eks Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jepp, kjempeflott stor skute det der... Det første tatt med 12-50 på 12mm, det andre tatt med 7,5mm fisheye. Kommer med mer senere... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Stilig med fisheye. Jeg lagde en egen tråd, jeg. Neste post på programmet blir flystevnet på Kjeller den 3. juni. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Bør få et tips om hvor mange jeg kan forvente utover til Kjeller. Skal lage en kasseroll med suppe og det er stor forskjell på 4 og 10. Flyene har allerede startet treningen til oppvisningen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg kommer ihvertfall. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg vil i allefall komme på flyshowet, men antagleig vil jeg fotografere for avisen og dermed ikke sikker på om jeg kan være med til deg etterpå lessis. Jeg skal komme med beskjed så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Passer dårlig for meg. Dessuten mangler jeg tele. ;-) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Man trenger ikke tele, er masse fly med detaljer etc som står på bakken. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg er veldig usikker, så ikke regn med meg på evt suppemaking. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei hå, får introdusere meg til folket. Ole heter jeg og har lenge vært videoentusiast, for tiden glir jeg inn i fotosiden og ser frem til å være med på noen møter med dere. Skal forøvrig på Kjeller, siden jeg bor 5 minutter unna. 1 Lenke til kommentar
voffen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Flott initiativ lessis, husker jeg misunte Trøndergjengen da Ratleto disket opp med vafler og annet godt etter en tur med gjengen. Jeg (og sønnene mine) har tenkt oss til Kjeller en liten tur (væravhengig!) Vil nok ikke få få tid til å smake på suppen din denne gangen. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg er veldig usikker, så ikke regn med meg på evt suppemaking. Yaris ekspressen går fra Oslo S, kl. 10:00, hvis du blir meg Gorgat og jeg er foreløpig eneste personer i den. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Yaris ekspressen går fra Oslo S, kl. 10:00, hvis du blir meg Gorgat og jeg er foreløpig eneste personer i den. Får dessverre ikke blitt med. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Flott initiativ lessis, husker jeg misunte Trøndergjengen da Ratleto disket opp med vafler og annet godt etter en tur med gjengen. Jeg (og sønnene mine) har tenkt oss til Kjeller en liten tur (væravhengig!) Vil nok ikke få få tid til å smake på suppen din denne gangen. Jeg sto bare for arrangementet. Kona sto for vaflene først, og grillmaten etterpå. Kommer du til Trondheim om jeg får til noe sånt igjen, eller? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har mistet oversikten, har vi avtalt noe endelig for trønderbesøket vi får utover i juni? Når er det? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Har mistet oversikten, har vi avtalt noe endelig for trønderbesøket vi får utover i juni? Når er det? Husk og ta med skinnvest,mokasiner og bart, eller så blir det ingen karsk på deg Endret 2. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Har mistet oversikten, har vi avtalt noe endelig for trønderbesøket vi får utover i juni? Når er det? Det er vel om 14 dager - så der bør viel sette igang å planlegge noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Da er bildetråden laget. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Gleder meg til å se bildene, skulle gjerne vært med til Kjeller men ligger endel på etterskudd så jobber relativt hardt for tiden Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg var innom Kjeller en kort tur, men måtte reise rett videre. Håper dere andre fikk et flott treff sammen. Gleder meg til å se hva dere kommer med av bilder. Greit om jeg legger inn bilder i tråden, var på stedet samtidig som dere, men ikke med dere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Greit om jeg legger inn bilder i tråden, var på stedet samtidig som dere, men ikke med dere? Det går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå