ilpostino Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 ouch. det var nå til lørdag. jeg skal på konsert med Oslo filharmoniske på fredag og nøte en kompis etterpå.. passer greit å møte klokken 13 da.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Hehe. Det er ikke budsjettert med noe nytt fotoutstyr på en stund Ble hovedsaklig satt opp for de som ikke er så kjent ellers. Vi skal ikke innom der for min del. OK. Da kan det kanskje gå an å stoppe på Bristol istedet? Der har de byens beste kakao. Det er godt om vinteren. Vi kan jo godt gå en svipptur innom gravlunden også hvis vi får folket med oss og tiden strekker til. Jeg er med. God plan. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Apropos kakao, Aftenposten har funnet plassene vi kan gå på og hvilke vi skal holde oss unna. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Apropos kakao, Aftenposten har funnet plassene vi kan gå på og hvilke vi skal holde oss unna. Jepp, det forandret hele opplegget ditt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Jepp, det forandret hele opplegget ditt Neida Jeg må ikke ha kakao; klarer meg med pils, jeg. Men skal innrømme at det er godt med kakao en hustrig vinterdag. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 i dette sneværet er det godt med kakao. da jeg var i Havana og bestilte kakao trodde de jeg var gal. De skjønte ikke at det gikk ann å kjøpe kakao selv om det var godt over 30 grader. jeg var vel en skikkelig gal turist den dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 i dette sneværet er det godt med kakao. da jeg var i Havana og bestilte kakao trodde de jeg var gal. De skjønte ikke at det gikk ann å kjøpe kakao selv om det var godt over 30 grader. jeg var vel en skikkelig gal turist den dagen. Kakao i Havana er noe uvanlig - vil si at Mojito er mer riktig der. Leskende og ikke for søt. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Ja. Er vi klare for å traske litt i det som ser ut til å bli snøvær? http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/time_for_time.html Endret 20. januar 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 med skikkelig fotoutstyr går det så bra atte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Så lenge det finnes pause-hull med varm kakao eller friske øl, så er er det ingen problemer med litt snø-fnugg i luften. Det er baree å avpasse foto-seansene og forfriskningspausene. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vet ikke om dere hadde regnet med meg, men i dette været har jeg ikke lyst på en bytur. Ha en fin fotoseanse. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Skjera? Egertorget? 13.00? Jeg kommer Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Egertorget 13 er min plan! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Det høres ut som det blir Egertorget 13:00. Der treffer dere meg. Vet ikke om dere hadde regnet med meg, men i dette været har jeg ikke lyst på en bytur. Ha en fin fotoseanse. Det er helt greit. Kos deg inne med varme på peisen. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Tenkte je jeg skulle si ifra om at jeg blir 5 min sein. Satser på at en av dere ser denne. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Noen som har tenkt seg på Fotomessen? Hva med å kombinere dette med et treff? Jeg foreslår lørdag. Messen er åpen 10:00-18:00. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ja, jeg regner med å dra dit. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har også tenkt å dra på messa. Jeg har også tenkt å dra inn til Oslo nå på lørdag for å få med meg denne fotoutstillingen. Lenke til kommentar
willym Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 hvor er denne fotoutstillingen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 hvor er denne fotoutstillingen Peder Lund sine lokaler på Filipstad nær Aker Brygge. Har tenkt å kombinere det med litt foto runt Aker Brygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå