Christian86 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg er den som bryter normer, deal with it Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Var det noen av dere som svimet rundt Oslo City klokken 09.55 i dag? Med kamera, selvfølgelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Var det noen av dere som svimet rundt Oslo City klokken 09.55 i dag? Med kamera, selvfølgelig. Det var ikke meg! Men så du noen med kamera nede ved Å-boulevarden i Århus ved 19:55 tiden i dag; så var det meg! Er du i Tigerstaden for tiden ? Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fram og tilbake. Jobb. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Nei, dessverre er det familieselskap nå til lørdag, og tvinges nok til å hjelpe litt til hjemme. En ting er sikkert, og det er at jeg IKKE skal farte rundt i Nordmarka på bursdagen min, selv om det egentlig frister. Bursdagen var vel nå sist lørdag, så da er du vel muligens fri førstkommende lørdag (den 20.) da? Eller feirer familien din en uke til ende Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har fri fra bursdagsselskap, men jeg skal på jobb... Men kan trøste meg med at jeg tjener penger til utstyr som i fremtiden kan brukes på slike turer vi planlegger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har vi bestemt oss for hva som skjer nå? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Det er vel ingenting som er bestent, men været på lørdag og søndag ser jo lovende ut. Men ettersom jeg drar på ferie på søndag, så er det lørdag som passer best. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er nok ganske sjanseløs fremover. Har sykt mye å gjøre på jobben, og helgene blir stress med leilighetssalg og flytting - for ikke å snakke om at høsten er helvete for småbarnsforeldre. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 tar det som at sjansene for noe til helgen er marginale ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Det er vel ingen andre enn oss to som kan, ser det ut til? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Når er det den unge IceFox er ferdig på jobben på lørdag da ? Og unge herr Zodz - hvilke planer har han på lørdag. Og ramsfoto, k.n.b. osv ? Har ikke tid eller er ikke interessert i høstløv ? Planen er som sagt å komme seg opp i holmenkollen område, eventuelt nordmarka,og fange høstfargene. Tom Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er langt oppe i de dype skoger i Østerdalen i helga, så denne gangen passer det dårlig. Jeg blir nok med igjen senere, men det er knapt med ledig tid til slike sysler for tiden. Høstløv er kult nok, jeg fikk jo tilogmed poeng i konkurransen din Tom... - R Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det joiner jeg lett! Jeg er ferdig klokken 16.00. Da får jeg også teste ut stativet mitt ordentlig! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Det joiner jeg lett! Jeg er ferdig klokken 16.00. Da får jeg også teste ut stativet mitt ordentlig! Når klarer du å være i Oslo da - Oslo S rundt 16:30 ? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er langt oppe i de dype skoger i Østerdalen i helga, så denne gangen passer det dårlig. Jeg blir nok med igjen senere, men det er knapt med ledig tid til slike sysler for tiden. Høstløv er kult nok, jeg fikk jo tilogmed poeng i konkurransen din Tom... - R Du får ta det igjen neste gang - det er nok masse høstløv dit du skal. Og du fikk fler stemmer enn meg ... Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det joiner jeg lett! Jeg er ferdig klokken 16.00. Da får jeg også teste ut stativet mitt ordentlig! Når klarer du å være i Oslo da - Oslo S rundt 16:30 ? Tom Hvis jeg får lov å dra litt før så... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Uansett, så er du i Oslo før kl. 17:00 så da har vi et par timer med lys. Og med stativ, så er mulighetene til stedet. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det skal jeg få til. Du kjører opp til Holmenkollen eller? Er det kun oss to foreløpig? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Christian86 virker interessert; så regner nesten med ham. Jeg kan hente deg på Oslo S hvis det er enklere. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå