Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 stk er et fototreff. 2 stk er en date? :p

Moroklumpen :D

Jeg har ingen planer for helgen, så jeg kan både lørdag og søndag. Men jeg tipper at det er lettere å få folk til å bli med hvis programmet er mer spikret.

Hvis jeg har forstatt bykatt riktig, så finnes det noen forgylte brosteiner nederst i Markveien som er målet for fototuren. Nederst i Markveien er nær Akerselven såvidt jeg har fortstått. Da er det vel naturlig å starte ved f.eks. Oslo S og følge elven opp dit; og da er det en ide å gå litt rundt på Grünerløkka og ende opp på Kakao-baren vi var på i vinter?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Som det ble nevnt for en stund siden, så har vi finbesøk fra Trondheim igjen til helgen (RandiA). Tanken er å ha et treff på lørdag, og da bør vi vel bli enig om tid og program?

Værmeldingen til yr.no er pessimistisk akkurat nå, men vi kan vel sjekke status nærmere helgen.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke lørdag og attpåtil har jeg klart å bli forkjølet, så ikke regn med meg til helgen. Grrr.

Det er jo ergelig. God bedring.

Det er, i opplsagstavlen, foreslått elvevandring i morgen, og værmeldingen ser ut til å være grei nok (grått vær, ikke regn eller noe særlig vind, 10 grader).

Så da er spørsmålet - når og hvor møtes vi? Kl. 13:00 på Oslo S?

Lenke til kommentar

Gikk turen fra Bryn og ned Svartdalen sist helg, og fant ikke noe brukbart da. Men mulig man leter litt nøyere når man går flere i lag. Nå gikk jeg jo der i fjorårets oktoberfest også, så kanskje jeg bare har "brukt opp" traséen.

Som en spasertur å betrakte er området knallfint.

Lenke til kommentar

Dere har vel fylt opp kvoten med fotoaktiviteter de siste ukene, så jeg kan godt droppe et foto-treff denne gangen jeg er i Oslo om det er liten interesse for et treff nå. Kommer jo stadig på Oslo-visitter så jeg regner med det blir flere anledninger.

Jeg har et ærend i sentrum i morgen uansett, så jeg kikker innom forumet før jeg drar om det skulle være noe aktivitet.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...