ilpostino Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 jeg er ledig begge dagene så slenger meg på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 jeg er ledig begge dagene så slenger meg på. Skal du sitte på til Horten? Tog til Sandvika går fra Oslo S 10:23. Buss 151 går fra Bussterminalen 10:22 og er i Sandvika 10:58! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja takk. Satser på å slenge meg på toget. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ad lørdagen: Vi kan enten møtes ved en t-banestasjon eller så kan folk ta 37-bussen til Galgeberg, så starter vi runden der. Jeg anser meg selv som kjentmann, så her blir det noe for enhver smak. Tror vi holder oss unna Svartdalen og Alnaelva siden det fortsatt er kaldt, guffent og vått der (nå er det vår, flott og herlig). Folk liker jo gjerne å gjøre ting før de kommer, så hva med å møtes ca 13:00 og ta det derfra? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 @Ilpostino, da er plass reservert - det er to igjen. Gode forslag angående lørdag, azathosk. Møtes på t-banen passer greit for meg.Da gjelder det bare å finne en passende stasjon. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Da gjør vi det enkelt: Tøyen t-banestasjon kl. 13:00. Jeg står og henger utenfor inngangen. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er bare en inngang på Tøyen t-banestasjon (men den inngangen har to åpninger). Du ser meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 nja. var vel egentlig de to åpningene jeg tenke på . står du mellom de i tunnellen er du vel ikke vannskelig å se. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er bare en inngang på Tøyen t-banestasjon (men den inngangen har to åpninger). Du ser meg. Du er han som ikke har pappkopp? Jeg tar sikte på å dukke opp på lørdagen, på tide å gjøre en eksponering eller to igjen... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 nja. var vel egentlig de to åpningene jeg tenke på . står du mellom de i tunnellen er du vel ikke vannskelig å se. Joda, jeg skjønte egentlig det. Du er han som ikke har pappkopp? Jeg tar sikte på å dukke opp på lørdagen, på tide å gjøre en eksponering eller to igjen... Høhø, kanskje jeg AKKURAT har kjøpt meg en kaffe..? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Mulig jeg og min bedre halvdel dukker opp på lørdag også, om vi får lov. Skal se om jeg kan få tatt med meg en 5D Mark III om noen er interessert. Forhåpentligvis har jeg også fått 24-70'n min tilbare fra Serviceproffen inne den tid også. Den måtte få ny USM, stakkars liten. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 The more the merrier, som de sier i utlandet (ikke Bergen). Jeg har sitti og tenkt ut en liten rute vi kan ta også - turleder Hauger, som de kalte meg i militæret. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Når det gjelder Horten-tur til søndag, så har jeg plass til tre personer fra Sandvika; avreise kl. 11:00 - oppmøte utenfor Sandvika stasjon. Jeg har gratis billett for 4 personer - de fire første som bekrefter at de blir med på søndag* - får dele den (jeg har allerede vært der gratis). *) Det er ikke krav å sitte på med meg ... Er det noen fler enn ilpostino som blir med til Horten? Lenke til kommentar
eks Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Æsj, jeg jobber både lørdag og søndag, så blir ikke noe fototreff på meg... Men, det kommer jo en påskeferie nå snart, med noen dertilhørende røde dager, mulig det blir noe fototreff da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg lurte på om det var en ide å ha en µ-4/3 treff 3. april? Jeg drar på fjellet dagen etter. Lenke til kommentar
eks Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg lurte på om det var en ide å ha en µ-4/3 treff 3. april? Jeg drar på fjellet dagen etter. Ja, det hadde ikke vært så dumt... Så får du ølen jeg skyller deg og... Men jeg har nok dessverre ikke fått E-M5 til da.. Endret 23. mars 2012 av eks Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Ja, det hadde ikke vært så dumt... Så får du ølen jeg skyller deg og... Men jeg har nok dessverre ikke fått E-M5 til da.. Har du ikke µ-4/3 hus fra før av? I såfall kan du låne et. Lenke til kommentar
eks Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ja, det hadde ikke vært så dumt... Så får du ølen jeg skyller deg og... Men jeg har nok dessverre ikke fått E-M5 til da.. Har du ikke µ-4/3 hus fra før av? I såfall kan du låne et. Joda, har jo E-PL1... Regner med å komme. Det hjalp i og for seg litt for abstinensene å få klå på E-M5 i forrige uke, men jeg tripper fortsatt rundt som en unge som venter på julaften... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Da har jeg laget bilde-tråd for dagens treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå