RandiA Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er billigere slik - utprøving har en tendens til å ende opp med slunken lommebok ... He,he...årsaken var vel helst at jeg stort sett er "enarmet" fortsatt.... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 6D og A99 har vi liggende for øyeblikket, men jeg kan sikkert få lånt noe Fujifilm, om jeg vet hva og når. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Det ser jo ut som om det er en del som kan søndag den 10. februar. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Og denne gangen skal jeg være der lenge nok til at Aetius kan hilse på. Jeg lover! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg kan søndag 10, lørdag 9 så er jeg ikke i fotoform før ettermidagen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Fælt som dere holder på om dagen Er det noen sterke protester mot at vi tar et treff på søndag den 10? F.eks. kl. 13:00 ? Lenke til kommentar
eks Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg skal egentlig ut til Askim i helgen, men jeg ordner det slik at jeg kan stille opp... Kan godt treffes før kl 13 om så, hvis det er stemning for det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg skal egentlig ut til Askim i helgen, men jeg ordner det slik at jeg kan stille opp... Kan godt treffes før kl 13 om så, hvis det er stemning for det Det er riktig holdning - jeg skal til Fredrikstad i helgen selv; men drar inn over på søndags formidddag; så jeg rekker nok ikke noe særlig før 13:00. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da sier vi SØNDAG 13:00! Jeg har bestemt (med mindre det er mange som roper hardt, da velger vi noe annet). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Den er grei, sjef. Har du bestemt noe møtested og plan for treffet også? Hvis ikke, kunne jeg tenkt meg å surre rundt barcode og omegn. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har bestemt at vi møter opp på kjent sted på Oslo S (dvs under tavla), så rusler vi rundt i Barcode-området før vi går over togskinnene og til et egnet sted Lenke til kommentar
eks Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Høres ut som en god plan... Nok en gang, hvis det er noen som vil låne noe, er det bare å si ifra. Hadde du lyst til å prøve noen av OM-objektivene mine, Eivind? De er små, ikke noe problem for meg å ta med dem Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mulig jeg blir med. Bor på Børsparken Hotell fra søndag til torsdag. Skulle egentlig ta toget på kvelden, men dette høres bedre ut. Skal ta meg en tur imorra eller på torsdag, noen gode tips for ettermiddag/kveldsfotografering i Oslo? Bare 16 timer arbeid igjen så er det helg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Hyggelig om du blir med på søndag, kelux. Hvis u har med stativet, så er jo slottet flott opplyst om kvelden, freia reklamen er en klassiker, og både operaen og havnelageret passer for kveldsfoto. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Høres ut som en god plan... Nok en gang, hvis det er noen som vil låne noe, er det bare å si ifra. Hadde du lyst til å prøve noen av OM-objektivene mine, Eivind? De er små, ikke noe problem for meg å ta med dem Gjør det, så får vi se hvor mye moro vi får hatt med det. Canopus 7D er klar for action. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg kan som sagt se om jeg kan skaffe saker og ting dersom noen har ønsker. For øyeblikket har vi 6D, A99, RX1 og Leica X2. Mulig Pentax K-5II og/eller K-5IIs kommer inn i løpet av uken også. Ditto med Nikon D5200, og hvis vi ber pent kan kanskje Eivind ta med D600. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Canon 6D er interessant; og et greit objektiv... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Canon 6D er interessant; og et greit objektiv... 24-105? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt fra Canon er jo interessant Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 24-105? Works for me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå