lessis Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har vært litt fraværende på forumet i det siste. Har tenkt å komme søndag 23. oktober. Har lyst til å møtes litt tidligere til en matbit og en prat før vi går til reptilparken. Kan ikke komme til treffet 5. november, har en konsert som skal gjennomføres og må nok være til stede der i stedet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har dere begynt å tenke fremover helt til november nå? Jeg er åpen for det meste og skal prøve å bringe utetøy for det meste også. I og med årstid og korte dager, kanskje ikke så veldig langt av gårde da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har vært litt fraværende på forumet i det siste. Har tenkt å komme søndag 23. oktober. Har lyst til å møtes litt tidligere til en matbit og en prat før vi går til reptilparken. Møte først for en matbit er en god ide. Noen forslag om hvor? Og når? Kan ikke komme til treffet 5. november, har en konsert som skal gjennomføres og må nok være til stede der i stedet. Synd. Har dere begynt å tenke fremover helt til november nå? Jeg er åpen for det meste og skal prøve å bringe utetøy for det meste også. I og med årstid og korte dager, kanskje ikke så veldig langt av gårde da... Vi har begynt å tenke litt på det. Se på forrige side av denne tråden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Ingen forslag til møtested for en matbit? Vi bør vel møtes rundt 16:00 hvis vi skal rekke å spise og skravle litt. Når det gjelder fotografering av disse søte skapningene, hva bør man ha med seg av utstyr? Blits? Stativ? Reflektor? Annet? Har forøvrig vært borti en og annen reptil før Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg tar med meg begge macroobjektivene mine og Tokina 11-16 + 35en må alltid med. Tar også med blitz og ettben+trebenstativ. Har dessverre ikke noe reflektor, så om noen har to, kan de gjerne låne meg en, hehe. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 En vidvinkel (gjerne med kort nærgrense) er fint, og en macro. Utenom så er softbokser til evt blitser fint å ha Ellers, så har jeg med diverse Nikon-utstyr til formålet, om noen ønsker å teste Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nautica snakket om han kanskje kunne ha med noe Canon optikk jeg skulle kunne klå på. Men blir vell å ta med det jeg har egentlig. 17-50f2.8, 50 f1.8 og kanskje 70-200 f2.8 og blitz med softboks. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ellers, så har jeg med diverse Nikon-utstyr til formålet, om noen ønsker å teste Me wants! Har forsåvidt det jeg trenger, utenom softbox/reflektor, så håper noen evt kan låne ut noe slikt, ellers får jeg greie meg med a4/a3 ark Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Nautica snakket om han kanskje kunne ha med noe Canon optikk jeg skulle kunne klå på. Men blir vell å ta med det jeg har egentlig. 17-50f2.8, 50 f1.8 og kanskje 70-200 f2.8 og blitz med softboks. Jepp, tar med meg litt ymse, så det burde gå greit Ingen forslag til møtested for en matbit? Vi bør vel møtes rundt 16:00 hvis vi skal rekke å spise og skravle litt. Jeg kan alltids anbefale et par bra plasser for matauk, men det blir litt dum og møtes i særp først Endret 16. oktober 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ingen forslag til møtested for en matbit? Vi bør vel møtes rundt 16:00 hvis vi skal rekke å spise og skravle litt. Det må da finnes et sted i nærheten. Jeg er ikke så kjent akurat i dette strøket. Kom med forslag dere som vanker der til vanlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hva med å legge et treff til Veiatun sykehjem i Mjøndalen? bilde av det kan sees her. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hva med å legge et treff til Veiatun sykehjem i Mjøndalen? bilde av det kan sees her. Mjøndaln er et litt tvilsomt sted... Hmm.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Mjøndaln er et litt tvilsomt sted... Hmm.. har en ex som er derfra så det kjenner jeg til Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Mjøndaln er et litt tvilsomt sted... Hmm.. Ingenting i forhold til Halden - og der har du jo vært Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Det må da finnes et sted i nærheten. Jeg er ikke så kjent akurat i dette strøket. Kom med forslag dere som vanker der til vanlig. Da har Sissel og jeg blitt enig om at de som vil være med på en matbit, møtes på oslo S (under infotavla) kl. 16:00. Så stikker vi innom et passende sted på veien. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Høres ut som en god plan Tom! Fortsatt skeptisk til Mjøndaln. Alt jeg forbinder med det er DJ Broiler(linken i mitt forrige innlegg) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det må da finnes et sted i nærheten. Jeg er ikke så kjent akurat i dette strøket. Kom med forslag dere som vanker der til vanlig. Da har Sissel og jeg blitt enig om at de som vil være med på en matbit, møtes på oslo S (under infotavla) kl. 16:00. Så stikker vi innom et passende sted på veien. Er det lang avstand fra Oslo S til reptilparken ? Blir og ta med meg noe blits-utstyr + div., og det blir knotete og bære det for langt. Og forresten, hva er adressen dit, så jeg kan plotte det inn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Blir og ta med meg noe blits-utstyr + div., og det blir knotete og bære det for langt. Og forresten, hva er adressen dit, så jeg kan plotte det inn Du finner de i St. Olavs gt. 2. Så det er jo et stykke å gå. Du kommer vel med bil, så da lønner det seg å parkere der, og bære lett ned til Oslo S Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 det tar vel ikke mer enn maks 15 minutter å gå fra Jernbanetorget tror jeg. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg kommer men vet enda ikke om det blir food eller ikke. Sitter på hotell i berlin nå så får se hvor mye som må ordnes hjemme av skole før jeg kan reise til oslo på søndag. Gleder meg å få noe slikt å ta bilder av. Blidt mye piggtråd, fangeleirer og berlin mur nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå