Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge regner vi med å være i Töckfors?

Da venter jeg deg med toget fra Oslo 09.06, ankomst Kolbotn 09.22? Gå bare ned trappen fra perrongen og ut til høyre, du finner meg ved den gule gamle stasjonsbygningen. Sølv VW Touran, jeg ser bare etter en kar med fotoutstyr jeg da...

Har du mobilnummeret til noen hos Tomsi? Vi trenger muligens det for å treffe dem i Tøcksfors, jeg har null peiling på hvor kjøre derfra.

Gjentar igjen at om noen andre vil slenge seg med, så er det plass i min bil.

Lenke til kommentar

Ville bare si at jeg er i Oslo nå og skal pröve å fölge med på denne tråden og hva dere bestemmer om söndag. Synd at det ser ut å bli så dårlig vär.

For et hyggelig hotellrom jeg har fått (Thon). Like ved slottet, 7:e etage og egen balkong. Frokost og internet er inkludert, og jeg betaler bare ca 550:-/natt fordi natten til måndag er gratis. En god start på helga.

Lenke til kommentar

Hvor lenge regner vi med å være i Töckfors?

Da venter jeg deg med toget fra Oslo 09.06, ankomst Kolbotn 09.22? Gå bare ned trappen fra perrongen og ut til høyre, du finner meg ved den gule gamle stasjonsbygningen. Sølv VW Touran, jeg ser bare etter en kar med fotoutstyr jeg da...

Har du mobilnummeret til noen hos Tomsi? Vi trenger muligens det for å treffe dem i Tøcksfors, jeg har null peiling på hvor kjøre derfra.

Gjentar igjen at om noen andre vil slenge seg med, så er det plass i min bil.

Tar 0906-toget ja. Jeg skal holde Canon-fanen høyt (neida, jeg har en sekk og stativ)! Sender deg nummeret mitt på PM sånn at du har det i tilfelle rottefelle osv osv. Jeg skal årne nummer i løpet av kvelden. Knegg.

Lenke til kommentar

Ville bare si at jeg er i Oslo nå og skal pröve å fölge med på denne tråden og hva dere bestemmer om söndag. Synd at det ser ut å bli så dårlig vär.

For et hyggelig hotellrom jeg har fått (Thon). Like ved slottet, 7:e etage og egen balkong. Frokost og internet er inkludert, og jeg betaler bare ca 550:-/natt fordi natten til måndag er gratis. En god start på helga.

Vi sees søndag uansett, vel? Plan B i form av cafè-liv er midt i blinken for meg. Vi får finne en fotogen cafè.

Har du mobilnr mitt?

Lenke til kommentar

Så flott da, Helena..det må vi huske. Håper du får det hyggelig og at gutta tar godt vare på deg....(når ikke jeg er der og passer på :!: )

Klem. Randi

Lenke til kommentar

Vi sees søndag uansett, vel? Plan B i form av cafè-liv er midt i blinken for meg. Vi får finne en fotogen cafè.

Har du mobilnr mitt?

Ja, jeg vil gjerne mötes uansett vär! Café blir sikkert hyggelig. Jeg vil dog fotografere litt i regnet også, men det kan jeg jo gjöre för eller etter jeg har mött dere, om dere synes det er altfor dårlig vär for foto. :)

Nei, jeg fikk dessverre ikke ditt email (om du har sendt et med ditt nummer)? Om du fikk mitt nummer kan du kanskje sende meg en SMS?

Så flott da, Helena..det må vi huske. Håper du får det hyggelig og at gutta tar godt vare på deg....(når ikke jeg er der og passer på :!: )

Klem. Randi

He he! :D Det går sikkert bra, men det var synd at du ikke kunne bli med. Ja, dette hotellet skal jeg sjekke neste gang jeg/vi er til Oslo, men priset varierer sikkert og jeg var kanskje heldig som fikk rommet så billig.

Lenke til kommentar

Takk alle for idag! Det var en hyggelig tur med flott vär. Kan trolig ikke poste mine bilder för tidligst tirsdag, men gleder meg til å se deres.

(Det löste seg med mine Flashproblemer. Oppgraderte til Firefox 7.1. (takk for tipset!) og nå ser det ut å fungere bra.)

Lenke til kommentar

Takk alle for idag! Det var en hyggelig tur med flott vär. Kan trolig ikke poste mine bilder för tidligst tirsdag, men gleder meg til å se deres.

(Det löste seg med mine Flashproblemer. Oppgraderte til Firefox 7.1. (takk for tipset!) og nå ser det ut å fungere bra.)

Takk for idag ja! Hyggelig tur, meget sannsynlig grunnet hyggelige mennesker. :thumbup:

(Godt forumproblemet løste seg ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...