Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tur blir det - ihvertfall for oss 4 som allerede er nevnt. Jeg er fremdeles svært interessert i å bli med, men tenkte ikke så langt den gangen at det faktisk er høstferieuke for oss med barn nå - så jeg er usikker på om jeg kan. Må nesten bare si at jeg er nødt til å melde tilbake nærmere lørdag. Tror fremdeles at om jeg blir med, så kan jeg stille med bil. Skjønner selvsagt at det gjør det vanskelig for folk som ennå ikke har sikker plass i bil å planlegge, men sånn er det nå engang... Om du skal - og skal kjøre fra Oslo - så er jeg veldig interessert i å sitte på. Når ca tror du at du vet om du kan? Håper på (og må vel) få avklaring i løpet av onsdag. Ellers så bor jeg på Kolbotn, tenkte egentlig å slippe og kjøre til byen for så å snu og kjøre forbi her igjen - men det tar bare 10 minutter med toget utover hit. Blir det noe med meg, kan du (evt. andre interesserte) selvsagt sitte på, jeg henter isåfall på stasjonen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mange treff samtidig som planlegges her nå, men ikke glem søndag 9. oktober kl 13 ved hovedinngangen til Frognerparken med HelenaN & meg. Sinnataggen ruler! Men har du fotografert statuen av den over gjennomsnitt sure jenta ved siden av ham...? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mange treff samtidig som planlegges her nå, men ikke glem søndag 9. oktober kl 13 ved hovedinngangen til Frognerparken med HelenaN & meg. blir med på dette. tatt noen bilder der jeg er ganske fornøyd med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Mange treff samtidig som planlegges her nå, men ikke glem søndag 9. oktober kl 13 ved hovedinngangen til Frognerparken med HelenaN & meg. Den må jeg få med meg. Sinnataggen ruler! Men har du fotografert statuen av den over gjennomsnitt sure jenta ved siden av ham...? Sur jente? Den har jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Tur blir det - ihvertfall for oss 4 som allerede er nevnt. Jeg er fremdeles svært interessert i å bli med, men tenkte ikke så langt den gangen at det faktisk er høstferieuke for oss med barn nå - så jeg er usikker på om jeg kan. Må nesten bare si at jeg er nødt til å melde tilbake nærmere lørdag. Tror fremdeles at om jeg blir med, så kan jeg stille med bil. Skjønner selvsagt at det gjør det vanskelig for folk som ennå ikke har sikker plass i bil å planlegge, men sånn er det nå engang... Om du skal - og skal kjøre fra Oslo - så er jeg veldig interessert i å sitte på. Når ca tror du at du vet om du kan? Håper på (og må vel) få avklaring i løpet av onsdag. Ellers så bor jeg på Kolbotn, tenkte egentlig å slippe og kjøre til byen for så å snu og kjøre forbi her igjen - men det tar bare 10 minutter med toget utover hit. Blir det noe med meg, kan du (evt. andre interesserte) selvsagt sitte på, jeg henter isåfall på stasjonen. Siterer meg selv, så man kan følge tråden.. Jeg har nå avklart at jeg blir med, og kan kjøre. Har som sagt liten lyst til å ta en svipptur til Oslo, så om noen vil sitte på med meg håper jeg dere klarer å komme dere til Kolbotn på egen hånd. Tomsi sa på forrige side at han skulle hente noen på Oslo S kl. 9, tipper de passerer Kolbotn på vei mot Sverige 09.20 omtrent, det vil si at dere som eventuelt vil sitte på med meg kan ta lokaltoget mot Ski fra Oslo S kl. 09.06 og i så fall vil være fremme på Kolbotn 09.22 - vi vil da være på veien omtrent likt med Tomsi, og sikkert klarer å treffe dem ett sted på veien. Jeg har forøvrig en 7-seter, så det er god plass til flere... Endret 5. oktober 2011 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 vi kan sikkert kjøre innom togstasjonen for å møte dere men det er vel opp til Tomsi... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har forøvrig en 7-seter, så det er god plass til flere... Det er bra Men utstyret og shoppingbaggene krever vel sin plass de også vi kan sikkert kjøre innom togstasjonen for å møte dere men det er vel opp til Tomsi... Og kjøre i kolonne, mener du? Tror det holder å avtale møte i Töcksfors. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) vi kan sikkert kjøre innom togstasjonen for å møte dere men det er vel opp til Tomsi... Kjedelig å kjøre innom der for tiden, mye veiarbeid og rødlys rundt sentrum - kan like godt avtale ett sted å treffes - men som du sier, det får vel være opp til Tomsi. Edit: Og der svarte du mens jeg skrev. Ja, kan sikkert møtes i Tøcksfors. Endret 5. oktober 2011 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ønsker dere god tur...ser frem til referat og bilder...og skulle selvsagt likt å være med, men det var vanskelig å passe det inn nå. (Om 4 uker er jeg i Oslo...håper på noe treff da også) Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har nå avklart at jeg blir med, og kan kjøre. Har som sagt liten lyst til å ta en svipptur til Oslo, så om noen vil sitte på med meg håper jeg dere klarer å komme dere til Kolbotn på egen hånd. Tomsi sa på forrige side at han skulle hente noen på Oslo S kl. 9, tipper de passerer Kolbotn på vei mot Sverige 09.20 omtrent, det vil si at dere som eventuelt vil sitte på med meg kan ta lokaltoget mot Ski fra Oslo S kl. 09.06 og i så fall vil være fremme på Kolbotn 09.22 - vi vil da være på veien omtrent likt med Tomsi, og sikkert klarer å treffe dem ett sted på veien. Jeg har forøvrig en 7-seter, så det er god plass til flere... Det høres ut som en god plan. Hvor lang tid sånn ca bruker man ut til de dype skoger? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Det høres ut som en god plan. Hvor lang tid sånn ca bruker man ut til de dype skoger? Tror det er drøyt 1,5 time; men det kan jeg sjekke i morgen Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Mange treff samtidig som planlegges her nå, men ikke glem søndag 9. oktober kl 13 ved hovedinngangen til Frognerparken med HelenaN & meg. Sinnataggen ruler! Men har du fotografert statuen av den over gjennomsnitt sure jenta ved siden av ham...? Ser ut som jeg kan få litt problemer med dette. Skal en tur på Ullevaal stadion kl 12 for å overvære landslagets trening og påfølgende pressetreff (hyra inn som fotograf for nettstedet www.materazzia.com). Dette slutter ca 14:30, så om dere fortsatt er i parken så kan jeg jo ta en tur bortom for å hilse på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det høres ut som en god plan. Hvor lang tid sånn ca bruker man ut til de dype skoger? Tror det er drøyt 1,5 time; men det kan jeg sjekke i morgen Var litt optimistisk der. Tar nærmere to timer. Det tar snaut 1,5 timer fra Oslo til Töcksfors. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Sjekk værmelding søndag på yr.no her. Det er ikke alle som er værtettet. Trenger vi en plan B? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er ikke alle som er værtettet. Trenger vi en plan B? Baraply? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 kjøp dere skikkelig fotoutstyr aka Pentax så slipper dere slike bekymringer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er ikke kamera som er problemet - det er det at jeg er allergisk mot regn Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Regn er da ikke noe problem før man må tømme solblenderen for vann for å kunne fokusere. Ca hvert 5 min, da er regn et problem Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvis selv paraply blir for dårlig, så tenker jeg det kommer til å gå greit å få med flere og gå på cafe i stedet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvis selv paraply blir for dårlig, så tenker jeg det kommer til å gå greit å få med flere og gå på cafe i stedet Det er et alternativ. Blir du med til Töckfors i morgen? Det er plass i bilen til Jan R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå