når alle bøndene har dratt hjem :D

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenke seg en tur på dagtid søndag eller mandag? Fruen sover etter nattevakt da, og jeg kan like greit benytte anledningen til å snike meg ut av huset en tur. Kanskje retning Vår Frues Gravlund eller noe?

Søndag er no-can-do for min del, men jeg kan på mandag. Da kan jeg få luftet T90n litt...

Lenke til kommentar

Kommer an på hvor fornøyd jeg er med masteroppgavearbeidet mitt.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvor fornøyd jeg er med masteroppgavearbeidet mitt.

Da får du jobbe skikkelig lørdag og søndag... Så er du sikkert klar for treff på mandag... ;)

Mitt forslag er at vi møtes ved St Olav Domkirke og vandrer nordover derfra gjennom Vår Frelsers Gravlund og hvor vinden nå måtte ta oss.

Høres ut som en bra plan. :thumbup: Nå fant jeg dog plutselig ut at jeg er tom for film til T90'n, da den eneste rullen jeg har igjen er en ASA 3200 sort/hvitt, noe som ikke akkurat er så godt egnet til bruk i dette lyse solskinnsværet...

Lenke til kommentar

Vi setter det som en tid. 11:00 virker som en tid som kan passe inn. Jeg kaller det "lunsjavtale" i avtaleboken min.

Jeg må ta forbehold om drømmeland.

Da jeg våknet i dag trodde jeg det var drittidlig på morran, og klokken viste seg å være 12:41, så det hadde jeg helt rett i. Jeg LEKER jo ikke B-menneske heller!

Lenke til kommentar

Okay, er det enighet om kl 11:00 ved St Olav Domkirke?

Den er grei... Jeg kommer nok ca ti minutter (kanskje et kvarter) senere, hvis NSB lar være å bli forsinka. Er i Askim, tar toget i morgen.

Vi setter det som en tid. 11:00 virker som en tid som kan passe inn. Jeg kaller det "lunsjavtale" i avtaleboken min.

Bra... Husk filmen da... ;)

Hvis vi har tenkt oss oppover forbi gravlunden, så går vi nesten forbi der jeg bor, så da kan jeg hente Kindle'n din, Eivind...

Lenke til kommentar

Trodde ikke jeg rakk treffet i dag; men ved å dra tidlig fra Trysill så tok jeg igjen gjengen ved St. Hanshaugen.

Det takk og være alle stutene som dro hjem i går fra fjellet, de sto vist i kø frem til 02.00 i natt :p

Til neste år tenker alle stutene at vi venter til siste påskedag siden det ikke var så mye kø den dagen, så blodtipset til neste år er å reise hjem en dag tidligere siden alle vil vente til siste dag denne gangen :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...