Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble et bra treff selv om vi kanskje var litt få... Uansett, hyggelig å spasere litt rundt, prate litt (foto)sjit og fotografere.

 

Videre, kan det nevnes at RMS Queen Mary 2 besøker Oslo den 15. mai, skal klappe til kai kl 08, gå kl 16. Ligger ved Søndre Akershuskai midten. En ganske staselig skute det her... Hvis det er av interesse, kan vi prøve å få til et lite treff. Cruiseanløp til Oslo havn i 2012 finner dere her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi bør få til et treff i Oslo den 15. mai - for de fleste av oss passer det vel best å få med avgangen 16.00?

 

Et annet treff vi bør få til, er et Kjeller-treff i forbindelse med flydagen den 3. juni. Har snakket litt med Lessis, og hun foreslo at vi starter med å gå på flyshow, og avslutter med suppe og forfriskninger på verandaen hennes på ettermiddagen - det er god utsikt til det som skjer i lufta derfra. Mer info kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Ble et bra treff selv om vi kanskje var litt få... Uansett, hyggelig å spasere litt rundt, prate litt (foto)sjit og fotografere.

 

Videre, kan det nevnes at RMS Queen Mary 2 besøker Oslo den 15. mai, skal klappe til kai kl 08, gå kl 16. Ligger ved Søndre Akershuskai midten. En ganske staselig skute det her... Hvis det er av interesse, kan vi prøve å få til et lite treff. Cruiseanløp til Oslo havn i 2012 finner dere her.

 

Her er et bilde av skuta sist hun var her, i fjor sommer. Var en tur på Hovedøen da dette åpenbarte seg da vi kom ned til båthavnen.

Funket bra i kontrast med uværet som kom inn over byen...

post-40498-0-16797800-1334220304_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja, jeg husker at det var ikke det beste været da hun var her i august i fjor. Skulle egentlig ned å ta bilder, men jeg syns det ble for mye regn. Jeg hadde fra før av et par gode regnbilder alikevel da. Men jeg ble belønnet for standhaftigheten ute på gjestebrygga ved Aker Brygge da det klarnet opp og regnbuen viste seg. Det var betraktelig bedre vær da skipet ankom om morgnen samme dag (29.5.2011)

post-200322-0-83523700-1334221260_thumb.jpg

post-200322-0-67768400-1334221313_thumb.jpg

post-200322-0-96985700-1334221380_thumb.jpg

Endret av eks
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...