ilpostino Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Slenger meg på den jeg også. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Utstillingen av bildene i fra Oslo Fotomaraton åpner onsdag 26. september kl. 19-23 på Galleri Neuf. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som kunne tenke seg et fototreff førstkommende lørdag 6.okt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kunne tenkt meg et treff nå på lørdag; men jeg er bortreist i helgen. Jeg har notert meg eks og ilpostino som passasjerer på Fredrikstadsturen neste søndag . Så da er det plass til en til. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Vi må da vitterlig få til et skikkelig Oslo-treff i oktober før sola tar helt farvell. Hva med fredag 26. eller lørdag 27. oktober? Siste mulighet før sola dyttes en time mot oss. Endret 5. oktober 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Det høres ut som en god plan. Grunnen til at jeg ikke har kommet med noe forslag hittil; er at jeg fikk inntrykk at de fleste dukker opp på Scott Kelby Photwalk-en ... Spørsmålet er da, som vanlig, hvor? Jeg har en ide; men den trenger noe mer "research". Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg kan kanskje den helgen. Foreslår St. Hanshaugen, litt panoramautsikt-over-Oslo-bilder, og park i høstfarger, og så tusler vi til Mathallen via Telthusbakken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Det var et godt forslag, bykatt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Meget mulig min 5D Mark III og fruens OM-D EM-5 vil være med på den. Begge dager er aktuelle. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Så lenge det er snakk om mathallen er jeg med. Endret 7. oktober 2012 av Snirfle Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Er litt usikker om jeg kan. Skal på fest på på lørdagen så er mer keen på fredagen. Lenke til kommentar
eks Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg og støtter opp om Fredag 26.10... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Bare Tomsi og jeg fra forumet som skal være med på Worldwide photo walk i Oslo i helgen? Ser ut som det blir litt kjølig, overskyet, men oppholdsvær. Gjelder å kle seg godt. Jeg reiser nok lett; Sony NEX-5N, CZ 24mm og kanskje Sony emount 50mm. Lenke til kommentar
eks Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Bare Tomsi og jeg fra forumet som skal være med på Worldwide photo walk i Oslo i helgen? Ser ut som det blir litt kjølig, overskyet, men oppholdsvær. Gjelder å kle seg godt. Jeg reiser nok lett; Sony NEX-5N, CZ 24mm og kanskje Sony emount 50mm. Jeg dukker opp jeg og... Selv om jeg nok ikke pakker med meg så lett... Endret 9. oktober 2012 av eks Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Så hyggelig da. Regner med at de blir flere som ikke pakker lett, enn som pakker lett. For å si det sånn. Ser at det til og med er venteliste nå faktisk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 jeg kommer nok ikke på fotowalken. er det ikke treff på søndag...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er treff på søndag også - road-trip til Fredrikstad. Oppmøte Oslo S kl. 10:00 for de som skal være med (eks og ilpostino er påmeldt). bykatt & eks - vi sees på lørdag. Jeg satser nok på å reise lett jeg også Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er på hyttetur, så denne helgen faller bort for min del. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bare Tomsi og jeg fra forumet som skal være med på Worldwide photo walk i Oslo i helgen? Ser ut som det blir litt kjølig, overskyet, men oppholdsvær. Gjelder å kle seg godt. Jeg reiser nok lett; Sony NEX-5N, CZ 24mm og kanskje Sony emount 50mm. Jeg skal opp i Vallhall og dytte ISO-verdier til den store gullmedalje, så for meg utgår nok fotovandringen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Blir nok ikke fotovandring eller tur til Østfold. Avreise polen søndag morgen, må lade kamera og rydde litt bildemapper for å få klart til tur. Jeg skal opp i Vallhall og dytte ISO-verdier til den store gullmedalje, så for meg utgår nok fotovandringen. Vallhall og høy ISO? Tror nok ikke du har vært i LI - Hallen for Eliteserien Innebandy. 1/320 f2.8 iso 6400 enda -1ev. Mareritt å jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå