Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal egentlig ut til Askim i helgen, men jeg ordner det slik at jeg kan stille opp... :) Kan godt treffes før kl 13 om så, hvis det er stemning for det :)

Det er riktig holdning - jeg skal til Fredrikstad i helgen selv; men drar inn over på søndags formidddag; så jeg rekker nok ikke noe særlig før 13:00.

Lenke til kommentar

Høres ut som en god plan... Nok en gang, hvis det er noen som vil låne noe, er det bare å si ifra. Hadde du lyst til å prøve noen av OM-objektivene mine, Eivind? De er små, ikke noe problem for meg å ta med dem :)

Lenke til kommentar

Høres ut som en god plan... Nok en gang, hvis det er noen som vil låne noe, er det bare å si ifra. Hadde du lyst til å prøve noen av OM-objektivene mine, Eivind? De er små, ikke noe problem for meg å ta med dem :)

Gjør det, så får vi se hvor mye moro vi får hatt med det. Canopus 7D er klar for action.

Lenke til kommentar

Jeg kan som sagt se om jeg kan skaffe saker og ting dersom noen har ønsker. For øyeblikket har vi 6D, A99, RX1 og Leica X2. Mulig Pentax K-5II og/eller K-5IIs kommer inn i løpet av uken også. Ditto med Nikon D5200, og hvis vi ber pent kan kanskje Eivind ta med D600.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...