RamsFoto Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Mmmm... Dryzone... Den vil jeg ta en nærmere titt på!Det blir sannsynligvis mulig. Nogenlunde rene hender er en forutsetning for å "se med fingrene"... - R Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Er det sånn at dere ofte har treff i Oslo? Hadde vert gøy å henge seg med en gang jeg er innover der. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Er det sånn at dere ofte har treff i Oslo? Hadde vert gøy å henge seg med en gang jeg er innover der. Relativt ofte Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Er det sånn at dere ofte har treff i Oslo? Hadde vert gøy å henge seg med en gang jeg er innover der. Relativt ofte Det er bare å følge med i denne tråden til vi finner ut av sommeren er over. Da lager vi en ny tråd. Tom Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Det er bare å følge med i denne tråden til vi finner ut av sommeren er over. Da lager vi en ny tråd. Tom Får håpe det klaffer ei helg jeg skal innover. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Får håpe det klaffer ei helg jeg skal innover. Hvor bor du? Vi har hatt gjester på besøk fra Moss. Og det er vel også folk fra Tønsberg og Kongsberg som har meldt sin interesse. Tom Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hvor bor du? Vi har hatt gjester på besøk fra Moss. Og det er vel også folk fra Tønsberg og Kongsberg som har meldt sin interesse. Tom Bor i Moelv, midt mellom Hamar og Lillehammer så det er jo et lite stykke, men drar innover rett som det er for å besøke mine eldre søsken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hvor bor du? Vi har hatt gjester på besøk fra Moss. Og det er vel også folk fra Tønsberg og Kongsberg som har meldt sin interesse. Tom Bor i Moelv, midt mellom Hamar og Lillehammer så det er jo et lite stykke, men drar innover rett som det er for å besøke mine eldre søsken. Da passer det i forhold til en helge-tur. Tom Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg fikk dessverre ikke møtt i dag pga. at jeg ikke kunne gå fra jobb så tidlig. Det får bli neste gang. Kanskje med litt senere start? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Var det en vellykket tur? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Japp Lang,fin, og moro Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Var det en vellykket tur? Kjempebra, men slitsom Vi gikk fra regjeringskvartalet og elt opp til Nydalen. Dvs. RamsFoto hoppet av litt ovenfor Blå, anew hoppet av ved ring 2 (Da var han mer eller mindre hjemme), RandiA hoppet av ved Bjølsen (skulle spise mat med datteren og typen til datteren). Christian86 og jeg fortsatte opp til Nydalen hvor jeg hadde bilen. Vi stoppet å fotografere før det... Kommer med bilder litt senere i kveld; skal bare få meg en matbit først. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Pizzaen min er i ovnen Slapp restene Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Pizzaen min er i ovnen Slapp restene Blir biffkarbonader med speilegg her Tom Lenke til kommentar
jangul Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 For de som er interessert legges det opp til treff i Oslo for den lokale Strobist-gruppen på flickr. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Det virker veldig interessant. Sikkert masse å lære. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Er en link for mye å be om? Jeg er ikke akkurat noen flickr-entusiast... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Vurderte å spørre selv, men som den Flickr-entusiasten jeg er, klarte jeg å finne siden her. Interessert Anew? Jeg er i hvertfall veldig gira på å utnytte SB-800-en min enda bedre. Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 For de som er interessert legges det opp til treff i Oslo for den lokale Strobist-gruppen på flickr. Det der så kjempe spennende ut, men da er jeg i Spania så jeg får ikke vært med. Tpisk uflaks. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Det hadde vært veldig interessant, siden lyssetting er av mine mange svakere sider, men 2. oktober er jeg på fjellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå