Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser jeg at QM2 har bestilt los til kl 15:45 i morgen (Velg Pilot Dispatch: Horten og Pilot Station: Oslo), noe som ganske klart betyr at de vil gå kl 16:00 som oppsatt. Da er vel planen fortsatt å møtes på Aker Brygge ved den nye restauranten Onda kl 15:30? Været ser for øvrig greit ut og, på yr.no i alle fall, fint å slippe regn...

 

Jeg er klar for det, med vel overstått eksamen i avtalerett, dynamisk tingsrett og obligasjonsrett i dag... :) Mangler fortsatt ekstra batteri til E-M5, argh...

Endret av eks
Lenke til kommentar

Fint å se at vi ikke trenger å endre tidspunkt :)

 

Du får ta med E-30'en som reserve.

Hehe, ja... Pleier uansett å ha den med 50-200 påmontert til de tilfellene jeg skal ha noen close-ups, ofte fint når man får skipet rett forfra. Men jeg tror det skal gå greit med E-M5 også, bare sørge for å ha fulladet batteri før jeg går ned... :p

 

Kan du forresten ta med FT til mFT adapter, Tomsi? Hadde vært litt moro å prøve hvordan 12-60 og 50-200 oppfører seg på E-M5... :)

Lenke til kommentar

Adapter har jeg med; jeg vil gjerne prøve ut E-5 bittelitt etter at vi har fotografert ferdig båten.

Det er ikkeno problem, har med grep og det hele, så du får prøve i vei... :) Har du sett E-M5 i virkeligheten enda? Hvis ikke, det er en god del mindre enn det ser ut til på bilder, omtrent samme størrelse (pluss søkerhuset) som Pen.

Lenke til kommentar

Ser at QM2 har endret lostidspunkt til 15:30... Det trenger ikke å bety så mye, kan hende de bare vil ha losen om bord litt tidligere for å planlegge etc. Det står uansett på Oslo Havn sine sider at avgang skal være kl 16:00. Tror fortsatt det er best å møtes 15:30 Ved Onda som avtalt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...