Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whoo - hele 0.4, da, kanskje? ;) (mobbe, mobbe)

Nei, det ma minst være en ekte pint ;)

Pøh. Jeg slurper i meg en cola på null komma niks.

Det er ikke hvor fort du får den i deg som gjelder. OK, unntatt i russetiden, da ;) Persen min er vel på rundt 6 sekunder, og da snakker vi ikke om Cola. Ei heller om VM nivå ...

Pøh. Selv en halvliter med julebrus av typen skremmende mye kullsyre går ned på en slurk :)

Halvliter med julebrus er bare skremmende ...

Lenke til kommentar

Har du testa med sugerør ;)

Øl drikkes ikke med sugerør - punktum ;) Skal man bli fort full, så er det noe som heter sprit :p

Nja, forenkler tilgang på luft så du klarer og tømme flasken på under 3 sec :)

Et velkjent partytriks.

Tar et sugerør som er bøyelig og trer det i flasken, bøyer sugerøret 180 grader på siden av flasken og begynner å drikke

post-151946-0-75252000-1324892519_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er det noen som kan komme med et overslag over hvor lang tid dette treffet vil vare? Er det normalt noen timer foto og noe godt å bite i etterpå? :)

Litt foto + prat, så et life kafèbesøk, så en lita runde til med foto og kanskje enda en tur på kafè pleier å være vanlig. Folk kommer og går litt når de ønsker i turen. :)

Lenke til kommentar

Det blir første gangen jeg møter opp, så det er noen ting jeg er litt usikker på. Hvor mye saker er det vanlig å ha med seg...? Et kamera, et, eller to objektiver...?

Noen har med seg kun et kamera (f.eks. Fuji X100) og andre som har en stor sekk fylt til randen (dvs. 2 -3 hus og 5-6 obejktiver) :) De fleste er et sted innenfor der.

Lenke til kommentar

Det blir første gangen jeg møter opp, så det er noen ting jeg er litt usikker på. Hvor mye saker er det vanlig å ha med seg...? Et kamera, et, eller to objektiver...?

Noen har med seg kun et kamera (f.eks. Fuji X100) og andre som har en stor sekk fylt til randen (dvs. 2 -3 hus og 5-6 obejktiver) :) De fleste er et sted innenfor der.

En vidvinkel og normalzoom er fornuftig i bymiljø, og hvis du har lyst så funker også tele/macro :)

Lenke til kommentar

Er det noen som kan komme med et overslag over hvor lang tid dette treffet vil vare? Er det normalt noen timer foto og noe godt å bite i etterpå? :)

Litt foto + prat, så et life kafèbesøk, så en lita runde til med foto og kanskje enda en tur på kafè pleier å være vanlig. Folk kommer og går litt når de ønsker i turen. :)

Takk for svar Øyvind! Da blir det garantert en rusletur og forhåpentligvis et lite kafebesøk, og gjerne mer om jeg har tid.

Gøy å se at det er flere som stiller på sitt første fototreff i likhet med meg. Skal bli godt å komme seg bort fra sitt lokale nærområde og finne litt nye motiver. Oslo by er jo den perfekte lekeplass for Fuji X10 som trenger å kjøres inn :)

Lenke til kommentar

Mitt første treff var romjulstreffet for et år siden. Er vell ikke enda ikke av den harde kjernen som er på treff, men selv dukker jeg da opp titt og ofte. Også i morgen.

Ser noen ovenfor spurte hva som en tar med seg. Man tar simpelthen med seg det man ønsker. Selv har jeg kommet med bare låne kamerahus, uten noe objektiv da alt jeg hadde var inne på service. Fikk da låne objektiv av en på treff.

Har også vært på treff med 2 hus og en sekk full med objektiver.

Ta med akkurat det du vil! kanskje noe du vil vise frem eller spørre om?

Ses kl 12:00 ved juletreet på Oslo S

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Ok, da blir det E-30, 12-60, 50-200 og 10-20... Da skal jeg ha dekket det jeg tror det kan bli bruk for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...