Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å være med på fototreffet til helgen, lørdag eller søndag. Håper å få haike med en eller annen, er uten kjørbar bil for tiden og benytter kollektiv eller sykkel. Det blir for langt å sykle til Töckfors.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg et lite problem, en kunde vil gjerne komme ned å besøke meg på lørdag så vi burde få stadfestet datoen relativt rask, kan sikkert få utsatt besøket til søndag, men jeg må avtale det i løpe av et par dager.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Da blir det vel lørdag, da.

Er det ehauger, ilpostino, k-h-s og lessis som vil være med fra Oslo og omegn? Er dere ikke kresne så får vi plass til 5 i bilen min; men da må dere reise lett. Og det er litt trangt i baksetet.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Hvis alt går greit så møtes jeg og Bjørnli dere på Ørje eller noe sånt.

Den gamle kassebilen min vil nok trives på skroten sammen med likeverdige bilder :)

Edit: nå er lørdagen i boks for min del.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Er det ehauger, il postino, k-h-s og lessis som vil være med fra Oslo og omegn? Er dere ikke kresne så får vi plass til 5 i bilen min; men da må dere reise lett. Og det er litt trangt i baksetet.

hv

hva hendte med mellomrom i nicket mitt? :hmm: møttes vi ikke 9 forrige gang på parkeringsplassen ved Oslo S?

Lenke til kommentar

Drøy time kjøring fra operaen til Ørje ?

Snaut 1 time og 20 minutter.

Jeg har ikke fått byttet så i stedet for å la det trekke ut i evigheten sier jeg i stedet fra meg plassen. Synd, men sånn blir det noen ganger.

Synd. Det blir flere muligheter.

Da tar jeg med ilpostino, k-h-s og lessis.

Lenke til kommentar

Drøy time kjøring fra operaen til Ørje ?

Snaut 1 time og 20 minutter.

Jeg har ikke fått byttet så i stedet for å la det trekke ut i evigheten sier jeg i stedet fra meg plassen. Synd, men sånn blir det noen ganger.

Synd. Det blir flere muligheter.

Da tar jeg med ilpostino, k-h-s og lessis.

Da er jeg interessert i å være med. Hvor lenge regner dere med at det hele tar? Mulig jeg er litt tilbakeholden med å sette av hele dagen nå i eksamensleseperioden... :ph34r: Når det er sagt, så har jeg uansett kvelden å lese på, så det skal vel gå greit å avse noen timer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...