Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra at du fikset browser-problemet, HelenaN.

Må bare legge ved en smaksprøve - har akkurat bladd igjennom 443 bilder av varierende kvalitet. 146 er verdt en titt til, av de tipper jeg på en 40-50 interessante - hvis jeg er heldig.

post-126935-0-18744300-1318093272_thumb.jpg

Jeg er kresen, redigerte bare 25 av 235 bilder. :) Under 10 prosent det!

Lenke til kommentar

Pent og intressant bilde Tom! Tok det samme motivet (uten å se at du også gjorde det). Det blir spennende å se hvordan min versjon ble. Hva synes du om 12/2?

Ja, det blir spennende å se hva du fikk ut av motivet - jeg hadde tre utsnitt, og er mest fornøyd med denne.

12mm f/2 var et trivelig bekjentskap; og jeg er vel nødt til å sette den opp på øsnkelisten til julenissen :)

Lenke til kommentar

Ja, det blir spennende å se hva du fikk ut av motivet - jeg hadde tre utsnitt, og er mest fornøyd med denne.

12mm f/2 var et trivelig bekjentskap; og jeg er vel nødt til å sette den opp på øsnkelisten til julenissen :)

Det kan fort bli dyrt med disse fototreffene... :D Skal få pröve Gina sin 25mm/0.95 imorgen, men vet ikke om det er så klokt egentlig...

Lenke til kommentar

Det kan fort bli dyrt med disse fototreffene... :D Skal få pröve Gina sin 25mm/0.95 imorgen, men vet ikke om det er så klokt egentlig...

Den bør jeg få prøve neste gang...er på utkikk etter et lyssterkt, solgte nettopp 20mm nå....

Lenke til kommentar

Mange treff samtidig som planlegges her nå, men ikke glem søndag 9. oktober kl 13 ved hovedinngangen til Frognerparken med HelenaN & meg.

Sinnataggen ruler! Men har du fotografert statuen av den over gjennomsnitt sure jenta ved siden av ham...?

Planen er fortsatt å møtes ved hovedinngangen? yr virker skeptisk.

Lenke til kommentar

Mange treff samtidig som planlegges her nå, men ikke glem søndag 9. oktober kl 13 ved hovedinngangen til Frognerparken med HelenaN & meg.

Sinnataggen ruler! Men har du fotografert statuen av den over gjennomsnitt sure jenta ved siden av ham...?

Planen er fortsatt å møtes ved hovedinngangen? yr virker skeptisk.

Yr er helt saklig, det er du (og Bykatt?) som blir skeptisk når dere ser yr :p

Hvis det blir endringer, så send meg en sms, jeg drar straks...

Lenke til kommentar

Midt oppe i planleggingen av bilskrotingstreffet deres, så minner jeg om treffet i Oslo Reptilpark søndag 23.10 - selve treffet begynner kl 18.00 (som er stengetiden i parken)

Vi har da muligheten til å åpne terrarier, og ta du de dyrene som lar seg ta ut (om det er ønskelig), samt vi da slipper å skyte gjennom glassdører

Det er selvsagt mulig å møte før, parken er tross alt åpen fra kl 10.00, eller man kan møtes ett eller annet sted hvor de selger kaffe og preike skit først ?

Da er det vel på plass med en påminnelse av denne, nå som forrige helgs aktiviteter er bak oss.

Samtidig foreslår jeg at vi arrangerer et treff lørdag den 5. november - da har vi nok et trønderbesøk; denne gangen er det RandiA som beæret oss med en visitt.

Lenke til kommentar

Samtidig foreslår jeg at vi arrangerer et treff lørdag den 5. november - da har vi nok et trønderbesøk; denne gangen er det RandiA som beæret oss med en visitt.

forrige gang var det partysvensken som lurte oss med til Sverige men nå skal trøndermafiaen mingle seg med oss også...? :hmm::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...