tomsi42 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Er ikke Narvesen den rundingen den blå pilen peker mot? edit: Buss 37 (Nydalen) stopper ved Markuskirken som er i nærheten. Endret 26. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Er ikke Narvesen den rundingen den blå pilen peker mot? edit: Buss 37 (Nydalen) stopper ved Markuskirken som er i nærheten. Det er en Mix-sjappe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Det er en Mix-sjappe OK. Hvor er Narvesen kiosken da? Litt lengre oppi gata? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Beklager forvirringen. Tror det var jeg som startet den. Jeg mente den "Narvesen" som egentlig er Mix... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Den er grei - mener at det var en Narvesen der opprinnelig. Men da vet vi hvor vi skal møtes - utenfor Mix (se kartet). Jeg regner med å være der 5-10 over 11. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Tar 10:39- eller 10:49-bussen fra Nydalen. Bruker ca. 15 min ned. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kan ta med G15 og S110 hvis noen har lyst til å leke litt med dem. Ta med eget minnekort i så fall. Any takers? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg vil gjerne leke med G15. Vurderer det sterkt som en litt oppgradert arvtager til mitt S90. Er ikke så begeistret for retningen Canon gikk med S-serien fra S95 til S100. De skulle beholdt det mer nøkterne zoomområdet, og heller fokusert på lysstyrken på dette. G15 er en del større, men ved å ha fjernet flippediflopp-skjermen, så virker det slankt, i forhold til G12. Virker som et herlig kompaktkamera, som fint går i jakkelomma Søkeren er nok ikke allverdens, men vil nok prises høyt i høylys Endret 26. oktober 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kunne tenkt meg litt sosial omgang i morgen jeg også. Men det krever at kuldegysningene jeg har nå ikke betyr senga i morgen. Ble for kald under oktoberfestfotograferingen i går rett og slett. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Beklager forvirringen. Tror det var jeg som startet den. Jeg mente den "Narvesen" som egentlig er Mix... Du er ikke aleine, jeg tenkte på den kiosken der som en Narvesen selv... Selv tar jeg 10:36 fra Galgeberg. Vi sees der! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Mine bange anelser slo til, må bare kaste inn håndkledet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Det var synd, k.n.b - du får ha en god bedring. Jeg har laget bildetråd her. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Skal vi avtale et lite treff 24./25. november når Randi kommer på besøk? Mulig innendørstreff er best på den tiden av året. Lenke til kommentar
eks Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Skal vi avtale et lite treff 24./25. november når Randi kommer på besøk? Mulig innendørstreff er best på den tiden av året. Hadde sikkert ikke vært så dumt det... Selv så har jeg eksamen i den perioden, men jeg kan alltids avse litt tid til et treff... Ellers, er det stemning blant noen for å ta et lite treff etter jobben en eller annen ukedag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Treff den 24/25 må vi få til; jeg skal ha ribbeaften for en fast gjeng på kvelden den 24., så et formiddagstreff den 24 passer best for meg. Et ettermiddags/kveldstreff kunne jo passe bra - hvis det slutter å regne Lenke til kommentar
eks Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Treff den 24/25 må vi få til; jeg skal ha ribbeaften for en fast gjeng på kvelden den 24., så et formiddagstreff den 24 passer best for meg. Et ettermiddags/kveldstreff kunne jo passe bra - hvis det slutter å regne Hehe, ja... Er ikke så stas med treff i kulde og regn, selv om kameraet er det, er ikke alltid man er like godt værtettet selv. Langtidsvarselet ser ok ut til uka, bortsett fra onsdag. Lite lys er da ikke noen unnskyldning... Man har da lyssterk fastoptikk... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Jeg tenkte at jeg muligens kan bli med på et treff jeg også når jeg er der nede. Men kan ikke si noe sikkert før jeg er der. Skal følge med i tråden deres og om det passer så dukker jeg opp. Planene var å ta med endel utstyr, også 300mm som jeg i en annen tråd ymtet om at Andreasfe kunne få låne, men det ser ikke ut til at jeg får plass til den. Isåfall måtte jeg sjekket det inn i bagasjen, og det gjør jeg nok ikke.. så sorry for det. Endret 10. november 2012 av pybalto Lenke til kommentar
eks Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Planene var å ta med endel utstyr, også 300mm som jeg i en annen tråd ymtet om at Andreasfe kunne få låne, men det ser ikke ut til at jeg får plass til den. Isåfall måtte jeg sjekket det inn i bagasjen, og det gjør jeg nok ikke.. så sorry for det. Man har da alltids plass til en lyssterk 300mm... De kommer jo som regel med egen reim, så da er det bare å bære den over skulderen, og gi blaffen i alle som ser rart på deg (vet godt hvordan det er, tro meg... ) Hvis noen har lyst til å ta et aldri så lite ettermiddagstreff den kommende uka, ser værutsiktene ok ut... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Det ser ut som det er kun onsdag som passer for min del. Lenke til kommentar
eks Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ack, onsdag er den eneste dagen jeg ikke kan, da er det jobbing ettermiddag/kveld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå