tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Kunne tenkt meg å ha blitt med på dette, men langtidsvarslet er uhyggelig. Snø og regn! I og med at de melder dårlig på lørdag i dag, så blir jeg ikke overrasket over at det er været vi får på enten fredag eller søndag. Slikt vær har en tendens til å komme raskere eller senere enn det yr/storm melder. Så jeg tror det er greit å vente med å trekke noen vær-konklusjoner før utpå fredagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Da er jeg interessert i å være med. Hvor lenge regner dere med at det hele tar? Mulig jeg er litt tilbakeholden med å sette av hele dagen nå i eksamensleseperioden... Når det er sagt, så har jeg uansett kvelden å lese på, så det skal vel gå greit å avse noen timer... Når vi drar fra Oslo i 9-tiden, så er vi nok ikke tilbake for 5 tiden på ettermiddagen. Som tidligere nevnt, så blir det veldig trangt i Yarisen med 5 personer; så det er muligens like greit å vente, eller finne en til med egen bil som vil være med på turen. Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er tilfeldigvis ikke så langt unna tøcksfors den dagen, så det er ikke utenkelig at jeg dukker opp. Er det noen som tilfeldigvis har en link til ett kart slik at jeg finner fram? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Er tilfeldigvis ikke så langt unna tøcksfors den dagen, så det er ikke utenkelig at jeg dukker opp. Er det noen som tilfeldigvis har en link til ett kart slik at jeg finner fram? Bank inn 59.361086,11.838593 i google maps og zoom inn - ser du bilene? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tar sjansen på å poste dette spesifikt i Oslotreff-tråden, men skal noen av dere være med på Nasjonal fotovandring i Oslo? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Tar sjansen på å poste dette spesifikt i Oslotreff-tråden, men skal noen av dere være med på Nasjonal fotovandring i Oslo? Jeg har ihvertfall meldt meg på. Lenke til kommentar
eks Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hadde nok blitt med om det ikke var for at jeg har eksamen den 14. Så jeg er nok skeptisk til å bruke så mye tid på noe sånt. Hadde det vært etter eksamen, så hadde det vært helt greit... Stort sett greit å være student, bortsett fra når det står mai eller november/desember på kalenderen... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tar sjansen på å poste dette spesifikt i Oslotreff-tråden, men skal noen av dere være med på Nasjonal fotovandring i Oslo? Ja, jeg skal også være med i dette. Tror det blir helt greit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 for cirkus et år siden var vi i botanisk hage. Skal vi prøve på noe tilsvarende i år også? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Nå er det jo Sverige-tur for noen og neste helg er det fotomaraton. Må bli om tre uker ca da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Nå er det jo Sverige-tur for noen og neste helg er det fotomaraton. Må bli om tre uker ca da? Tenker du da på 19/20 helgen eller 26/27 helgen? Den 3.6 er det jo flytreff på Kjeller. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg tenkte 19/20-helgen. Og aller helst søndag (siden jeg byttet vekk 12. til 19. for å få fri til fotovandringen). Kjeller virker også veldig spennende! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Den 20. passer meg også. Men hvordan er det med forslagstilleren og andre interresenter? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jepp, nå må 7D'en gi seg og bli med på tur, blir ikke så ille med regn allikevel Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Den 20. passer meg også. Men hvordan er det med forslagstilleren og andre interresenter? jeg er ledig de foreslåtte helgene. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Når er "offisiell" møtetid med bilkirkegården? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Når er "offisiell" møtetid med bilkirkegården? Planen er og reise fra operaen rundt 09.00, så de burde være ved Ørje rundt 10.30 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Når er "offisiell" møtetid med bilkirkegården? Vi møtes vel i Ørje rundt 10:30 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Da stikker jeg, ser dere på Ørje. Edit: ser ut som jeg må finne fram vinterhabitten Endret 5. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Vi møtes på Ørje - det skal klarne opp på Tøcksfors i 11-12 tiden og bli varmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå