Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har jo snakket om å ha et førjulstreff på ettermiddagen/kvelden, så vi kunne kose oss med noen glass godt drikke og prate "skit", alternativt foto.

Og vi som var på treff på lørdag har egentlig blitt enig at det passer godt lørdag den 15. desember kl. 17:00.

Kanskje treffes litt før hvis det er ønske om noe fotografering?

Lenke til kommentar

Jeg er med, men jeg jobber til kl 16 den dagen, så jeg får ikke kommet ut før ca 17:30-ish... (Må komme meg hjem, skifte, gå ned i by'n osv...)

Så da blir det selvdisiplin, bare et kamera og et objektiv... :p Blir nok ikke noen 500mm på dette treffet... :p

Lenke til kommentar

Jeg er sannsynligvis fortsatt den 15., det dukket opp noe jeg bør være med på, men som jeg tror jeg kan få det flyttet.

Det hadde vært hyggelig med litt fotografering først. For meg er det intet problem med et kamera, et objektiv. :) Kveldsfotografering av opplyst opera er klisje, men den beste idèen jeg kommer på her og nå.

Det kan være en fordel å bestille bord i god tid i forveien i de tidene. Jeg foreslår Amundsen i nærheten av Rådhusplassen. Sentralt, god mat, bra miljø og stort utvalg i drikke. Ikke det billigste stedet dog.

Lenke til kommentar

Jeg er også med lørdag 15. des. Hadde vært hyggelig med en liten fotorunde før vi trakk innendørs. Man har da lyssterk optikk for en grunn ;)

Oppmøte 15:00-15:30 et sted for en fotorunde.

Amundsen er veldig kjekt og sentralt, men da bør vi nok bestille bord. F.eks til kl. 17:00?

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...