Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ad lørdagen: Vi kan enten møtes ved en t-banestasjon eller så kan folk ta 37-bussen til Galgeberg, så starter vi runden der. Jeg anser meg selv som kjentmann, så her blir det noe for enhver smak. Tror vi holder oss unna Svartdalen og Alnaelva siden det fortsatt er kaldt, guffent og vått der (nå er det vår, flott og herlig).

 

Folk liker jo gjerne å gjøre ting før de kommer, så hva med å møtes ca 13:00 og ta det derfra?

Lenke til kommentar

nja. var vel egentlig de to åpningene jeg tenke på . står du mellom de i tunnellen er du vel ikke vannskelig å se.

Joda, jeg skjønte egentlig det. :)

 

Du er han som ikke har pappkopp? :D

 

Jeg tar sikte på å dukke opp på lørdagen, på tide å gjøre en eksponering eller to igjen...

Høhø, kanskje jeg AKKURAT har kjøpt meg en kaffe..? ;)

Lenke til kommentar

Mulig jeg og min bedre halvdel dukker opp på lørdag også, om vi får lov. Skal se om jeg kan få tatt med meg en 5D Mark III om noen er interessert.

 

Forhåpentligvis har jeg også fått 24-70'n min tilbare fra Serviceproffen inne den tid også. Den måtte få ny USM, stakkars liten.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Horten-tur til søndag, så har jeg plass til tre personer fra Sandvika; avreise kl. 11:00 - oppmøte utenfor Sandvika stasjon.

 

Jeg har gratis billett for 4 personer - de fire første som bekrefter at de blir med på søndag* - får dele den (jeg har allerede vært der gratis).

 

*) Det er ikke krav å sitte på med meg ...

Er det noen fler enn ilpostino som blir med til Horten?

Lenke til kommentar

Ja, det hadde ikke vært så dumt... Så får du ølen jeg skyller deg og... :p Men jeg har nok dessverre ikke fått E-M5 til da.. :(

Har du ikke µ-4/3 hus fra før av? I såfall kan du låne et.

Joda, har jo E-PL1... Regner med å komme. Det hjalp i og for seg litt for abstinensene å få klå på E-M5 i forrige uke, men jeg tripper fortsatt rundt som en unge som venter på julaften... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...