Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Tur blir det - ihvertfall for oss 4 som allerede er nevnt.

 

Jeg er fremdeles svært interessert i å bli med, men tenkte ikke så langt den gangen at det faktisk er høstferieuke for oss med barn nå - så jeg er usikker på om jeg kan.

 

Må nesten bare si at jeg er nødt til å melde tilbake nærmere lørdag. Tror fremdeles at om jeg blir med, så kan jeg stille med bil. Skjønner selvsagt at det gjør det vanskelig for folk som ennå ikke har sikker plass i bil å planlegge, men sånn er det nå engang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tur blir det - ihvertfall for oss 4 som allerede er nevnt.

 

Jeg er fremdeles svært interessert i å bli med, men tenkte ikke så langt den gangen at det faktisk er høstferieuke for oss med barn nå - så jeg er usikker på om jeg kan.

 

Må nesten bare si at jeg er nødt til å melde tilbake nærmere lørdag. Tror fremdeles at om jeg blir med, så kan jeg stille med bil. Skjønner selvsagt at det gjør det vanskelig for folk som ennå ikke har sikker plass i bil å planlegge, men sånn er det nå engang...

 

Om du skal - og skal kjøre fra Oslo - så er jeg veldig interessert i å sitte på. Når ca tror du at du vet om du kan?

Lenke til kommentar

Midt oppe i planleggingen av bilskrotingstreffet deres, så minner jeg om treffet i Oslo Reptilpark søndag 23.10 - selve treffet begynner kl 18.00 (som er stengetiden i parken)

 

Vi har da muligheten til å åpne terrarier, og ta du de dyrene som lar seg ta ut (om det er ønskelig), samt vi da slipper å skyte gjennom glassdører

 

Det er selvsagt mulig å møte før, parken er tross alt åpen fra kl 10.00, eller man kan møtes ett eller annet sted hvor de selger kaffe og preike skit først ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg liker ordet "svelger" i sammenheng med de fastboende i parken. ;) Vi blir vel max 10 stykker, tenker jeg meg.

 

kanskje best og ha et opprop i etterkant så vi er helt sikre at alle er tilstede :p

 

Jeg kan nok ha med meg en som vil være med til reptilparken fra Østfold/E6, hvis noen har lyst til og sitte på.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...