Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tur blir det - ihvertfall for oss 4 som allerede er nevnt. Jeg er fremdeles svært interessert i å bli med, men tenkte ikke så langt den gangen at det faktisk er høstferieuke for oss med barn nå - så jeg er usikker på om jeg kan. Må nesten bare si at jeg er nødt til å melde tilbake nærmere lørdag. Tror fremdeles at om jeg blir med, så kan jeg stille med bil. Skjønner selvsagt at det gjør det vanskelig for folk som ennå ikke har sikker plass i bil å planlegge, men sånn er det nå engang... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 når og hvor er oppmøte da? rekker vi innom en matbutikk og/eller systembolaget på veien? 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Töcksfors Shoppingcenter, skulle nok by på det meste, hvis du ikke har aversjon mot Thon da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Har vi ikke blitt enig om at jeg henter dere på Oslo S kl. 09:00? Vi har tid til å stikke innom og shoppe litt på veien hjem. Men det er ikke noe systembolag i Töcksfors. Mener jeg å huske. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Har vi ikke blitt enig om at jeg henter dere på Oslo S kl. 09:00? da har det gått meg hus forbi iallefall. notert tid og sted. edit: i følge denne siden ligger nærmerste systembolag i Årjäng. Endret 3. oktober 2011 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tur blir det - ihvertfall for oss 4 som allerede er nevnt. Jeg er fremdeles svært interessert i å bli med, men tenkte ikke så langt den gangen at det faktisk er høstferieuke for oss med barn nå - så jeg er usikker på om jeg kan. Må nesten bare si at jeg er nødt til å melde tilbake nærmere lørdag. Tror fremdeles at om jeg blir med, så kan jeg stille med bil. Skjønner selvsagt at det gjør det vanskelig for folk som ennå ikke har sikker plass i bil å planlegge, men sånn er det nå engang... Om du skal - og skal kjøre fra Oslo - så er jeg veldig interessert i å sitte på. Når ca tror du at du vet om du kan? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har vi ikke blitt enig om at jeg henter dere på Oslo S kl. 09:00? Dumt spörsmål kanskje... men jeg er jo ikke så veldig kjent med Oslo. Oslo S er sentralstasjonen regner jeg med? Hvor henter du oss? Jeg mener, eksakt hvor skal vi möte opp? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 *snip* ja, det er sentralstasjonen. det er en parkeringsplass mellom Oslo S og Operaen. det beste er vel å møtes der, ved trappen opp til selve stasjonsbygget? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er riktig at Oslo S er det samme som sentralbanestasjonene. Utenfor stasjone ved overgangen til operaen er det en kortidsparkering. Der er vi. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er riktig at Oslo S er det samme som sentralbanestasjonene. Utenfor stasjone ved overgangen til operaen er det en kortidsparkering. Der er vi. Fint, takk! Skal pröve å väre der i god tid, så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Midt oppe i planleggingen av bilskrotingstreffet deres, så minner jeg om treffet i Oslo Reptilpark søndag 23.10 - selve treffet begynner kl 18.00 (som er stengetiden i parken) Vi har da muligheten til å åpne terrarier, og ta du de dyrene som lar seg ta ut (om det er ønskelig), samt vi da slipper å skyte gjennom glassdører Det er selvsagt mulig å møte før, parken er tross alt åpen fra kl 10.00, eller man kan møtes ett eller annet sted hvor de selger kaffe og preike skit først ? 2 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har du et maks antall personer som kan være med? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tror ikke det er nødvendig med noe tak her - parken svelger lett 20 fotografer samtidig. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vet ikke om jeg liker ordet "svelger" i sammenheng med de fastboende i parken. Vi blir vel max 10 stykker, tenker jeg meg. 2 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, jeg forventer ikke flere enn det. Men, siden du spurte om ett tak.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jada, jeg tenkte bare på om man skulle kjøre en liste eller lignende. Det er jo ikke noe problem da. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kan faktisk gjerne tenke meg å bli med på reptilparken, hvis mulig. (og hvis jeg har mulighet da ) Var der ifjor når FotoVideo hadde makrokurs greie, men det var 'litt' fullt med folk da, pluss at utstyrsparken min har utvidet seg litt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Vet ikke om jeg liker ordet "svelger" i sammenheng med de fastboende i parken. Vi blir vel max 10 stykker, tenker jeg meg. kanskje best og ha et opprop i etterkant så vi er helt sikre at alle er tilstede Jeg kan nok ha med meg en som vil være med til reptilparken fra Østfold/E6, hvis noen har lyst til og sitte på. Endret 4. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gleder meg til reptil treff kjenner jeg Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gleder meg til reptil treff kjenner jeg Samme her! Blir morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå