Paisley Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Slenger meg på GENTorly og trenger en luftetur selv. Kunne gjerne tenkt meg en tur ut med kamera de neste ukene før fellesferien starter. Skal alt til Oslo den 5 juli og kombinerer gjerne med en fotovandring om det er andre som har fri/skoleferie Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Tror jeg må ut av hula mi snart. Får prøve å følge med når neste fototur blir planlagt. Ja, det synes jeg. Du er savnet. Kan det passe med en tur på søndag den 1. juli på ettemiddagen? Ned Svartdalen, f.eks.? Slenger meg på GENTorly og trenger en luftetur selv. Kunne gjerne tenkt meg en tur ut med kamera de neste ukene før fellesferien starter. Skal alt til Oslo den 5 juli og kombinerer gjerne med en fotovandring om det er andre som har fri/skoleferie Hivs du kan vente til litt utpå ettermiddagen, slik at vi arbeidende treller kan rive oss løs fra slaveriet; så er det et alternativ. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Mine innlegg! Jeg vil bli med =) 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Tror jeg må ut av hula mi snart. Får prøve å følge med når neste fototur blir planlagt. Ja, det synes jeg. Du er savnet. Kan det passe med en tur på søndag den 1. juli på ettemiddagen? Ned Svartdalen, f.eks.? Det er en god plan for meg, i alle fall. Starte ved Brynseng t-bane og rusle ned til Kværnerbyen. Tar ikke så lang tid å gå når jeg går tur, men tipper det tar fort litt lenger tid for oss når vi har med oss apparatene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Når har dere planer om ta en tur?? Vurderer å hive meg i bilen, og ta en tur i fra Stavanger.. da jeg har turnus fri den neste uka.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Enig i 5. juli om vi kan vente til litt utpå ettermiddagen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Tror 5. juli passer for meg. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Da er jeg på jobb, men kan jo prøve å få fiksa på den datoen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 det er en torsdag så tror kanskje jeg skal hive meg på jeg også. Lenke til kommentar
eks Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) 5. Juli passer fint for meg og... Ligger forresten ikke noe interessant i havn den dagen, bare Celebrity Constellation... Den 3. Juli (kl 12-18) derimot er Saga Ruby inne, staselig gammel skute, gikk tidligere som Vistafjord for Norske Amerikalinjen... Endret 22. juni 2012 av eks Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 da får jeg antageligvis testet ut det nye objektivet mitt skikkelig. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg kommer til å jobbe litt i Oslo fram mot fellesferien. Vet dessverre ikke om det blir den 5. Skal jobbe fra torsdag til fredag denne uken, men det blir lange dager siden vi er 4-5stk som skal jobbe sammen. Gir lyd fra meg hvis jeg kan den 5. juli. Hvor har dere tenkt å dra? Jeg jobber nede i Skippergata. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Oslo Kameraklubb har en del interessante treff. Noen her med erfaring derfra? Lenke til kommentar
voffen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Oslo Kameraklubb har en del interessante treff. Noen her med erfaring derfra? Jeg har vært med på disse tirsdagsutfluktene og vil anbefale dem. Er en trivelig gjeng fra OKK som er med i tillegg til en del som ikke er medlem. Jeg trivdes så bra at jeg nå er medlem i OKK Blir som turene til Akam, rolig spasertur med trivelig (foto)prat og fotografering. "Slitet" avsluttes med en samling på kaf(f)e/bar. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg fikk ikke bytta vekk vakta mi, så jeg får ikke vært med i morra. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 I morgen? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Oj, jeg tenkte feil dato. Da er det fortsatt en sjanse for at jeg kan. Det jeg ikke kan er å dra på Kontraskjæret og se Tyskland - Italia. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Oj, jeg tenkte feil dato. Da er det fortsatt en sjanse for at jeg kan. nå gikk jeg nesten på limpinnen her. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) *snip* Endret 7. mai 2018 av Krølle Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 jeger ferdig på jobb klokken 15 og jobber midt på Karl Johan så kan være hvor som helst ganske raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå