tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Noen steder å parkere bil i området der? Det er mange parkeringsplasser; men det er Europark og dyrt. Og ettersom det er parkometer der, så må du passe på hvor lenge du står der ... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Noen steder å parkere bil i området der? Det er mange parkeringsplasser; men det er Europark og dyrt. Og ettersom det er parkometer der, så må du passe på hvor lenge du står der ... Samt at man må tilbake til parkeringsplassen for å hente bilen når man er ferdig med å fotografere. I k-h-s' tilfelle ville jeg vel heller tatt bussen inn til Oslo og t-banen ut til Nydalen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Befinner meg i Nannestad, Oslo buss er klønete herifra. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Mener det er gratis gateparkering i gatene jeg har markert med rødt på det vedlagte kartet. Litt usikker. Kanskje man må ha parkeringsoblat fra borettslagene rundt. Forøvrig koster det 19 kr pr påbegynte halvtime i Nydalen P-hus. Makskostnad på 175 pr døgn. På Storo senter er det 12 kr pr påbegynt time de tre første timene, deretter 24 pr halvtime/48 pr time. Endret 1. august 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Da har jeg kommet meg til Nydalen, og nyter sommeren på Nydalen Eat. Dere finner meg der Lenke til kommentar
MSc Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Må melde avbud jeg også da jeg har pådratt meg noe utendørsarbeid i heimen og det ser ikke ut til å være noe særlig å ta det i morgen ettermiddag (i følge yr.no). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 er fremdeles på jobben i påvente av at noen i politiet skal gjøre jobben sin så det ligger ann til at jeg blir litt forsinket. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 er fremdeles på jobben i påvente av at noen i politiet skal gjøre jobben sin så det ligger ann til at jeg blir litt forsinket. Nettopp! Send SMS når du er på vei. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Godt oppmøte i dag. Grunnet diverse forsinkelser så kom vi litt sent i gang, men vi kom oss ned til Grünerløkka til slutt. Her er tråden for dagens fangst. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vi snakket litt vagt om denne mystiske dalen med en elv (Svartdalen med Alnaelva). Vi skal ikke prøve å finne en dato til det? Jeg har jo ferie framover, men dere andre er vel blitt arbeidskarer og -jenter så helg er vel kanskje det beste? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Det må vi finne en dato for. Jeg kan ikke den 25. august ... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 18. august er jeg bryllupsfestfotograf, så det er nok en dårlig dag. 19. august er en dag som funker bra for min del. Helgen etter 24./25. august er jeg nok bortreist. Ellers går helgene ok for min del. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Den 25.august er det Oslo Fotomaraton Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Jeg skal på fest den 25. så jeg går glipp av fotomaratonen; dvs. jeg blir kanskje med første halvdelen. Mener at HelenaN fra Trondheim er i Oslo den helgen, så da er kanskje ettermiddagen søndag den 26.8 et fornuftig alternativ? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg vet ikke om jeg kan den helgen der i det hele tatt. Helgen før (søndag 19.) eller etter (01./02. september) er for meg et mye bedre tidspunkt. 24. - 26. august er jeg antageligvis på kanotur, derfor blir det litt vanskelig for meg. Vi får se hva som skjer! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg skal på fest den 25. så jeg går glipp av fotomaratonen; dvs. jeg blir kanskje med første halvdelen. Mener at HelenaN fra Trondheim er i Oslo den helgen, så da er kanskje ettermiddagen søndag den 26.8 et fornuftig alternativ? Nå er det helt klart at jeg er i Oslo 23. - 27. august. Bykatt, planerer du fortsatt å deltake i fotomaraton? Noen fler? Tom, håper du kan bli med noen timer i hvert fall. En av dagene er jeg opptatt, men det blir mest trolig fredag, så jeg gjör gjerne en liten fototur på söndag også hvis dere har tid og lyst. Man får håpe det blir bedre vär denne gang... Jeg liker foto i dårlig vär, men det finnes jo grenser... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Jeg blir med til rundt 17:00, HelenaN Og det høres bra ut med en fototur på søndag. Endret 11. august 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sorry, Helena, har helt glemt å svare. Og dessverre kan jeg ikke være med hele Fotomaraton-dagen, pga at jeg er invitert i et bryllup, og tror det ville vært upopulært å foreslå å endre datoen pga Fotomaraton. Kommer tilbake til om jeg kan være med deler av dagen, er ikke sikker på når selve vielsen er. Søndagen er jeg tilgjengelig for Akam-treff, litt utpå dagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Det var synd, men det gjör ikke noe. Da utsetter jeg kanskje hele Oslo-turen til i höst, hvis det er mulig å endre romsbestillingen. Skriver her igjen når jeg vet mer. -- Har snakket med dem nå og det gikk greit å kancellere romsbestillingen, så jeg utsetter turen til senere. Endret 15. august 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 OK, vi får bli nærmere enig om når. Synd med Fotomaratonen. Beklager! Tomsi, har du fortsatt tenkt å være med til rundt 17? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå