tomsi42 Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Sært er moro. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Kommer nok ikke på treffet Endret 24. november 2012 av k-h-s Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Takk for et trivelig treff. Bildetråden er på plass. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Nå som dette treffet er over så er det jo greit å planlegge et nytt et. Hva med et førjulstreff? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Vi har jo snakket om å ha et førjulstreff på ettermiddagen/kvelden, så vi kunne kose oss med noen glass godt drikke og prate "skit", alternativt foto. Og vi som var på treff på lørdag har egentlig blitt enig at det passer godt lørdag den 15. desember kl. 17:00. Kanskje treffes litt før hvis det er ønske om noe fotografering? Lenke til kommentar
eks Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg er med, men jeg jobber til kl 16 den dagen, så jeg får ikke kommet ut før ca 17:30-ish... (Må komme meg hjem, skifte, gå ned i by'n osv...) Så da blir det selvdisiplin, bare et kamera og et objektiv... Blir nok ikke noen 500mm på dette treffet... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg er sannsynligvis fortsatt den 15., det dukket opp noe jeg bør være med på, men som jeg tror jeg kan få det flyttet. Det hadde vært hyggelig med litt fotografering først. For meg er det intet problem med et kamera, et objektiv. Kveldsfotografering av opplyst opera er klisje, men den beste idèen jeg kommer på her og nå. Det kan være en fordel å bestille bord i god tid i forveien i de tidene. Jeg foreslår Amundsen i nærheten av Rådhusplassen. Sentralt, god mat, bra miljø og stort utvalg i drikke. Ikke det billigste stedet dog. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg er helt med på noe fotografering før mat/drikke. Bør være litt mer ferdig med masteren min da og være spikret og klar med fotoapparat. Hva om man treffes sånn i tre-tiden, for så å gå til Amundsen (som er et knakendes godt sted å samles for mat/drikke)? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg er med Lørdag 15.des. Kan nok tidligst være i oslo 15:00 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Jeg er også med lørdag 15. des. Hadde vært hyggelig med en liten fotorunde før vi trakk innendørs. Man har da lyssterk optikk for en grunn Oppmøte 15:00-15:30 et sted for en fotorunde. Amundsen er veldig kjekt og sentralt, men da bør vi nok bestille bord. F.eks til kl. 17:00? Endret 30. november 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Det høres ut som en plan, og en god en Spørsmålet er hvor vi skal begynne vandringen? Er Akershus festning interessant nå før jul? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Operaen og nedover? Jeg blir med på fotograferingen og et glass på Amundsen, men må så videre. Lenke til kommentar
eks Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ack, har funnet ut at jeg egentlig jobber til kl 16 lørdag den 15. Så jeg kommer nok litt senere, mulig jeg kan få gå litt før, får se det litt an... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg ser at denne hersens jobben er litt slitsom (ja, jeg er tilbake på sånt). Det betyr at jeg ikke nødvendigvis rekker å gjøre så mye 15. Prøver å få til! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg blir med den 15. og Amundsen høres ut som en fin avrunding. For å trekke inn flere alternativer til rute så kan Karl Johan være en forslag fra meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Å starte ved Operaen og ta Karl Johan opp til Nationaltheateret høres ut som en fin rute. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Høres bra ut. Jeg kan altså være med på en fotorunde, og om den ikke tar for lang tid, rekker jeg en øl. Skulle vi bestilt bord? Hvor mange blir vi egentlig? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det kan være en ide å betille bord - foreløpig så er det vel Andreasfe, Bykatt, eks, kaian og undertegnede som har bekreftet oppmøte med ehauger som "maybe"? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg er med på mat, og hvis jeg rekker også foto. Endret 10. desember 2012 av k-h-s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå