k-h-s Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 For min del har det ikke noe å si om det er 5.mai eller 6.mai. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 er jo større sjans for at folk er slitne på søndag Da er det fint med litt foto-rekreasjon Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Klarer vi å spikre en dato allerede nå? Trenger vite det i forhold til evnt bestilling av hotell rom etter et foredrag/utdeling. (mer får dere ikke vite) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Jeg kan begge dager,så dere får avtale -er nok ikke tilbake på nett før onsdag ... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg har lyst til å være med på fototreffet til helgen, lørdag eller søndag. Håper å få haike med en eller annen, er uten kjørbar bil for tiden og benytter kollektiv eller sykkel. Det blir for langt å sykle til Töckfors. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Vel, nå har jeg et lite problem, en kunde vil gjerne komme ned å besøke meg på lørdag så vi burde få stadfestet datoen relativt rask, kan sikkert få utsatt besøket til søndag, men jeg må avtale det i løpe av et par dager. Endret 30. april 2012 av Nautica Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Søndag er umulig for min del, så om jeg skal være med er det på lørdag. Har ikke fått tilbakemelding fra han fyren jeg prøver å bytte med. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Søndag er umulig for min del, så om jeg skal være med er det på lørdag. Har ikke fått tilbakemelding fra han fyren jeg prøver å bytte med. Da sier vi lørdag, hvis ingen kommer med sterke motargumentasjoner da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Da blir det vel lørdag, da. Er det ehauger, ilpostino, k-h-s og lessis som vil være med fra Oslo og omegn? Er dere ikke kresne så får vi plass til 5 i bilen min; men da må dere reise lett. Og det er litt trangt i baksetet. Endret 1. mai 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hvis alt går greit så møtes jeg og Bjørnli dere på Ørje eller noe sånt. Den gamle kassebilen min vil nok trives på skroten sammen med likeverdige bilder Edit: nå er lørdagen i boks for min del. Endret 1. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Er det ehauger, il postino, k-h-s og lessis som vil være med fra Oslo og omegn? Er dere ikke kresne så får vi plass til 5 i bilen min; men da må dere reise lett. Og det er litt trangt i baksetet. hv hva hendte med mellomrom i nicket mitt? møttes vi ikke 9 forrige gang på parkeringsplassen ved Oslo S? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 hva hendte med mellomrom i nicket mitt? Hadde et par til overs. Fikset nå møttes vi ikke 9 forrige gang på parkeringsplassen ved Oslo S? Det stemmer. Og det bør vi nok gjøre denne gangen også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 begynte jo å bli ganske folksomt der da vi var feridg.. så er enig i det. Jeg kommer til å ta med fotobaggen og kanskje stativ. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Parkeringsplassen ved gangbrua over til operaen der? 09:00 ? Tomsi sin berømte sports yaris jeg endelig skal få se? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Parkeringsplassen ved gangbrua over til operaen der? 09:00 ? yeah beibi Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Drøy time kjøring fra operaen til Ørje ? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har ikke fått byttet så i stedet for å la det trekke ut i evigheten sier jeg i stedet fra meg plassen. Synd, men sånn blir det noen ganger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Drøy time kjøring fra operaen til Ørje ? Snaut 1 time og 20 minutter. Jeg har ikke fått byttet så i stedet for å la det trekke ut i evigheten sier jeg i stedet fra meg plassen. Synd, men sånn blir det noen ganger. Synd. Det blir flere muligheter. Da tar jeg med ilpostino, k-h-s og lessis. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kunne tenkt meg å ha blitt med på dette, men langtidsvarslet er uhyggelig. Snø og regn! Lenke til kommentar
eks Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Drøy time kjøring fra operaen til Ørje ? Snaut 1 time og 20 minutter. Jeg har ikke fått byttet så i stedet for å la det trekke ut i evigheten sier jeg i stedet fra meg plassen. Synd, men sånn blir det noen ganger. Synd. Det blir flere muligheter. Da tar jeg med ilpostino, k-h-s og lessis. Da er jeg interessert i å være med. Hvor lenge regner dere med at det hele tar? Mulig jeg er litt tilbakeholden med å sette av hele dagen nå i eksamensleseperioden... Når det er sagt, så har jeg uansett kvelden å lese på, så det skal vel gå greit å avse noen timer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå