Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Bare Tomsi og jeg fra forumet som skal være med på Worldwide photo walk i Oslo i helgen? Ser ut som det blir litt kjølig, overskyet, men oppholdsvær. Gjelder å kle seg godt. Jeg reiser nok lett; Sony NEX-5N, CZ 24mm og kanskje Sony emount 50mm.

Er klar for lørdagen jeg også. Overskyet er jo bra... har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil si; du skal handle. Noe annet blir bare dumt ;)

En av fordelene ved å ha en lite, ungt Sony NEX-system er at det er ikke så mye å kjøpe. ;)

Men jeg endte opp med en julegave til 25%, et minnekort til 25% og et Sony E 55-210-objektiv som jeg nok ikke kommer til å bruke så ofte, men er verdt pengene siden jeg fikk 30% i avslag.

Edit: så ingen Akam-folk der, i det hele tatt overraskende lite folk der rett etter åpningstid.

Endret av Bykatt
Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ikke mulighet for å komme nå på lørdag, og nå som det var oppmøte bare 10 minutter fra der jeg bor... doh :wallbash: Så da slipper dere mFT-maset mitt... :p Er 60-årslag for muttern på Lørdag, så jeg skal være i Askim i helga...

Lenke til kommentar

Jeg er klar 11:00 utenfor Narvesen. Kanskje litt før til og med.

Nøyaktig hvor er denna Narvesen-kiosken? Og hvordan kommer man seg lettes dit kollektivt?

For øvrig:

Jeg kan ta med G15 og S110 hvis noen har lyst til å leke litt med dem. Ta med eget minnekort i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...