ilpostino Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 i morgen er Elvelangs i fakkellys. noen som kunne tenke seg å være med på det? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Høres fint ut det ilpostino. Vet dog ikke om jeg kan(skole..), men om jeg derimot kan, noen andre som kunne tenke seg å starte langt opp, så slipper man veldig mye mennesker? No offence, men jeg liker ikke dere(mennesker). Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg kan ikke imorgen, og ikke den 23. okt. Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå. Høres ut som en plan Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå. Høres ut som en plan <intern>Med så mye vann det er i elva nå, må jeg skru på undervanns-WB-en igjen på X100-en...</intern> Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 <intern>Med så mye vann det er i elva nå, må jeg skru på undervanns-WB-en igjen på X100-en...</intern> Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå. da er jeg på hytten.. så kan ikke ;( Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kunne ikke tatt det enda litt tidligere da? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kunne ikke tatt det enda litt tidligere da? Helt i orden for meg, det er dere kidza som er ute og rangler om nettene og sover lang utover dagen... Kl 13 eller enda før? 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Er noe skeptisk til noe før kl13 altså.. Har en tendens til å ligge i koma, også ETTER kl13. i morgen er Elvelangs i fakkellys. noen som kunne tenke seg å være med på det? Når drar du dit? Starter vel 8..? Og isåfall et passende møtepunkt? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kunne ikke tatt det enda litt tidligere da? Helt i orden for meg, det er dere kidza som er ute og rangler om nettene og sover lang utover dagen... Kl 13 eller enda før? 13 er greit for meg også. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen med nummeret til ilpostino? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen med nummeret til ilpostino? http://ilpostino.no/me/cv.php Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen med nummeret til ilpostino? http://ilpostino.no/me/cv.php Fant det ut 5 min før du postet. Men ellers takk! Lenke til kommentar
cagloe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg kan ikke imorgen, og ikke den 23. okt. Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå. Hvor ved Oslo S møtes dere? Det kan være jeg vil være med, men kjenner neppe noen av dere fra før Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg kan ikke imorgen, og ikke den 23. okt. Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå. Hvor ved Oslo S møtes dere? Det kan være jeg vil være med, men kjenner neppe noen av dere fra før Vi møtes ved den store tavlen på det som er merket som "Møteplass". Og det er nå blitt til kl 13. Vi er lett gjenkjennelige der vi står med mengder av fotoutstyr, og så er vi veldig hyggelige. 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Hvor ved Oslo S møtes dere? Det kan være jeg vil være med, men kjenner neppe noen av dere fra før Hyggelig med nye fjes! Det er jo meldt helt ok vær, så vi kan si ved tigeren Informasjonstavlen i den store hallen inne på oslo s er best, så blir det likt fra gang til gang, klokka 13. Endret 24. september 2011 av kaian Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vi er lett gjenkjennelige der vi står med mengder av fotoutstyr, og så er vi veldig hyggelige. Nja, dere bruker jo bare sånderre puslekameraer jo, blir ingen mengde av det Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vi er lett gjenkjennelige der vi står med mengder av fotoutstyr, og så er vi veldig hyggelige. Nja, dere bruker jo bare sånderre puslekameraer jo, blir ingen mengde av det Livet er for kort for tunge, store kameraer... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Livet er for kort for tunge, store kameraer... Evt livet er for kort til å sløse det på på MicroFourTURDs kameraer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå