Bykatt Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Mange parallelle arrangement nå i tråden, men tenke at jeg skulle sjekke hvordan interessen er for deltagelse på Fotomaraton 2012 i Oslo her på forumet? Man nå kan melde seg på her. Arrangementet går av stabelen 25. august. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Litt langt frem enda i tid for min planlegging. Men det settes opp i kalender og noe som er interessant å prøve ut hvis annet viktig ikke kommer i veien for dette. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Pleier dere å gå sammen? Jeg hadde allaredan planert en Oslo-tur i slutten av sommeren, og dette kunne jo passe bra, men jeg vil helst ikke gå alene. Det er for tidlig for å si sikkert at jeg kan bli med, men jeg skal pröve. Det skulle väre veldig hyggelig om Randi kan bli med også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har tenkt å melde meg på i år også. Skal bare sjekke om de har tenkt å holde seg på facebook i år også. I såfall er det mulig at jeg dropper det. Vi har gått sammen i noen små grupper - der enkelte har benyttet sjansen og tatt noen korte avstikkere. Vi sørger også for tid til mat og drikke. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg var med på Fotomaratonen for første og hittil eneste gang i 2011, og synes det var en lærerik, interessant og hyggelig erfaring. Imidlertid var det en lang dag, så jeg melder meg nok ikke på med mindre jeg har selskap i år også. Helena, det hadde vært supergøy om du/dere blir med! Nok en god grunn til å flagge arrangementet tidlig, for planlegging for langveisfarende! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Er enig med bykatt at man må være fler enn en for å orke dette. Etter en rask sjekk av kalenderen, så ser jeg at jeg faktisk er opptatt den lørdagen (25.8). Jeg kan alltids bli med frem til tre-fire tiden, men da må jeg dra videre. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Vil bare si at jeg definitivt blir med på fotomaraton og jeg har boket rom og togbillett. (Merkte at det allaredan begynte å bli fullt på hotellen etc. - tydligvis mange turister i August - så jeg syntes det var best å ikke vente.) Randi er usikker. Håpentligvis kan hun bli med, men vi får se. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Det er bra HelenaN; vi før prøve å overtale RandiA når hun er på besøk her nede. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Veldig hyggelig, HelenaN. Blir du hele helgen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ja, jeg kommer torsdag kveld (23. aug.) og drar hjem måndag f.m.. Gleder meg. Skal evt. möte en venn en av dagene. Har dog tid for et ekstra treff med dere om dere har lyst og mulighet, men det kan vi snakke om senere. Håpentligvis blir det bedre vär denne gangen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Fikk akkurat mail fra RandiA, som må avlyse Oslo-turen neste helg. Skal vi satse på et treff allikevel den helgen. Lessis nevnte at det er Lillestrømdagene den helgen, så det kan muligens kombineres? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 HelenaN: Turen i Frognerparken i regn er det verste fotoværet jeg har opplevd. Jeg så ut som en druknet katte, jeg vet! Akam-treff i tillegg den langhelgen i august er en god idè. Tomsi: Det passer egentlig dårlig for meg neste helgen, tror jeg må ut å reise da. Streiken fortsetter vel neppe så lenge... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Tomsi: Det passer egentlig dårlig for meg neste helgen, tror jeg må ut å reise da. Streiken fortsetter vel neppe så lenge... Nettopp - streiken er nok over innen neste helg, så da får du luftet vingene Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ja, må avlyse nå, selv om billett og alt var kjøpt....kan prøve å satse på den i august i stedet...om jeg ikke er med på Maraton, kunne jeg jo gå i helene på Helena f.eks. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Så ergelig, da, RandiA. Men august-tur er jo et godt alternativ. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Så ergelig, da, RandiA. Men august-tur er jo et godt alternativ. Ja, det er slikt som skjer...som man ikke styrer. Om noen trenger tur-retur tog Trondheim-Oslo-Trondheim 13.juni, retur 18juni kan billetter overtas halv pris kr.200 (det var minipris så jeg får ikke returnert de) Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Var det stemning for elvevandring til helgen? Det er grønt og frodig i Svartdalen nå. Litt fuktig, men det forsvinner til helgen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg får ikke deltatt i helgen, men godt tur. Jeg blir å finne i Djupøyoungen på Romeriksåsen. 15, timer med fiskekonkurranse skal gjøre godt for sjela. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg må nok melde avbud jeg også - må ta meg en tur til Fredrikstad neste helg. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tror jeg må ut av hula mi snart. Får prøve å følge med når neste fototur blir planlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå