Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Treff i påsken 25. mars får jeg dessverre ikke vært med på, siden jeg er i USA fra 17-27. mars. Hadde det vært stemning for å ta et lite minitreff før den 17? Ser at det er meldt bra vær fremover, kanskje et treff etter jobb på fredag eller noe på lørdag?

PS: Er det noen som gjerne skulle hatt noe på B&H (innenfor rimelighetens grenser) for eksempel, er det bare å si ifra... ;)

Lenke til kommentar

Treff i påsken 25. mars får jeg dessverre ikke vært med på, siden jeg er i USA fra 17-27. mars. Hadde det vært stemning for å ta et lite minitreff før den 17? Ser at det er meldt bra vær fremover, kanskje et treff etter jobb på fredag eller noe på lørdag?

Som jeg nevnte for et par poster siden, så passer det med treff på fredag etter jobb. Men et klokkeslett og møtested kan kanskje være på plass? Jeg skal inn til byen uansett, bl.a. innom FotoVideo før kaoset bryter ut neste uke.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte for et par poster siden, så passer det med treff på fredag etter jobb. Men et klokkeslett og møtested kan kanskje være på plass? Jeg skal inn til byen uansett, bl.a. innom FotoVideo før kaoset bryter ut neste uke.

For meg er det litt hipp som happ... Har fri på fredag, det vil si disponerer lesetiden selv, så jeg kan ta det når som helst... :) Når passer det best for deg?

Lenke til kommentar

Ja, da ser det ut til at værgudene har funnet det for godt å trolle litt, snø var vel ikke akkurat som bestilt, men det skal vel være mulig å få noe interessant ut av det og... På den andre siden, så blir det vel noen kalde etterpå... :ph34r: Det er bare å slenge seg med for de som vil... :)

Lenke til kommentar

Dette fikk jeg først med meg idag... Skulle møtt opp dersom jeg hadde fått det med meg.

Har abonnert på tråden nå, så da får jeg vel epost når det skjer noe.

Bummer. Det ble så som så med fotograferingen; men vi hadde en trivelig aften.

Det er lurt å abbonere på denne tråden, så du får meg deg det som skjer.

Neste treff er forøvrig mandag 25. mars; det er ikke avtalt noe klokkeslett og sted enda, tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...