IceFox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kjipern. Til den tid er jeg faktisk blitt 18, så da får jeg faktisk lov til å joine. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 2. Oktober ... Da er jeg nesten hjemme igjen etter Tysklandsturen. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Skal vi finne på noe før dette? Høstfargene begynner å titte frem; så det burde være mulig å få til noe rundt det. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja, tenkte på konkurransen i det jeg gikk ute i stad og så orange blader på bakken. Men jeg har andre planer på lur også, jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Ja, tenkte på konkurransen i det jeg gikk ute i stad og så orange blader på bakken. Men jeg har andre planer på lur også, jeg. Tror nok det går over en uke til før fargene kommer skikkelig her på østlandet - vi trenger vel en par frostnetter for å få fart på sakene ... gg det været har ikke kommet enda. Men det beynner kanskje å bli komme seg i nordmarka ? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Skal vi satse på nordmarka i neste uke (15.9 - 21.9) ? Det er jo fler med meg som har bil. Hvilken dag passer da best? Jeg kan alle dager unntatt tirsdag (16.9) og søndag (21.9). Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skal vi satse på nordmarka i neste uke (15.9 - 21.9) ? Det er jo fler med meg som har bil.Hvilken dag passer da best? Jeg kan alle dager unntatt tirsdag (16.9) og søndag (21.9). Tom Skulle gjerne vært med på den også ja..... :!: men hvis jeg sier ifra i god tid neste gang jeg har tid til overs i Oslo...så fikser du vel et nytt treff, Tom... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Skulle gjerne vært med på den også ja..... :!: men hvis jeg sier ifra i god tid neste gang jeg har tid til overs i Oslo...så fikser du vel et nytt treff, Tom... RandiA Det lar seg nok ordne. Et tilbud som også gjelder andre aktive akam-brukere som kommer til tigerstaden på besøk. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det lar seg nok ordne. Et tilbud som også gjelder andre aktive akam-brukere som kommer til tigerstaden på besøk.Tom Heldig jeg da, som kan delta både i Trondheim og Oslo på foto-treff... RandiA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Naturtreff er jeg veldig for! Nordmarka virker kult. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Helg! Har så lange jobb dager. Tror ir gjør seg godt her ja Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Kan prøve meg lørdag, men det er langt ifra sikkert at det funker for meg. Skal selge leiligheten, flytte til Bærum og ha hund, SUV, enebolig, hage og alt det opplegget der... Det krever litt organisering... ikke liker jeg hunder, heller. Endret 9. september 2008 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Check out the familiy guy! Morsomt at jeg faktisk prater med folk på Internett som virker som faren min. Hadde han bare vært så kul at han visste hva forum var så. Jeg kan ikke på lørdag i hvertfall. For da blir jeg 18! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hmm....remi, skulle ikke vi ta noe på lørdag i Oslo? eller husker jeg feil? Hvis ikke, så går muligens lørdag, men søndag er utelukket. Skal fotografere med bestevenninen min. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Bare litt OT: Hvorfor i allverden har du (Nikon) bak utstyret ditt i signaturen og ikke foran, når Tokina er foran. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Kan prøve meg lørdag, men det er langt ifra sikkert at det funker for meg. Skal selge leiligheten, flytte til Bærum og ha hund, SUV, enebolig, hage og alt det opplegget der... Det krever litt organisering... ikke liker jeg hunder, heller. Kunne bedt deg om å "get a life" - men det der høres ut som du allerede har fått deg "life" og mye mer til. Er ikke hundeelsker selv, heller. Men den rette hunden, så bør det være til å leve med. Men lørdag høres ut som er det som kan passe. Da jobber man ihvertfall ikke. På jobben altså... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Jeg kan ikke på lørdag i hvertfall. For da blir jeg 18! Århundrets dårligste unnskyldning. Vi skal ut å fotgrafere på dagtid. Du skal ut å feste i de sene nattetimer. Familen får kaker og fest-taler på søndag. Mens du ønsker deg tilbake til sengen i håp om at den dundrende hodepinen gir seg snart .... På forhånd gratuelerer med dagen. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 hmm....remi, skulle ikke vi ta noe på lørdag i Oslo? eller husker jeg feil? Lørdag den 20. Er det noe morsomt vi kan være med på ? Hvis ikke, så går muligens lørdag, men søndag er utelukket. Skal fotografere med bestevenninen min. Gode venninner er gyldig fravær... Men pass på, ellers så ender du opp som anew ... Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Bare litt OT:Hvorfor i allverden har du (Nikon) bak utstyret ditt i signaturen og ikke foran, når Tokina er foran. Fordi jeg ikke helt bryr meg så mye om noe universal orden? hmm....remi, skulle ikke vi ta noe på lørdag i Oslo? eller husker jeg feil? Lørdag den 20. Er det noe morsomt vi kan være med på ? Hvis ikke, så går muligens lørdag, men søndag er utelukket. Skal fotografere med bestevenninen min. Gode venninner er gyldig fravær... Men pass på, ellers så ender du opp som anew ... Tom Ser ut som jeg har blinkset, vi skal denne helgen, ikke neste Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nei, dessverre er det familieselskap nå til lørdag, og tvinges nok til å hjelpe litt til hjemme. En ting er sikkert, og det er at jeg IKKE skal farte rundt i Nordmarka på bursdagen min, selv om det egentlig frister. Men jeg kommer til å ta meg turen opp dit snart uansett, men får se hvem jeg får med meg da. Og til Christian. Nei, det er dessverre ikke en nedskrevet lov. Påpeker bare at det ser stygt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå