Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå.

Høres ut som en plan :yes:

<intern>Med så mye vann det er i elva nå, må jeg skru på undervanns-WB-en igjen på X100-en...</intern>

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke imorgen, og ikke den 23. okt.

 

Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå.

 

 

Hvor ved Oslo S møtes dere? Det kan være jeg vil være med, men kjenner neppe noen av dere fra før :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke imorgen, og ikke den 23. okt.

 

Skal vi spikre søndag førstkommende kl 14, møtes ved Oslo S, så kan vi både få litt bymiljø og gå et stykke opp Akerselven? Ikke så spennende og revolusjonerende, men det er en del vann nå.

 

 

Hvor ved Oslo S møtes dere? Det kan være jeg vil være med, men kjenner neppe noen av dere fra før :)

Vi møtes ved den store tavlen på det som er merket som "Møteplass". Og det er nå blitt til kl 13.

 

Vi er lett gjenkjennelige der vi står med mengder av fotoutstyr, og så er vi veldig hyggelige. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor ved Oslo S møtes dere? Det kan være jeg vil være med, men kjenner neppe noen av dere fra før :)

Hyggelig med nye fjes! :yes:Det er jo meldt helt ok vær, så vi kan si ved tigeren Informasjonstavlen i den store hallen inne på oslo s er best, så blir det likt fra gang til gang, klokka 13.

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...