Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

For oss som ikke har fått plass i limoen til Tomsi, så har HelenaN og jeg snakket om å møtes til fototur i Frognerparken søndag 9. oktober kl 13, ved hovedinngangen. Alle AKAM-ister er veldig velkomne til å delta.

Det er jo ikke nødvendigvis snakk om enten eller.

Nevnte bilskrotprosjektet for en fotoklubbens medlemmer i dag. Og han mente at dette var noe han måtte være med på. Men han har heller ikke bil. Men jeg regner med at hvis han blir med, så er det noen med bil involvert ...

Bortsett fra det, er det noen som kan sjekke med Anew eller k.n.b (eller eventuellt andre) om de er på nett (jeg vet at de har bil) og er interessert i å bli med.

(Jeg er i Skagen for optatt med andre ting - sjekker bare litt for leggetid ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke er 1) fyllesyk eller 2) opptatt med rollespill høres jo det ut som et nesten fullgodt subsititutt.

1) Er ingen god unskyldning så lenge du ikke er så syk at du roper på Rolf hele tiden,

2) Trodde det var noe du driver med når det ikke er noe maling i nærheten som du kan se på tørke. ;) Eller når noen truet med å dra deg med på en fotballkamp :p

Lenke til kommentar

For oss som ikke har fått plass i limoen til Tomsi, så har HelenaN og jeg snakket om å møtes til fototur i Frognerparken søndag 9. oktober kl 13, ved hovedinngangen. Alle AKAM-ister er veldig velkomne til å delta.

Bortsett fra det, er det noen som kan sjekke med Anew eller k.n.b (eller eventuellt andre) om de er på nett (jeg vet at de har bil) og er interessert i å bli med.

Vi er på nett (kongelig flertall). Men jeg er dessverre på hyttetur fra 8. til 9. oktober. Siden Frognerparktreffet starter allerede kl. 13, spørs det om jeg rekker det også (men får se)...

Men apropos fotografering:

Jeg kunne tenke meg en tur oppstrøms Ljanselva fra Hauketo i morgen søndag. Noen som har lyst? Det er meldt fare for noen små drypp på morgenen, men det gir bare topp fotolys i så fall. Men hvis det blir vått vil jeg anbefale støvler, siden ikke hele turen er på parkmessig anlagt sti. Går vi langt nok, havner vi i Tomsiland. Hvorfor jeg kaller det det, vil være åpenbart for de som blir med.

Bilen er på verksted for tiden, så jeg sater på tog til Hauketo. Hva med avgang 13:06 fra Oslo S, som er 13:16 på Hauketo?

Lenke til kommentar

Selvsagt blir du med. Jeg vet at katter ikke er særlig glad i regn, men det skal etter planen gi seg litt nå, for å fortsette senere på kvelden.

For den del så har Kaian og jeg hatt supre fotosesjoner i regnvær ved elv før.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Først følte jeg meg snytt fordi det ikke ble 20+ grader og sol i helgen. Men så kom jeg på at vi ble lovet "sommer" av meterologene tidligere i uken. Og det har jo vært regn, tåke og nærmere 15 grader i hele sommer, så da har vi fått det som ble lovet.

Regner (!) med at jeg dukker opp på Oslo S kl 13.06. Må bare kaste meg litt rundt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ifölge YR blir det nydelig vär, dog litt kaldt, i helga! I Oslo og i Töcksfors (som bare er noen mil fra bilskroten):

http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4rmland/T%C3%B6cksfors/langtidsvarsel.html

Nå finner jeg ikke de riktige orden på norsk, så jeg skriver resten på svensk. Håper det er OK. :)

Ett tips är att ta med stövlar och kläder som man inte behöver vara rädd om, för det kan vara ganska lerigt och är en massa buskar och ris. Det är också trångt mellan bilarna på många ställen, och så är de förstås ganska smutsiga.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Ett tips är att ta med stövlar och kläder som man inte behöver vara rädd om, för det kan vara ganska lerigt och är en massa buskar och ris. Det är också trångt mellan bilarna på många ställen, och så är de förstås ganska smutsiga.

Feil tidspunkt å være moteriktig med andre ord :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...