Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Det er nok et klønete forslag for de som baserer seg rundt Oslo S. Dvs. de som kommer med tog eller på andre måter utenbys fra og ikke er videre kjent. Sinsenterrassen er et trikkestopp på linje 17.

2,5 km trasking ned til Schouskjelleren og enda 1 km km trasking til Oslo S er nok litt for mye å forlange på en fototur vinterstid.

Jeg trekker dermed tilbake overnevnte forslag og fremmer heller følgende

Start på Birkelunden. Vi går løkka videre ned med pitstop på Schouskjelleren. En fottur på ca. 1,5 (Birkelunden-Schous) + 1 km (Schous-OsloS). Det bør vi klare :)

Oppmøte: Trikkeholdeplass Birkelunden på trikkelinje 11/12/13, kl 11:00.

Trikken bruker ca. 10 min fra JBT/OsloS til Birkelunden, og hver av linjene har kvartersruter i romjulen. Merk at linje 12 og 13 stopper utenfor Østbanehallen og linje 11 stopper ved Europarådets plass.

Jeg svarer på denne posten så alle får med seg dette :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takk for et rimelig romjulstreff.

Nå er vi over i 2013, og det er vel på tideå tenke på et nytt treff?

Kunne tenkt meg å surre rundt Barcode og middelaldersparken neste gang - førstnevnte begynner nå å komme på plass, og sistnevnte har jeg ikke fotografert i vinterskrud.

Søndag 20 er første mulige dato for meg. Alternativt formiddagen lørdag 26.1 (dvs fra 10:00 til 13:00).

Lenke til kommentar

Av de to stemmer jeg for Søndag 20. Da er nok hele dagen ledig, men setter pris på å ikke begynne noe særlig før 12:00 :)

Formiddagen (morgenkvisten som vi andre kaller det) lørdag 26/1 er jeg nok ikke i stand til å fotografere, eller å stå oppreist for den saks skyld.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Har akkurat vært i kontakt med Christian86 og vi ble enige om et spontanttreff i Oslo i morgen (søndag 13.1) Akershus festning k. 13:00 for de som er interessert og kan kle seg ;)

Bra... :) Da får dere med dere Hurtigruteskipet Midnatsol, som skal gå kl 14. Ligger ved Søndre Akershuskai. Jeg er dessverre på jobb til kl 16, men hvis dere holder på lengre, så kan jeg ta meg en tur... :)

Lenke til kommentar

Meldt "bare" -5 førstkommende lørdag...

Det ser jo "lovende" ut det - nå viste det seg at det ble en mild dag i går; og da var det greit å komme seg ut.

Men ettersom jeg skal til Fredrikstad på lørdag; så må vi ta det "tidlig" på lørdag i såfall. Med tidlig så tenker jeg 11:00 ;)

Ikke bare det; lungebetendelse og lunger som tåler minusgrader dårlig for min del :/

Da bør nok du holde deg inne til telen har gått. God bedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...