Ratleto Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 3 stk er et fototreff. 2 stk er en date? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) 3 stk er et fototreff. 2 stk er en date? Moroklumpen Jeg har ingen planer for helgen, så jeg kan både lørdag og søndag. Men jeg tipper at det er lettere å få folk til å bli med hvis programmet er mer spikret. Hvis jeg har forstatt bykatt riktig, så finnes det noen forgylte brosteiner nederst i Markveien som er målet for fototuren. Nederst i Markveien er nær Akerselven såvidt jeg har fortstått. Da er det vel naturlig å starte ved f.eks. Oslo S og følge elven opp dit; og da er det en ide å gå litt rundt på Grünerløkka og ende opp på Kakao-baren vi var på i vinter? Endret 28. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg tror jeg hiver meg med i dag jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg tror jeg hiver meg med i dag jeg Den er grei - skal vi si 13:00 ved tigeren utenfor Oslo S? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Flotters, jeg dukker også opp etter hvert, regner jeg med. Skal dere til Markveien? Noe interesse for ehm... interiørfotografering på Brygghuset? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Flotters, jeg dukker også opp etter hvert, regner jeg med. Skal dere til Markveien? Noe interesse for ehm... interiørfotografering på Brygghuset? Det frister Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 absolutt, det er kult interiør der. Og 13.00 ved Tiger'n er fint. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Da er bildetråden oppe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Som det ble nevnt for en stund siden, så har vi finbesøk fra Trondheim igjen til helgen (RandiA). Tanken er å ha et treff på lørdag, og da bør vi vel bli enig om tid og program? Værmeldingen til yr.no er pessimistisk akkurat nå, men vi kan vel sjekke status nærmere helgen. Endret 31. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg kan ikke lørdag og attpåtil har jeg klart å bli forkjølet, så ikke regn med meg til helgen. Grrr. Hygg deg med Oslo-folket, Randi! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg kan ikke lørdag og attpåtil har jeg klart å bli forkjølet, så ikke regn med meg til helgen. Grrr. Det er jo ergelig. God bedring. Det er, i opplsagstavlen, foreslått elvevandring i morgen, og værmeldingen ser ut til å være grei nok (grått vær, ikke regn eller noe særlig vind, 10 grader). Så da er spørsmålet - når og hvor møtes vi? Kl. 13:00 på Oslo S? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gikk turen fra Bryn og ned Svartdalen sist helg, og fant ikke noe brukbart da. Men mulig man leter litt nøyere når man går flere i lag. Nå gikk jeg jo der i fjorårets oktoberfest også, så kanskje jeg bare har "brukt opp" traséen. Som en spasertur å betrakte er området knallfint. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Det var jo litt ergelig, k.n.b - er det noen andre traseer som egner seg bedre? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Dere har vel fylt opp kvoten med fotoaktiviteter de siste ukene, så jeg kan godt droppe et foto-treff denne gangen jeg er i Oslo om det er liten interesse for et treff nå. Kommer jo stadig på Oslo-visitter så jeg regner med det blir flere anledninger. Jeg har et ærend i sentrum i morgen uansett, så jeg kikker innom forumet før jeg drar om det skulle være noe aktivitet. Endret 4. november 2011 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg skal til Oslo uansett i morgen. Så et lite sosialt treff kan vi alltids ordne, hvis det ikke er interesse for foto. yr.no har jo ombestemt seg, og det tyder på regn. Og det passer med inneaktiviteter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 OK. Jeg er sikkert i byen rundt 13 tiden, så en kaffe-prat eller noe er hyggelig om noen er i byen likevel.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Det er en plan. Vi kan ta en status i 10 tiden i morgen formiddag. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg dukker opp, 13 i sentrum høres bra ut. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Så da er spørsmålet - når og hvor møtes vi? Kl. 13:00 på Oslo S? I kaféen - i kjelleren til FotoVideo - gratis kaffe og inspirasjon i massevis Endret 5. november 2011 av flageborg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ved tigeren OsloS eller? Kan komme dit...vet ikke hvor Foto Video er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå