Nautica Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det ser ut som et bedre forslag, men vi burde vel stoppe for en matbit også ? siden Schouskjelleren ikke serverer annet en flytende b-vitaminer. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er mye god mat i godt drikke... Bortsett fra for de som kjører. Jeg er enig i det Dersom vi blir sultne er vi nok på det minst utsatte stedet i landet. På løkka fins både flytende og fast føde Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Mange spisesteder i nærområdet til Schouskjelleren Liker forslag nr. 2. godt, så kan vi som kommer utenbys fra møtes på Oslo S, og jeg kan geleide herskaren (Nautica og meg?) opp til Birkelunden. Vi må vel dra fra sentrum rundt 10:45 da? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg er fan av alt. 28. har jeg fiksa så jeg ikke har noen planer i det hele tatt. Jeg er; med. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Mange spisesteder i nærområdet til Schouskjelleren Liker forslag nr. 2. godt, så kan vi som kommer utenbys fra møtes på Oslo S, og jeg kan geleide herskaren (Nautica og meg?) opp til Birkelunden. Vi må vel dra fra sentrum rundt 10:45 da? Da kan jeg parkere nede ved festningen/stallen. Endret 27. desember 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ah, på dagtid ja. Sorry, no can do. Har en viss webside å arbeide med. Men kanskje møte dere etter arbeidsdagens slutt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Da kan jeg parkere nede ved festningen/stallen. Smart - skal vi møtes ved tigeren? Ah, på dagtid ja. Sorry, no can do. Har en viss webside å arbeide med. Men kanskje møte dere etter arbeidsdagens slutt? Sitter sikkert noen igjen utover ettermiddagen/kvelden ... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Sitter sikkert noen igjen utover ettermiddagen/kvelden ... Ja, evt ligger på gulvet etter å ha sklidd ned fra stolen i sanseløs rus. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg er også interessert i å joine dere utover ettermiddagen. Antar jeg finner dere på Skous da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Ja, evt ligger på gulvet etter å ha sklidd ned fra stolen i sanseløs rus. Det er nok først senere på kvelden Jeg er også interessert i å joine dere utover ettermiddagen. Antar jeg finner dere på Skous da. Jeg vil anse det som meget sannsynlig Lenke til kommentar
eks Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ser bra ut for min del... Blir en kort spasertur bort til Birkelunden. Er det noen som vil låne noe utstyr av meg, må dere si ifra i løpet av kvelden. Jeg har tenkt til å ta med det gamle Leica kameraet, var det noen som hadde noe gammel film jeg kunne bruke...? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Greit forslag for min del - må bare finne ut hvordan jeg kommer meg til Sinsenterrassen. Etter nærmere ettertanke, så jeg må finne ut hvor Sinseterrasse er aller først Ta buss 31 (østgående), trikk 17 Grefsen eller t-banen merket Ringen (begge rettinger) så kommer du deg til Sinsen. Edit: tviler på jeg rekker dere på spaserturen men skal prøve å dukke opp for drekka. Endret 27. desember 2012 av ilpostino Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ser bra ut for min del... Blir en kort spasertur bort til Birkelunden. Er det noen som vil låne noe utstyr av meg, må dere si ifra i løpet av kvelden. Jeg har tenkt til å ta med det gamle Leica kameraet, var det noen som hadde noe gammel film jeg kunne bruke...? Stemmer. Jeg har noe utgått Fuji Superia 400 og 800 (http://en.wikipedia.org/wiki/Fujifilm_Superia). Om du har noe morsomt til Canon låner jeg gjerne. Men du behøver ikke altså. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Smart - skal vi møtes ved tigeren? Rett på utsiden av Østbanen ?, det går fint kl.10.45 er jeg der Om du har noe morsomt til Canon låner jeg gjerne. Men du behøver ikke altså. Hadde ikke du et ønske om og teste Canon 100mm makro IS ?, jeg har med min så du kan prøve den. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hadde ikke du et ønske om og teste Canon 100mm makro IS ?, jeg har med min så du kan prøve den. Åååh, jeg elsker den. Hadde den inntil desember i fjor. Så solgte jeg den og kjøpte meg en 70-200. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Skal nok klare å slenge meg med 28/12., jeg også. Forslag til rute: Vi starter i Torshovdalen (ved Sinsenterrassen trikke/buss-holdeplass) og går nedover mot Dælenga og Olaf Ryes plass, så langt vi gidder... Kanskje ankommer vi klimaks og innlosjerer oss på Schouskjelleren, med balsam for sjelen på tappekran? Litt for ambisiøst? Neida! Til deres glede har jeg google mappet den: http://goo.gl/maps/gZoF5 Lenke til kommentar
eks Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Stemmer. Jeg har noe utgått Fuji Superia 400 og 800 (http://en.wikipedia....ujifilm_Superia). Om du har noe morsomt til Canon låner jeg gjerne. Men du behøver ikke altså. Flott Ta det med, så tar jeg med Leica'n. Jeg har litt morosaker til Canon, men det er FD alt sammen, ikke EOS. Har også tre Olympus OM-objektiver, de er ganske kompakte, ikke noe stress å ta med... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Åååh, jeg elsker den. Hadde den inntil desember i fjor. Så solgte jeg den og kjøpte meg en 70-200. Da var det sikkert en annen som spurte meg Neida! Til deres glede har jeg google mappet den: http://goo.gl/maps/gZoF5 To ting, du går feil vei i rundkjøringen, og jeg tror det er bedre å bruke fortauet en og gå midt i gata Ser at man går langsmed kolonihagen, men det er sikkert ikke så spennende på denne tiden av året. Edit: tror det er snakk om og ta en annen rute "Birkelunden-Schous" Endret 27. desember 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ja. Sinsenterrassen til Schous er en fin rute, men blir nok hakket for lang for en fototur med flere. Syns vi bør gå for Birkelunden->Schous Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Aha! Sånn går det når man skummer fort gjennom tråden. Jeg var klar for å møte opp på Sinsenterrassen i morgen. Godt jeg ikke gjorde det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå