IceFox Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det er en finfin løsning. Skal prate med kollegaen min, og mest sannsynlig kan jeg stikke 5 min før. Da er jeg på Oslo S rundt 16.30 i hvertfall. Hvor kan møtes da? Vi får vel ikke holdt på så altfor lenge før det blir dårlig lys heller. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det er en korttidsparkering utenfor Oslo S (mot operaen). Jeg kan stå der. Solnedgangen er 19:22, så det blir et par-tre timer vi får med oss. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Den er grei. Men da sier jeg god natt for denne gang! Over og ut! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Helt enig - over og ut. Nå skal resten av feberen soves ut ... Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Når er det den unge IceFox er ferdig på jobben på lørdag da ?Og unge herr Zodz - hvilke planer har han på lørdag. Og ramsfoto, k.n.b. osv ? Har ikke tid eller er ikke interessert i høstløv ? Planen er som sagt å komme seg opp i holmenkollen område, eventuelt nordmarka,og fange høstfargene. Tom Har ikke tid, men _er_ interessert i høstløv. Planene er dessverre spikret for lørdag ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Helt enig - over og ut. Nå skal resten av feberen soves ut ... Tom orienterer meg med deg på lørdag, så tar vi det der fra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Helt enig - over og ut. Nå skal resten av feberen soves ut ... Tom orienterer meg med deg på lørdag, så tar vi det der fra Den er grei - jeg kan jo hente deg i Sandvika på vei inn til Oslo. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Spørs hvor jeg er på tidspunktet, prøver å avklare dette nå Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har trening ;_; Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har trening ;_; På en lørdags ettermidddag! Det gjorde ikke vi når vi var på din alder Det er forøvrig en god grunn til å komme seg opp til holmekollen ASAP: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=530400 Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Skal vi opp dit a? Usikker på hvor mye spennende som egetnlig skjer. Hvordan skal den rives? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Skal vi opp dit a? Usikker på hvor mye spennende som egetnlig skjer. Hvordan skal den rives? Tenkte på ta et bilde av den før den rives. Skal visst rives med en "tang" ifølge VG. Med andre ord de skjønte ikke bæra som vanlig Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 kan vi ikke bare ta dette fortløpende? Tom; kan hentes i sandvika, skal fotografere sammen med en vennine, så sitter og lader batterier for harde livet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 kan vi ikke bare ta dette fortløpende? Tom; kan hentes i sandvika, skal fotografere sammen med en vennine, så sitter og lader batterier for harde livet. Den er grei. Sandvika rundt 16:00 ? Hun kan få bli med i morgen også da vet du Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 kan vi ikke bare ta dette fortløpende? Tom; kan hentes i sandvika, skal fotografere sammen med en vennine, så sitter og lader batterier for harde livet. Den er grei. Sandvika rundt 16:00 ? Hun kan få bli med i morgen også da vet du Tom Hun får besøk av typen, og jeg prøver å sette en dag hvor jeg drar via Bærums Verk - Sandvika med henne og så dere Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hun får besøk av typen, og jeg prøver å sette en dag hvor jeg drar via Bærums Verk - Sandvika med henne og så dere Det høres ut som et hyggelig bruk av en lørdag. Hvis du er litt tidlig ferdig, så gi beskjed. Så kan vi ta en snar-tur innom FotoVideo eller en annen foto-pusher. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 as you wish Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hvis dere er gira på å stikke innom en fotosjappe, er dere velkommen til å hente meg i Ski. Neida. 70-200VR-en din skal få kjørt seg i morgen Christian. Av moi, ja! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hvis dere er gira på å stikke innom en fotosjappe, er dere velkommen til å hente meg i Ski. Tror ikke dere er interessert i reklamasjonjobber på en 350D solgt av FV Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hvis dere er gira på å stikke innom en fotosjappe, er dere velkommen til å hente meg i Ski. Neida. 70-200VR-en din skal få kjørt seg i morgen Christian. Av moi, ja! You wish Joda, skal ha den med, ettersom det blir portretter i sandvika, så må jeg veksle på 70-200 og 28-70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå