k-h-s Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg falt litt av jeg, treff i morgen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg falt litt av jeg, treff i morgen? Det stemmer. Aker brygge kl. 14:00 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det stemmer. Aker brygge kl. 14:00 Skal se om jeg kan rekke en tur inn til byen i morgen Ellers så er jeg kanskje med på treff 25.mars. Får ta en liten :fun: pils på fototreff Lenke til kommentar
eks Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvis det holder seg forholdsvis stille i morgen, så drar jeg hjem fra jobb kl 14, så da kommer jeg etterhvert... Hvis Canopus 7D skal i aksjon, får du huske adapteret denne gangen da, Eivind... Lenke til kommentar
eks Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Treff i påsken 25. mars får jeg dessverre ikke vært med på, siden jeg er i USA fra 17-27. mars. Hadde det vært stemning for å ta et lite minitreff før den 17? Ser at det er meldt bra vær fremover, kanskje et treff etter jobb på fredag eller noe på lørdag? PS: Er det noen som gjerne skulle hatt noe på B&H (innenfor rimelighetens grenser) for eksempel, er det bare å si ifra... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Et treff etter jobb på fredag frister. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ah pokker, jeg drar til Bergen på fredag. Denne fotballskaden min slår til igjen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Treff i påsken 25. mars får jeg dessverre ikke vært med på, siden jeg er i USA fra 17-27. mars. Hadde det vært stemning for å ta et lite minitreff før den 17? Ser at det er meldt bra vær fremover, kanskje et treff etter jobb på fredag eller noe på lørdag? Som jeg nevnte for et par poster siden, så passer det med treff på fredag etter jobb. Men et klokkeslett og møtested kan kanskje være på plass? Jeg skal inn til byen uansett, bl.a. innom FotoVideo før kaoset bryter ut neste uke. Lenke til kommentar
eks Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Som jeg nevnte for et par poster siden, så passer det med treff på fredag etter jobb. Men et klokkeslett og møtested kan kanskje være på plass? Jeg skal inn til byen uansett, bl.a. innom FotoVideo før kaoset bryter ut neste uke. For meg er det litt hipp som happ... Har fri på fredag, det vil si disponerer lesetiden selv, så jeg kan ta det når som helst... Når passer det best for deg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg har også fri; så kanskje vi kan treffes på FotoVideo i tretiden? Lenke til kommentar
eks Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg har også fri; så kanskje vi kan treffes på FotoVideo i tretiden? Den er grei... Lenke til kommentar
eks Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ja, da ser det ut til at værgudene har funnet det for godt å trolle litt, snø var vel ikke akkurat som bestilt, men det skal vel være mulig å få noe interessant ut av det og... På den andre siden, så blir det vel noen kalde etterpå... Det er bare å slenge seg med for de som vil... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Blir det for lite fotovær, så får vi satse på det sosiale Jeg beveger meg ut av døra snart; det tar tid å komme seg til byen fra landet Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 ...bl.a. innom FotoVideo før kaoset bryter ut neste uke. Kaos? Ser fram til å avlegge FotoVideo et besøk til uken... De nye modellene er visstnok på plass i utstillingen og klare til å bli klådd på Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Stikk gjerne innom Akams lokaler om dere vil. Jeg er her til ca 4. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Kaos? Ser fram til å avlegge FotoVideo et besøk til uken... De nye modellene er visstnok på plass i utstillingen og klare til å bli klådd på Har Vært Innom Ved Tidligere Messer. Kaos Er Ordet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Stikk gjerne innom Akams lokaler om dere vil. Jeg er her til ca 4. Det kan Vi Godt Gjøre, Hvis vi Ikke Bruker For lang Tid På FV. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Det ble jo et treff Men det ble lite med bilder. Vi skylder på værgudene Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Dette fikk jeg først med meg idag... Skulle møtt opp dersom jeg hadde fått det med meg. Har abonnert på tråden nå, så da får jeg vel epost når det skjer noe. Endret 16. mars 2013 av CardinalGuzman Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Dette fikk jeg først med meg idag... Skulle møtt opp dersom jeg hadde fått det med meg. Har abonnert på tråden nå, så da får jeg vel epost når det skjer noe. Bummer. Det ble så som så med fotograferingen; men vi hadde en trivelig aften. Det er lurt å abbonere på denne tråden, så du får meg deg det som skjer. Neste treff er forøvrig mandag 25. mars; det er ikke avtalt noe klokkeslett og sted enda, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå