Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne vært med dere i går, men det kolliderte med et annet julebord jeg var booket inn på for lenge siden. Det har generelt blitt alt for lite Akam-sosialisering på meg i lang tid nå. Får prøve å skjerpe meg på nyåret, men vintersesongen er normalt hypertravel. Håper dere hadde det hyggelig i all fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... Og blir vel der nede omtrent like lenge som sola er borte herfra.

Det ble feil ja..

Jeg dro tidligere hjem enn planlagt. Mest fordi de jeg besøkte skal hit på besøk.

 

Så.. nå er jeg hjemme igjen, og jeg fikk ikke dratt på noen treff.

 

Men jeg er vel egentlig ganske ofte der nede, par tre ganger i året. Såjeg håper å få noe til neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen spesielle preferanser... Så jeg er med på det meste. :)

 

Er det noen som vil låne et eller annet av meg, så er det bare å ta en kikk på profilen min og si ifra på forhånd, så tar jeg det med. NB! Hvis det er noen som vil låne Ai-s 300/2.8 eller FDn 500/4.5L så må nesten vedkommende få bære den selv... :p

Lenke til kommentar

Skal nok klare å slenge meg med 28/12., jeg også.

 

Forslag til rute:

 

Vi starter i Torshovdalen (ved Sinsenterrassen trikke/buss-holdeplass) og går nedover mot Dælenga og Olaf Ryes plass, så langt vi gidder... Kanskje ankommer vi klimaks og innlosjerer oss på Schouskjelleren, med balsam for sjelen på tappekran?

 

Litt for ambisiøst?

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Det er nok et klønete forslag for de som baserer seg rundt Oslo S. Dvs. de som kommer med tog eller på andre måter utenbys fra og ikke er videre kjent. Sinsenterrassen er et trikkestopp på linje 17.

 

2,5 km trasking ned til Schouskjelleren og enda 1 km km trasking til Oslo S er nok litt for mye å forlange på en fototur vinterstid.

 

Jeg trekker dermed tilbake overnevnte forslag og fremmer heller følgende

 

Start på Birkelunden. Vi går løkka videre ned med pitstop på Schouskjelleren. En fottur på ca. 1,5 (Birkelunden-Schous) + 1 km (Schous-OsloS). Det bør vi klare :)

 

Oppmøte: Trikkeholdeplass Birkelunden på trikkelinje 11/12/13, kl 11:00.

 

Trikken bruker ca. 10 min fra JBT/OsloS til Birkelunden, og hver av linjene har kvartersruter i romjulen. Merk at linje 12 og 13 stopper utenfor Østbanehallen og linje 11 stopper ved Europarådets plass.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...