CardinalGuzman Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Flott treff. Takk for oppmøte! Her er litt Norwenglish: Endret 10. februar 2013 av CardinalG Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Takk for treff og velkommen som førstereisgutt, CardinalG. Håper det ga mersmak Jeg har opprettet et bildetråd for dagens fangst. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hvordan er stemningen for noe fotomoro til helgen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Hvordan er stemningen for noe fotomoro til helgen? Jeg er opptatt hele lørdagen, så det må i så fall være på søndags ettermiddag. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg ble visstnok plutselig invitert til vennskapelig øl på Tilt på lørdag kveld, så søndags ettermiddag kan fungere bra det. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Jeg får dessverre ikke vært med denne helgen. Alle helger frem mot påske er låst Et treff mandag eller tirsdag i påskeuka (25. eller 26. mars) hadde vært kjekt Endret 21. februar 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Kan vi ikke sette en treff-dato 25. mars så får folk litt tid til å fikse på kalenderne sine. Men jeg tar gjerne et lite minitreff med tomsi på søndag uansett jeg altså. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Å spikre den 25.3 synes jeg høres ut som en god ide. Det begynner å bli lyst om ettermiddagen, så en treff i to-tiden på søndag høres fornuftig vel ut. Hva vil vi forevige denne gangen? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Gi meg litt tenketid, så finner jeg på noe. Lenke til kommentar
eks Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg er på jobb frem til kl 16 på søndag, men jeg skal vel kunne bli med på noe etter det. Mulig at jeg kan gjøre meg ferdig litt før... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg er på jobb frem til kl 16 på søndag, men jeg skal vel kunne bli med på noe etter det. Mulig at jeg kan gjøre meg ferdig litt før... Du får fylle kvoten din før tre da vettu Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg ser for meg to potensielle fototurer: 1) En runde på vinterlige Aker Brygge. Kan fort bli kaldt, riktignok. 2) En runde på vinterlige Blindern. Veldig praktisk da jeg kan sette fra meg ting på lesesalplassen min og gå rett tilbake igjen hit etterpå. Ellers finnes det vel områder vi ennå ikke har besøkt? Kommer jo an på hvor mye vi orker/gidder å gjøre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Det er ikke så lenge siden jeg var rundt Aker brygge; riktignok var planen å fotografere Akershus festning, men det ble brygga istedet ... Blinderen er jo et alternativ. Nå var det vinter sist gang jeg var der også, så jeg kunne kanskje tenkt meg å ta det til våren/forsommeren. Det er jo en stund siden vi har vært i Nydalen; der har det jo skjedd en del de siste årene. er usikker på hvilke områder vi ikke har besøkt, men som kan friste ... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Tjæ, hva med noe så absurd som en t-banetur? Vi setter oss på banen til ett eller annet sted og finner ut at "her vil vi gå av", så gjør vi det. Ingen konkret plan utenom at t-banen (eller trikken, for den saks skyld) tar oss dit den vil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Det er jo en mulighet. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Med mindre du har andre ønsker. Oslo på denne tiden fremstår ganske lik uansett hvor man er hen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg låner for tiden en Fujifilm X-E1, så det kan egentlig være være greit å tråkke opp gamle stier. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Da gjør vi det enkelt og tråkker litt rundt på brygga. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Da gjør vi det enkelt og tråkker litt rundt på brygga. Høres ut som en god plan - kl. 14:00 ved klokka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå