Andreasfe Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg tenkte at jeg muligens kan bli med på et treff jeg også når jeg er der nede. Men kan ikke si noe sikkert før jeg er der. Skal følge med i tråden deres og om det passer så dukker jeg opp. Planene var å ta med endel utstyr, også 300mm som jeg i en annen tråd ymtet om at Andreasfe kunne få låne, men det ser ikke ut til at jeg får plass til den. Isåfall måtte jeg sjekket det inn i bagasjen, og det gjør jeg nok ikke.. så sorry for det. Det er helt i orden. Jeg vet at objektivet er knall. Spørsmålet er nok bare om 300/420mm er nok. Det er bare så surt at prisen skyter loddrett i været når man skal over dette (f/6.3 i teleenden på en zoom er uaktuelt) Tror nok heller disse pengene vil gå til å finansiere en bil når jeg får somlet meg til å kjøre opp på nyåret, slik at jeg lettere kan komme ut i naturen Jeg er forøvrig med på formiddagstreff lørdag 24. november. Endret 13. november 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Jeg tenkte at jeg muligens kan bli med på et treff jeg også når jeg er der nede. Men kan ikke si noe sikkert før jeg er der. Skal følge med i tråden deres og om det passer så dukker jeg opp. Når er det du er i disse traktene? Snart? Og hvor lenge? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Neste uke, så ja snart. Og blir vel der nede omtrent like lenge som sola er borte herfra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Du blir her lenge, med andre ord Da bør du rekke et treff eller tre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jo, jeg bør vel egentlig det, så skal prøve å få møte opp på noe. Lenke til kommentar
eks Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, det er bare å komme på treff... Er ikke alltid det er viktigst å ta masse bilder, for min del er det sosiale minst like viktig, alltid moro å dele fotoskrøner med likesinnede, blir også noe annerledes når man får et ansikt å koble nicket til... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Så hva med treff med Randi lørdag 24. kl 11, vi møtes ved rundkjøringen på Aker Brygge, og tar en runde på Tjuvholmen, og ender opp på Hotell Bristol med byens beste kakao med krem? Randi, spesielt viktig om dette er av interesse for deg, eller om du har vært der og gått runden allerede. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Høres fint ut ja, Bykatt...jeg har ikke så mye tid til rådighet denne gangen-det høres overkommelig ut i tid.....tror ikke jeg har tatt den runden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Kl. 11 høres bra ut. En passende runde som har en del interessant å by på faktisk. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det kan være jeg kommer innom en times tid. Kommer litt an på hvor mye jeg har fått skrevet på masteren før den tid. Lenke til kommentar
eks Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg har eksamen neste torsdag, men jeg skal alltids klare å avse noen timer til litt fotografering på lørdag... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kl. 11 høres bra ut. En passende runde som har en del interessant å by på faktisk. Ser ut som jeg er i Oslo til helgen....er det mulig å delta? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Ser ut som jeg er i Oslo til helgen....er det mulig å delta? Ja, det er det. Det er bare å møte opp. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ikke umulig at jeg kommer og blir med på treff. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skulle gjerne ha vært der, men jeg skal ha selskap om kvelden og holder nok på med forberedelser om formiddagen. Skal lage flere retter, så det blir ikke tid til å dra inn til Oslo. Lenke til kommentar
eks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ser ut til at været skal bli ok i morgen, så da blir det vel til at jeg lufter den nye sluggeren litt.. Er det noen som vil prøve ut noe av det jeg har, er det bare å si ifra, så skal jeg ta det med... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Ikke umulig at jeg kommer og blir med på treff. Skulle gjerne ha vært der, men jeg skal ha selskap om kvelden og holder nok på med forberedelser om formiddagen. Skal lage flere retter, så det blir ikke tid til å dra inn til Oslo. Synd, det er en stund siden du har vært på treff nå. Du får ha en fin fest. Ser ut til at været skal bli ok i morgen, så da blir det vel til at jeg lufter den nye sluggeren litt.. Er det noen som vil prøve ut noe av det jeg har, er det bare å si ifra, så skal jeg ta det med... Tror jeg står over.. Har fortsatt vondt i ryggen etter å ha prøvd 300mm-en Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Klok av skade etter greia forrige treff med "Narvesen" ved St Hanshaugen, er "rundtkjøring ved Aker Brygge" entydig? Jeg mener er rett ved Nesodden-fergen, der er det en slags rundtkjøring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Jeg skjønte med en gang, hva du mente. Men det er kanskje ikke alle som har ankommet området med taxi eller annet kjøretøy? Det er jo også en stor klokke der, så det er vel rimelig lett å finne frem? Edit: fikk SMS fra RandiA at hun vet hvor det er; så hvis folk fra andre kanten fra landet finner frem; så bør vi lokale klare det Endret 23. november 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
eks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tror jeg står over.. Har fortsatt vondt i ryggen etter å ha prøvd 300mm-en 500n veier faktisk ikke noe mer... Anyways, so har jeg masse annet rart, som ikke er så tungt, men det er en god del sært da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå