Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen steder å parkere bil i området der?

Det er mange parkeringsplasser; men det er Europark og dyrt. Og ettersom det er parkometer der, så må du passe på hvor lenge du står der ...

Samt at man må tilbake til parkeringsplassen for å hente bilen når man er ferdig med å fotografere. I k-h-s' tilfelle ville jeg vel heller tatt bussen inn til Oslo og t-banen ut til Nydalen.

Lenke til kommentar

Mener det er gratis gateparkering i gatene jeg har markert med rødt på det vedlagte kartet. Litt usikker. Kanskje man må ha parkeringsoblat fra borettslagene rundt.

 

Forøvrig koster det 19 kr pr påbegynte halvtime i Nydalen P-hus. Makskostnad på 175 pr døgn.

 

På Storo senter er det 12 kr pr påbegynt time de tre første timene, deretter 24 pr halvtime/48 pr time.

post-41747-0-30834600-1343822710_thumb.png

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Jeg skal på fest den 25. så jeg går glipp av fotomaratonen; dvs. jeg blir kanskje med første halvdelen. Mener at HelenaN fra Trondheim er i Oslo den helgen, så da er kanskje ettermiddagen søndag den 26.8 et fornuftig alternativ?

 

Nå er det helt klart at jeg er i Oslo 23. - 27. august.

 

Bykatt, planerer du fortsatt å deltake i fotomaraton? Noen fler? Tom, håper du kan bli med noen timer i hvert fall.

 

En av dagene er jeg opptatt, men det blir mest trolig fredag, så jeg gjör gjerne en liten fototur på söndag også hvis dere har tid og lyst. Man får håpe det blir bedre vär denne gang... Jeg liker foto i dårlig vär, men det finnes jo grenser... :ohmy:

Lenke til kommentar

Sorry, Helena, har helt glemt å svare.

 

Og dessverre kan jeg ikke være med hele Fotomaraton-dagen, pga at jeg er invitert i et bryllup, og tror det ville vært upopulært å foreslå å endre datoen pga Fotomaraton. ;)

 

Kommer tilbake til om jeg kan være med deler av dagen, er ikke sikker på når selve vielsen er.

 

Søndagen er jeg tilgjengelig for Akam-treff, litt utpå dagen :)

Lenke til kommentar

Det var synd, men det gjör ikke noe. Da utsetter jeg kanskje hele Oslo-turen til i höst, hvis det er mulig å endre romsbestillingen. Skriver her igjen når jeg vet mer.

 

--

 

Har snakket med dem nå og det gikk greit å kancellere romsbestillingen, så jeg utsetter turen til senere.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...